Gå til innhold

Uenig om antrekk i barnebursdag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så mye negative mennesker her. Lurer på om det er mye sjalusi her fordi ts kan gå i dette antrekket. De som mener antrekket er utdatert følger åpenbart ikke med på hva som er trendy. 

Ts, gå med hva du vil. 

Anonymkode: b6ea1...16a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 15.02):

Du kan ikke seriøst mene at du er opptatt av klær generelt eller mote hvis du går kledd slik. Det var hverken fasjonabelt eller stilig. Til nøds noe en tenåring hadde stylet i 2011. 

Anonymkode: 79dc9...d2a

Ekspander  

AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 15.14):

Jeg syns dette er et veldig umoderne antrekk. Shorts med strømpebukse under har jeg ikke gått i siden vgs. Da var det jo moderne. Men det er det ikke nå. 

Personlig i barnebursdag så har jeg på meg jeans og en enkel genser. Det har de fleste mødre. 

Anonymkode: 750cb...7c2

Ekspander  

Da tenker jeg dere er lite oppdatert 😅 Leather shorts outfits er ikke umoderne 

Anonymkode: 06577...082

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dersom strømpebuksa er svart og ikke gjennomsiktig ville jeg ikke tenkt noe særlig over et slikt antrekk på andre.  Hadde nok ikke tatt det på meg selv før barnebursdag, fordi jeg hadde forstått at noen kanskje ville reagert, og ved slike anledninger foretrekker jeg at ingen mistenker meg for å ønske fokus på lange bein, kløft og slikt. Men personlig ville jeg altså ikke reagert på det overhodet, vet bare at mange har piggene litt ute når det gjelder alt som de mener kan minne om sexy i foreldresammenheng…

Anonymkode: adb4b...b07

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 13.07):

Takk! Jeg har kroppen til det og føler jeg er god på antrekk. Bruker mye tid og penger på klær, og har alltid fått gode tilbakemeldinger. Jeg prøver aldri å kle meg sexy eller utfordrende. 

Ekspander  

Synes det var kult! Men personlig hadde jeg ikke brukt dette i en barnebursdag. 

Anonymkode: 4dae6...530

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 16.28):

Så mye negative mennesker her. Lurer på om det er mye sjalusi her fordi ts kan gå i dette antrekket. De som mener antrekket er utdatert følger åpenbart ikke med på hva som er trendy. 

Ts, gå med hva du vil. 

Ekspander  

Der kom dette idiot-argumentet igjen; "det er sikkert misunnelse!". N   E   I   !! Jeg synes antrekket er stygt, harry og upassende, jeg er IKKE sjalu på ts. Antrekket ser idiotisk ut, det ser ut som man leker Supermann med trusa utenpå drakta. Alt er ikke pent bare fordi noen på Tiktok har sagt det. For all del, folk får gå som de vil, men man driter seg ut ved å stille sånn i en barnebursdag. 

Anonymkode: 1e1a5...7bf

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 17.46):

Der kom dette idiot-argumentet igjen; "det er sikkert misunnelse!". N   E   I   !! Jeg synes antrekket er stygt, harry og upassende, jeg er IKKE sjalu på ts. Antrekket ser idiotisk ut, det ser ut som man leker Supermann med trusa utenpå drakta. Alt er ikke pent bare fordi noen på Tiktok har sagt det. For all del, folk får gå som de vil, men man driter seg ut ved å stille sånn i en barnebursdag. 

Ekspander  

Samme med skinny jeans. Ser ut som underdelen på en superhelt drakt, eller en treningstights. Blodharry. 

Anonymkode: 7bda5...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, personlig syntes jeg shortsen er for kort med mindre du er 18 år gammel. Men nå er jeg etterhvert en gammel grinebiter også 😁 Hadde du troppet opp slik i en barnebursdag jeg var i så hadde jeg bare tenkt at det så upraktisk ut og at du sikkert skulle rett på fest eller noe etterpå. Hadde ikke tenkt noe mer over det og hadde iallefall ikke sagt noe til deg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 16.12):

Norge er ikke et moteland. Her har skinny jeans vært på mote de siste 20+ årene. Utenom skinny jeans, så går det i friluftsklær og hjemmelaga festdrakter 😉

Kjedelig land. My triste farger.

Ekspander  

Skinnyjeans er bare «på mote» om du er 35+, og selv da er det bare såvidt. Jeg tror ikke du er riktig person til å uttale deg om dette. 

Anonymkode: 3b137...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 17.55):

Skinnyjeans er bare «på mote» om du er 35+, og selv da er det bare såvidt. Jeg tror ikke du er riktig person til å uttale deg om dette. 

Anonymkode: 3b137...e78

Ekspander  

Har aldri gått med skinny jeans. Det er helt forferdelig stygt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 17.56):

Har aldri gått med skinny jeans. Det er helt forferdelig stygt. 

Ekspander  

Er det ikke bare lubne menn, over 50, som går med skinny jeans?

Skanky antrekk å gå med i barnebursdag. Passer bedre med hotpants i skinn hvis man jobber på strøket.

Anonymkode: 7bcf2...d5a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 15.25):

Det er veldig moderne hvis du følger med på hva feks kendall jenner går med. Det er veldig inn. Du følger ikke med.

Ekspander  

Kendall Jenner en en supermodell, ikke en småbarnsmor i 4-årsdag, og kler seg deretter.

Anonymkode: 79cc7...1a1

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 16.12):

Norge er ikke et moteland. Her har skinny jeans vært på mote de siste 20+ årene. Utenom skinny jeans, så går det i friluftsklær og hjemmelaga festdrakter 😉

Kjedelig land. My triste farger.

Ekspander  

🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men jeg synes det var tøfft! Tommel opp fra meg, men kanskje ikke gjennomsiktig longs.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 17.50):

Samme med skinny jeans. Ser ut som underdelen på en superhelt drakt, eller en treningstights. Blodharry. 

Ekspander  

Kidsa mine hater skinnyjeans, men selv de innrømmer at jeg er en av de få som faktisk kler dem pga min kroppsfasong. Men jeg ville uansett ikke kledd meg i en så kort shorts i en barnebursdag. En lenger variant er fashion forward, den der er altfor kort og dermer ikke moteriktig i det hele tatt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er vel ganske liberal mtp hva som er ok, så jeg hadde ikke tenkt noe stygt om deg. Men hadde vel tenkt det var litt i overkill for en barnebursdag. Og at shortsen var i overkant kort (mer passende om du skulle ut en helg).

Har to barn i barnehage og i helg har samtlige foreldre vært avslappet kledd i bursdager (på hverdager har noen kommet rett fra jobb, og de er mest «dressed»)

Anonymkode: c3977...2b1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nylonstrømpebukse er alltid tacky

Anonymkode: 1cdd0...95a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 17.46):

Ekspander  

https://images.app.goo.gl/GuYQNH14Dr4Xfs5K8

Det er stilig som fy. Skikkelig tøft. 😎

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 18.24):

Kendall Jenner en en supermodell, ikke en småbarnsmor i 4-årsdag, og kler seg deretter.

Ekspander  

Hva så. En dag er hun mor hun også. Tviler på hun slutter å se hot ut den dagen hun blir mor. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 12.31):

Vi hadde 4 årsdag for datteren vår i går med barn og foreldre fra barnehagen. I går kveld kom jeg og min i en krangel angående antrekket jeg gikk med. Jeg hadde shorts og strømpebukse under. Vanligvis er han positiv til antrekkene mine, så forstår ikke motviljen her.

Er det virkelig så upassende å gå kledd slik? Er jeg helt på jordet eller er det min mann som begynner å bli en gammel grinebiter?Screenshot_20250324_132649_Pinterest.thumb.jpg.e2a8ded4085125d0b021345f3583d9c1.jpg

Ekspander  

Ja det synes jeg å jeg er ikke 30 enda. 

Anonymkode: ea78c...0ed

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så pripne folk er her inne!😂 Ikke noe galt med mørk strømprbukse og shorts🙈

Anonymkode: e504e...771

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...