AnonymBruker Skrevet 24. mars #21 Del Skrevet 24. mars Antrekket er kun passende hvis du er under 20 år. Enig med mannen din: totalt upassende i barnebursdag. Og på jobb. Og i familiebursdag. Og på butikken. Anonymkode: 1e1a5...7bf 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #22 Del Skrevet 24. mars Barna mine gikk kledd ca sånn fra de var 4 til de var 8. Så ja, jeg hadde reagert på dette antrekket om jeg hadde sett det på en voksen dame i en barnebursdag. Anonymkode: 79cc7...1a1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #23 Del Skrevet 24. mars Hvis ikke strømpebuksa var gjennomsiktig så var det hakket bedre enn å gå med tights. Synes ikke det var noe galt jeg. Anonymkode: 362de...a72 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #24 Del Skrevet 24. mars Det kommer HELT an på. Jeg jobber i et stort selskap der de fleste går veldig pent kledd. Ei i avdelinga mi er smellpen, veldig slank og går typisk med antrekk som dette; korte skinnshorts og skjørt osv. Men hun er generelt veldig fashion-bevisst og «kommer unna med» antrekk jeg personlig ALDRI kunne hatt på meg i tilsvarende settinger. Ikke helt samme som barnebursdag, men litt. Hun i avdelinga mi har selv to små kids og går nok også helt likt i bursdager ++. Det som ser trashy ut på noen kan se classy ut på andre. Sjek ekesempelvis Gine Margrete på Insta, litt sånn ser min kollega ut og går kledd. Er du også slik; ROCK IT, tenker jeg 🔥 (Men om ikke, muligens vær åpen for litt selvkritikk rundt klesvalg, ehee). Anonymkode: c2e9b...914 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #25 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kommer HELT an på. Jeg jobber i et stort selskap der de fleste går veldig pent kledd. Ei i avdelinga mi er smellpen, veldig slank og går typisk med antrekk som dette; korte skinnshorts og skjørt osv. Men hun er generelt veldig fashion-bevisst og «kommer unna med» antrekk jeg personlig ALDRI kunne hatt på meg i tilsvarende settinger. Ikke helt samme som barnebursdag, men litt. Hun i avdelinga mi har selv to små kids og går nok også helt likt i bursdager ++. Det som ser trashy ut på noen kan se classy ut på andre. Sjek ekesempelvis Gine Margrete på Insta, litt sånn ser min kollega ut og går kledd. Er du også slik; ROCK IT, tenker jeg 🔥 (Men om ikke, muligens vær åpen for litt selvkritikk rundt klesvalg, ehee). Anonymkode: c2e9b...914 Takk! Jeg har kroppen til det og føler jeg er god på antrekk. Bruker mye tid og penger på klær, og har alltid fått gode tilbakemeldinger. Jeg prøver aldri å kle meg sexy eller utfordrende. Anonymkode: 06577...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #26 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det kommer HELT an på. Jeg jobber i et stort selskap der de fleste går veldig pent kledd. Ei i avdelinga mi er smellpen, veldig slank og går typisk med antrekk som dette; korte skinnshorts og skjørt osv. Men hun er generelt veldig fashion-bevisst og «kommer unna med» antrekk jeg personlig ALDRI kunne hatt på meg i tilsvarende settinger. Ikke helt samme som barnebursdag, men litt. Hun i avdelinga mi har selv to små kids og går nok også helt likt i bursdager ++. Det som ser trashy ut på noen kan se classy ut på andre. Sjek ekesempelvis Gine Margrete på Insta, litt sånn ser min kollega ut og går kledd. Er du også slik; ROCK IT, tenker jeg 🔥 (Men om ikke, muligens vær åpen for litt selvkritikk rundt klesvalg, ehee). Anonymkode: c2e9b...914 Akkurat. Jeg også kjenner motebevisste folk som kunne gått i litt sexy klær uten at det tok seg dårlig ut. De er så tynne fra før at de knapt viser former i et sånt antrekk uansett. Mens jeg i samme antrekket ville sett ut som jeg sto klar for dagens femte horekunde. Anonymkode: 3f7cd...221 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #27 Del Skrevet 24. mars Jeg har aldri sett foreldre til 4-åringer komme i noe sånt i barnebursdag. Stort sett er det vel kun barna som har pyntet seg, og foreldrene går i praktiske hverdagsantrekk. Evt. kanskje litt pyntet variant av det. Selv om det er frilek og barna leker med hverandre, så er det jo ofte behov for at foreldrene bistår med noe. (Spesielt vertsskapet.) Om noen bli lei seg av en grunn, skader seg, søler på gulvet eller noe annet. Jeg ville normalt sett som forelder hatt på meg noe som var lett å tørke av og å vaske. Og som jeg ikke var redd for at skulle bli skadet av mat/snørr/tårer Anonymkode: 5cebb...ba4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #28 Del Skrevet 24. mars Dette må jo være tull?? Ingen går vel kledd sånn i en barnebursdag?? Skulle du rett ut på nattklubb etterpå? Anonymkode: de50d...773 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 24. mars #29 Del Skrevet 24. mars Jeg hadde nok ikke reagert veldig øø dette antrekket, men hadde ikke brukt det i barnebursdag selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #30 Del Skrevet 24. mars 0/10 Anonymkode: 970d6...922 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #31 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi hadde 4 årsdag for datteren vår i går med barn og foreldre fra barnehagen. I går kveld kom jeg og min i en krangel angående antrekket jeg gikk med. Jeg hadde shorts og strømpebukse under. Vanligvis er han positiv til antrekkene mine, så forstår ikke motviljen her. Er det virkelig så upassende å gå kledd slik? Er jeg helt på jordet eller er det min mann som begynner å bli en gammel grinebiter? Anonymkode: 06577...082 Du går ikke slik i en barnebursdag.... Ser ut som ... Anonymkode: 8cf1c...596 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #32 Del Skrevet 24. mars Du kan ikke seriøst mene at du er opptatt av klær generelt eller mote hvis du går kledd slik. Det var hverken fasjonabelt eller stilig. Til nøds noe en tenåring hadde stylet i 2011. Anonymkode: 79dc9...d2a 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 24. mars #33 Del Skrevet 24. mars Hvor gammel er du? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #34 Del Skrevet 24. mars Jeg syns dette er et veldig umoderne antrekk. Shorts med strømpebukse under har jeg ikke gått i siden vgs. Da var det jo moderne. Men det er det ikke nå. Personlig i barnebursdag så har jeg på meg jeans og en enkel genser. Det har de fleste mødre. Anonymkode: 750cb...7c2 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #35 Del Skrevet 24. mars Hadde reagert om jeg møtte opp i barnebursdag og en mamma gikk kledd sånn. Hos oss kommer folk i litt pyntede klær eller kjoler f.eks Anonymkode: 61a89...9f4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #36 Del Skrevet 24. mars Det er ikke så ille som fikk skal ha det til. Men jeg hadde sikkert heller gått med det på fest eller byen. Men det er ikke upassende. Naken med klistremerker på brystvortene hadde vært upassende. 😉 Anonymkode: b6ea1...16a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #37 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg syns dette er et veldig umoderne antrekk. Shorts med strømpebukse under har jeg ikke gått i siden vgs. Da var det jo moderne. Men det er det ikke nå. Personlig i barnebursdag så har jeg på meg jeans og en enkel genser. Det har de fleste mødre. Anonymkode: 750cb...7c2 Det er veldig moderne hvis du følger med på hva feks kendall jenner går med. Det er veldig inn. Du følger ikke med. Anonymkode: b6ea1...16a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #38 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi hadde 4 årsdag for datteren vår i går med barn og foreldre fra barnehagen. I går kveld kom jeg og min i en krangel angående antrekket jeg gikk med. Jeg hadde shorts og strømpebukse under. Vanligvis er han positiv til antrekkene mine, så forstår ikke motviljen her. Er det virkelig så upassende å gå kledd slik? Er jeg helt på jordet eller er det min mann som begynner å bli en gammel grinebiter? Anonymkode: 06577...082 Blodharry antrekk generelt, men i en barnebursdag? Strømpebukse under shorts er kun ok for barn under 6 år Anonymkode: 0ea7b...336 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #39 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det er veldig moderne hvis du følger med på hva feks kendall jenner går med. Det er veldig inn. Du følger ikke med. Anonymkode: b6ea1...16a Norge er ikke et moteland. Her har skinny jeans vært på mote de siste 20+ årene. Utenom skinny jeans, så går det i friluftsklær og hjemmelaga festdrakter 😉 Kjedelig land. My triste farger. Anonymkode: 7bda5...939 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #40 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er jeg helt på jordet eller er det min mann som begynner å bli en gammel grinebiter? Anonymkode: 06577...082 Han er ingen gammel grinebiter. Men han synes du er for gammel til å gå i sånt. Anonymkode: b7dc9...aa0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå