Gå til innhold

Uenig om antrekk i barnebursdag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde 4 årsdag for datteren vår i går med barn og foreldre fra barnehagen. I går kveld kom jeg og min i en krangel angående antrekket jeg gikk med. Jeg hadde shorts og strømpebukse under. Vanligvis er han positiv til antrekkene mine, så forstår ikke motviljen her.

Er det virkelig så upassende å gå kledd slik? Er jeg helt på jordet eller er det min mann som begynner å bli en gammel grinebiter?Screenshot_20250324_132649_Pinterest.thumb.jpg.e2a8ded4085125d0b021345f3583d9c1.jpg

Anonymkode: 06577...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altfor kort til å gå rundt blant folk. Bruk lenger shorts/skjørt. 

Anonymkode: ecf56...f88

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skinnshorts med strømpebukser og en topp?

Ikke noe jeg ville valgt selv. Husker jeg gikk sånn kledd på byen da jeg var 20 år, men ville nok ikke valgt det nå! Men upassende var kanskje å dra i. 

Anonymkode: 75012...b74

• Liker 20
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke et antrekk som er passende i en barnebursdag 😟

Endret av Phoenix Heart
  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt upassende til en barnebursdag. Ufattelig upraktisk i tillegg.

Anonymkode: ff111...8c9

Hva som er upraktisk med det? Synes det fungerte helt fint.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En 4-årsdag er vel ikke riktig setting til å kle seg sexy? Enig med mannen din! 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av et antrekk å underholde barn i 😅 kjekt å sitte på huk og bøye seg da.

Ts, du spøker vel med oss? Det der det tvilsomt antrekk etter fylte 20, og ingen leker vel med unger i det der?

Anonymkode: 0227d...baf

• Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix Heart skrev (Akkurat nå):

Det der er ikke et antrekk som er passende for en 4 åring 😟

Det var ikke datteren min som var kledd slik, men jeg.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var litt av et antrekk å underholde barn i 😅 kjekt å sitte på huk og bøye seg da.

Ts, du spøker vel med oss? Det der det tvilsomt antrekk etter fylte 20, og ingen leker vel med unger i det der?

Anonymkode: 0227d...baf

Vet ikke hvordan det er i bursdager hos dere, men her leker vi ikke med barna. De får servering, så er det frilek. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med dette er tull og et innlegg som egentlig skal illustrere kvinners rett til å bestemme over egen kropp, at snart tar muslimene over verden og bla, bla, bla, men dersom dette er seriøst;

dette er totalt upassende strekk i en barnebursdag.

Anonymkode: 5c0bb...43c

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke datteren min som var kledd slik, men jeg.

Ja, jeg leste litt fort og rettet på innlegget, upassende å gå slik kledd i en barnebursdag. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med dette er tull og et innlegg som egentlig skal illustrere kvinners rett til å bestemme over egen kropp, at snart tar muslimene over verden og bla, bla, bla, men dersom dette er seriøst;

dette er totalt upassende strekk i en barnebursdag.

Anonymkode: 5c0bb...43c

Dette er ikke tull. 

Men jeg ser kommentarene her, tar det til meg. Og innser at jeg mest sannsynlig har dummet meg ut, og bommet med antrekk.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så korte shorts er upassende på de fleste voksne mennesker i de fleste sosiale sammenhenger...

• Liker 25
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg hvorfor mammapølser er så populært. Det er den arktiske niqaben.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vi hadde 4 årsdag for datteren vår i går med barn og foreldre fra barnehagen. I går kveld kom jeg og min i en krangel angående antrekket jeg gikk med. Jeg hadde shorts og strømpebukse under. Vanligvis er han positiv til antrekkene mine, så forstår ikke motviljen her.

Er det virkelig så upassende å gå kledd slik? Er jeg helt på jordet eller er det min mann som begynner å bli en gammel grinebiter?Screenshot_20250324_132649_Pinterest.thumb.jpg.e2a8ded4085125d0b021345f3583d9c1.jpg

Fjortenåringer går sånn, ikke mødre til fireåringer, så lenge det ikke er en fjortenåring da.

Anonymkode: ede06...d38

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

la meg gjette.. Enten du er fra Nord og han er fra Sør, eller du er fra en by og han er fra bygd? Det går fint an å stille slik opp i en barnebursdag, ingen ville løftet en øyebryn så lenge du er tynn og pen, og strømpebuksen er ikke gjennomsiktig. Ja, selv om du er i tredveårene. Jeg ville ikke kledd meg slik men det er fordi jeg ikke har kropp til det, om en annen mor ville vært kledd slik, ville ikke det vært noe annerledes enn slike tynne lange og korte blomstrete kjoler alle går med for tiden.

Anonymkode: c9f4f...d46

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var helt ok jeg. Du er jo heldekket til og med 😉 Hadde ikke reagert på det. Det var en prippen gjeng her inne. 

Hilsen en mor i 40 årene, som snart skal arrangere 4 årsdag.

Anonymkode: 7bda5...939

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...