@lfa Skrevet 15. mars 2002 #41 Del Skrevet 15. mars 2002 Vi har fått en patetisk vizzvazz tråd her inne... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 15. mars 2002 #42 Del Skrevet 15. mars 2002 Unnsuld, Væren! Jeg er visst bare litt stressa og sliten for tiden. Så er jeg nervøs siden du snart skal føde! Kan du tilgi meg? Glad i deg, Væren! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas Skrevet 15. mars 2002 #43 Del Skrevet 15. mars 2002 Hva med er stilig "hockey Uniform"??? Jeg kan forøvrig bruke min gamle US Marines, uniform fra den gangen jeg var i US MARINES (kler den UTMERKET) Hva sier du til DET @lfa???12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. mars 2002 #44 Del Skrevet 15. mars 2002 Jeg får ikke kontakt, @lfa og Nicolas! Nå er jeg skikkelig bekymret her! Han sitter klistret foran TV'n og super eplemost og mumler usammenhengende om "Egil Monn Iversen" og "Bjarne Brøndbo" og er rimelig fjern i blikket. Kan det ha med fødselsnerver å gjøre, kanskje? Redsel for å ta ansvar for en liten familie? Hva kan jeg gjøre? Har han fått i seg for mye ekno, @lfa??? Hvor var det du gjemte lageret ditt, sa du? Det er ingenting under himmelsenga, altså!!! *gråter engstelig*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas Skrevet 15. mars 2002 #45 Del Skrevet 15. mars 2002 hmmmm HVA ER NU BEDRE ENN EN LITEN VIZZ VAZZ TRÅD, NU I DOM ZENE KVELDSTIMMAR @LFA???? och ja, CAPZ LOCK år en underfundligt ting! LOVES vizz vazz12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2002 #46 Del Skrevet 15. mars 2002 US Marines og hockey uniform passer aldeles utmerket, Nicolas! Væren, jeg gjemte alt under himmelsenga... Skal ligge der altså... Faller han bort for oss???? Hva skal vi gjøre? Hvis han har spist all den eknoen, så..... stakkars bøssebæreren...... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 15. mars 2002 #47 Del Skrevet 15. mars 2002 Sikkert bare noe vissvass! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2002 #48 Del Skrevet 15. mars 2002 Kris, jeg tror det er deg... Jeg vet det er deg... Jeg har gjennomskuet ditt alter ego... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 15. mars 2002 #49 Del Skrevet 15. mars 2002 Først blir jeg mobbet for mangel på sosiale antenner, og så påstår du at jeg har skrevet det der. Men jeg kan jo forstå Hilb@ da! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas Skrevet 15. mars 2002 #50 Del Skrevet 15. mars 2002 *kler meg i den kritthvite US Marines uniformen min, og zjarmerer @lfa* *tar litt ekno, for å kunne komme med enda, mer VIZZVAZZ!* (prøver zmileyz och..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. mars 2002 #51 Del Skrevet 15. mars 2002 Hvem snakker om vissvass? KrisKrass??? Jeg skjønner ikke hvorfor du har så digre pupiller, Kris! Du minner om Mühlegg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas Skrevet 15. mars 2002 #52 Del Skrevet 15. mars 2002 MuligEgg= Kris (zjerpings Nicolas!) (kulezmileys forsessten..zenKveld...) Hmmmm Lonly TuuuneS12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas Skrevet 15. mars 2002 #53 Del Skrevet 15. mars 2002 ........BringZ back zome GOOD OOOLD memoryz...in the Old Lystiga englars historie....hmmmm (gøy vi hadde det!) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 15. mars 2002 #54 Del Skrevet 15. mars 2002 Litt nesp fra eller til gjør da ingenting, dessuten kan ingen ta fra Johann Muhlegg at han var OL´s raskeste skiløper! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. mars 2002 #55 Del Skrevet 15. mars 2002 Ingenting kan ta fra meg at jeg er verdens beste karaokesanger heller, bortsett fra at jeg var drita full da jeg sang! Skjønner? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas Skrevet 15. mars 2002 #56 Del Skrevet 15. mars 2002 Ville bare zi til der jeg...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas Skrevet 15. mars 2002 #57 Del Skrevet 15. mars 2002 har der zovna??? (kan kanskje inrømme at jeg er litt trøtt...finner meg en oppblåsbar en og dupper litt med den oppi bassenget) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 15. mars 2002 #58 Del Skrevet 15. mars 2002 Karaoke er et japansk ord og betyr følgende Væren: "Tonedøv og full!" Gi meg en dose til med nesp, he, he, jeg bruker så lite at det nesten ikke kan regnes som doping. Jeg og østerikerne!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas Skrevet 15. mars 2002 #59 Del Skrevet 15. mars 2002 zer at nårzken min ikke er slik den var/er..der/dere/de/det blir forvekslet hmmm tror jeg her en liten jarnzkakning....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2002 #60 Del Skrevet 15. mars 2002 Har ikke sovna, men sitter i fon med min RL hyrde.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå