Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #1 Del Skrevet 15. mars 2002 Ja, så var jag har igjenn, har ikke glemt deg @lfa... Noen som lurer??? he-he...så var det de fordømte nye smilene..hmmmmm :smil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. mars 2002 #2 Del Skrevet 15. mars 2002 Nicolas!!! Er det deg??? Vi trenger massevis av hyrder her i menigheten om vi skal greie å føre slekten videre. Så har du noen svenske kompiser, se til å ta dem med!!! Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #3 Del Skrevet 15. mars 2002 Det er meg! [email protected] Har ikke glemt dere helt! (håper dette går da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 15. mars 2002 #4 Del Skrevet 15. mars 2002 Hei Væren min! Skal vi stikke inn i lysthuset og kose og kanskje hyrde pittelitt? Mm Mm Mmmmmmmm................ Masse glad i deg! *Kysser Væren hett og lenge* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. mars 2002 #5 Del Skrevet 15. mars 2002 Så koselig! Er du hos söta bror ennå? Du er vel det, antagelig! Fint at du ikke har glemt oss helt, Nicolas! *klemmer Nicolas velkommen "hjem"*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #6 Del Skrevet 15. mars 2002 Hei Væren! Ja, skal informere mine svenske kompisar Håper dere trives i den nye drakten! Hmmm...ble det dir. link til epostadresse???...hmmmmm.....tenker høyt... @lfa!! dataqeen!! where are U??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2002 #7 Del Skrevet 15. mars 2002 Nixlax? Er det deg? Hvordan kunne du forlate meg midt i bryllupzplanleggingen? Hvordan står det til borti Zvenzkelandet, da? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. mars 2002 #8 Del Skrevet 15. mars 2002 Ups, der var min egen hyrde, også! Hei, vennen min! Er du hyrdesyk så tidlig på kvelden? Kan vel være litt på bassengkanten først, kanskje??? *rødmer kledelig*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 15. mars 2002 #9 Del Skrevet 15. mars 2002 Ups! Hei Nicolas! Har du det bra? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2002 #10 Del Skrevet 15. mars 2002 Liker du den nye look'en min, Nicolas? Stol aldri på ei ku, sier jeg bare.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 15. mars 2002 #11 Del Skrevet 15. mars 2002 Ja, det kan vi godt Væren, bare jeg får være ved din side hele tiden! Glad i deg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2002 #12 Del Skrevet 15. mars 2002 Hei Kris! Skal dere hyrde nå med en gang? Snakk om å ikke ha sosiale antenner.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. mars 2002 #13 Del Skrevet 15. mars 2002 Du får alltid være ved Værens side, Kris! Klem fra din fårete sjefssau12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #14 Del Skrevet 15. mars 2002 Tror dere jag har flytta til Sverige???? Nei, jeg er og blir i Norge. (men det er sant at jeg tidligere "bodde" der(hos søta syster..), Hun har flyttet innn til meg nå I Norge!) Trives enormt godt som samboer, med en trevlig flicka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #15 Del Skrevet 15. mars 2002 Hmmmm må visst registrere meg pånytt her..... Kjedelige saker! @lfa godt å se deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2002 #16 Del Skrevet 15. mars 2002 Koselig at du har det bra, Nicolas! Ingenting er bedre enn å ha "ikke-tørkeperioder" 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. mars 2002 #17 Del Skrevet 15. mars 2002 Sorry, @lfa, Kris blir bare litt overivrig noen ganger! Da er det nok ikke alltid de sosiale antennene som stikker mest fram hos ham. Iblant minner han meg faktisk litt om Roy Narvestad. Men vi skal selvfølgelig være sosiale, da!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2002 #18 Del Skrevet 15. mars 2002 Ja, skal dere spise fiskegrateng også, da eller? Det er ikke så godt med pærebrus til fiskegrateng... Best til reker vet dere... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #19 Del Skrevet 15. mars 2002 Snakk om kaos.... Hmmmm er det overbelastning eller???? Og dere jeg er i NORGE, med en SVENSK flicka, Madam NICOLAS...må visst reg. meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. mars 2002 #20 Del Skrevet 15. mars 2002 Å, godt at du framdeles var i Norge, Nicolas Så fint å høre at du trives og har det bra! Var det ikke godt å se oss andre, da? *lettsåret får* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå