AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Vi skal ha påskelunsj på jobb, og vi må ta med pålegg. Tips? Anonymkode: e8971...f29
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Skrevet 24. mars Du klarer vel å komme på pålegg selv?? Anonymkode: c341f...010 5 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du klarer vel å komme på pålegg selv?? Anonymkode: c341f...010 Er det ikke lov å spørre om tips? Anonymkode: e8971...f29 4 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Skrevet 24. mars Eggerøre Spekeskinke Røkelaks Ost Rekesalat el.lig. Reker Frokostsalat og skinke Roastbiff Kokte egg Avocado Anonymkode: 03542...09e 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Skrevet 24. mars Til sammenkomster eller hytteturer i og rundt påske, bruker jeg å kjøpe et eggebrett, et sånt stort uten lokk i papp som tar 30 egg. Så koker og farger jeg egg, og setter brettet rett på bordet. Det pynter veldig opp! Dersom jeg ikke trenger 30 egg, tar jeg vare på noen av eggeskallene (passer på å knuse de forsiktig og nært ene enden), og bruker disse som vase til småblomster og gåsunger. Fyller da brettet med kokte, fargerike egg, eggeskallvaser, samt noen eggeskall jeg har sådd karse i. Dette slår an som bare det, og selv om det er litt arbeid, så er det som regel mye billigere enn for de som blir bedt om å ta med fat med pålegg. Anonymkode: 36fef...a26 4 1 6
Seff Skrevet 24. mars #6 Skrevet 24. mars Det beste er vel at dere snakker sammen og avtaler hva hver enkelt skal ta med, slik at det ikke ender med at alle tar med det samme. Til en påskelunsj tenker vel de fleste at egg passer, så uten samkjøring kan dere risikere å kun sitte der med egg i ulike varianter .... 2 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #7 Skrevet 24. mars Det bør jo samkjøres. Men ville uansett tatt med en rett, ikke pålegg. Anonymkode: 1ba43...eba 1
Million Skrevet 24. mars #9 Skrevet 24. mars (endret) Rekesalat eggsalat, hjemmelaget spekeskinke, kanskje marinert spekeskinke, til eggerøre? Sikkert noen som tar med eggerøre siden det er påske Endret 24. mars av Million
AnonymBruker Skrevet 24. mars #10 Skrevet 24. mars Roastbiff, remulade og sprøstekt løk God leverpostei og rødbeter Fenalår eller spekeskinke og eggerøre Laks og kokt egg eller eggerøre Et par gode oster Anonymkode: 9a37c...89e 1 1
mimifin72 Skrevet 24. mars #11 Skrevet 24. mars Deviled eggs - søk opp oposkriften. Dødsdigg og ikke veldig mye jobb 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #12 Skrevet 24. mars Noe hjemmelaga hvertfall. Eggesalat, cabaret, silderett, hjemmelaga italiensk salat eller noe. Anonymkode: ee639...61d 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #14 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det bør jo samkjøres. Men ville uansett tatt med en rett, ikke pålegg. Anonymkode: 1ba43...eba Vi har fått beskjed om å ta med pålegg. Anonymkode: e8971...f29 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #15 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi har fått beskjed om å ta med pålegg. Anonymkode: e8971...f29 Ja men da må dere evne å snakke sammen om hvem som tar med hva. Det er ganske kjedelig om alle kommer med røkt laks, eggerøre eller spekeskinke. Anonymkode: 03c6f...744 1
A-mamma Skrevet 25. mars #16 Skrevet 25. mars Hva med litt frukt og grønnsaker? Druer, agurk, paprika, tomater, appelsinbåter. 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #17 Skrevet 25. mars Fisk, surstrømling ( til den kjipe sjefen) og rakfisk, godt med dram. Anonymkode: 79bb4...5de
AnonymBruker Skrevet 26. mars #18 Skrevet 26. mars Mange gode tips. Mitt tips er kanskje en god pastasalat Anonymkode: 6cc9c...9d1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #19 Skrevet 28. mars Noe du selv liker å spise og vil dele med andre. Elsker du jordbærsyltetøy så ta med det. Elsker du skinkepålegg i alle varianter så ta med det. Jeg ville tatt med ostefat: 2-3 oster (hvertfall brie) og pyntet med paprika og druer. Mannen min ville tatt med speskeskinke. Ungdommen ville tatt med Nugatti. Anonymkode: 8f415...9bc 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #20 Skrevet 28. mars Hjemmelaget jordbærsyltetøy Brie, ostefat, kremost Eggerøre Anonymkode: 8f415...9bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå