AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Jeg er normalvektig, men sliter med at magen buler ut som om jeg er gravid i 6 mnd. Den kan bære ganske flat på morran etter dobesøk, men med en gang jeg spiser og drikker føler jeg at kroppen blir tung og magen større og større. Se at andre har flat mage hele tiden - selv om de spiser. Hvorfor er min kropp slik? Føles som om fordøyelsen min ikke fungerer, og at maten ikke går gjennom tarmene. Alt bare legger seg i magesekken som blir fullere og fullere… Anonymkode: 71a49...1e5
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Skrevet 24. mars Sånn er min også. Jeg har irritabel tarm. Anonymkode: ad8b7...979 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Skrevet 24. mars Min også- irritabel tarm og matintoleranse Anonymkode: 8241b...2ff 2
pia mater Skrevet 24. mars #4 Skrevet 24. mars Har ibs og akkurat det samme. Blir verre hvis jeg spiser hvetebakst og tungtfordøyelig mat. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Skrevet 24. mars Samme her. Tror jeg har noen intoleranser og blir oppblåst lett. Anonymkode: d425a...4ed 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #6 Skrevet 24. mars Det er lettere å merke små forskjeller på sin egen kropp fordi vi kjenner den så godt. Det du beskriver er oppblåst mage Anonymkode: a7d6f...d29 1
Soft mann Skrevet 24. mars #7 Skrevet 24. mars Spiser du ris? min mage og blir større etter middag, men eg spiser veldig store porsjoner
AnonymBruker Skrevet 24. mars #8 Skrevet 24. mars Når jeg spiser hvetebakst, rundstykker og spesielt sånne jeg kjøper som jeg steker hjemme, så føles det som jeg har spist en fotball. Får også mage som om jeg skal føde neste uke, sykt. Har ikke noe allergi eller intoleranse tror jeg, men hvetebakst er ikke min venn Anonymkode: 045de...d27
AnonymBruker Skrevet 24. mars #9 Skrevet 24. mars Typisk IBS/matintoleranser. Viktige triggere er gluten og kumelk. Anonymkode: c3242...da6
AnonymBruker Skrevet 26. mars #10 Skrevet 26. mars Jeg får det når jeg inkluderer hveteprodukter og sukker i kostholdet. Altså, da skjer det nesten uansett hva jeg spiser. Når jeg klarer å kutte ut hveteprodukter og sukker, så holdes magen nokså flat gjennom dagen. Selvsagt alltid mest definert på morgenen, men fremdeles noe definisjon etter måltider. (og sukkerfri produkter må jeg også holde meg unna, det skaper samme problem, som sukkerfri brus osv) Anonymkode: 64449...e07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå