AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars Jeg fikk min første jobb 1. mars, ganske stor bedrift. Kontormiljø, salg. På første sosiale event på fredag fikk jeg for mye å drikke, det ble skjenket mye. Så jeg ble full. Og utpå natten gjorde jeg en kjempetabbe, hadde sex med han som er nærmeste leder. Jeg er i prøvetid og er livredd for å få sparken. Har ikke sett han eller han som ansatte meg etterpå, de er på en samling. Hvis jeg blir kalt inn til møte vet jeg ikke hva jeg skal si. Anonymkode: 0d7b1...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Du kan ikke få sparken for sex. Og i teorien er det mer skadelig for leder i en slik situasjon. Men herlighet menneske, du må skjerpe deg. Sex med leder er idioti. Selv tilfeldig sex med kolleger er dumt Anonymkode: 5820b...4aa 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars Du har ikke gjort noe galt, nærmeste leder derimot... såklart er det ikke spesielt lurt av deg heller fordi ting kan bli kleint videre, men jeg synes mindre om de som sjenker en nyansatt uten å passe på deg. Anonymkode: e1d5c...1e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 11.09): Jeg er i prøvetid og er livredd for å få sparken. Ekspander Det er lederen som har det øverste etiske ansvaret, og han skal i prinsippet gå først. Jeg gjorde en kraftig semi-seksualisert fylla-tabbe tidlig i min karriere. Jeg bekjente min synder overfor rette vedkommende ved første anledning og lovte at dyrt og hellig at dette skulle være siste gang. Dette er nå 25 år siden, og der er fremdeles første og siste gang jeg har gjort noe tilsvarende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 24. mars #5 Del Skrevet 24. mars (endret) Hvis du blir kalt inn på møte så er det nok fordi leder ønsker og beklage det som skjedde ville i alle fall jeg gjort og ikke bedt deg tenke mere på det som skjedde glad jeg kjører gravemaskin så slipper jeg slike episoder Endret 24. mars av Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #6 Del Skrevet 24. mars Dette er så uprofesjonelt at det går ikke an.. Drøm videre, trollemor. Anonymkode: 73c24...f0e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #7 Del Skrevet 24. mars Her er det han som nærmeste leder som har gjort noe galt om det skulle få konsekvenser på noe måte. Shit skjer, sånn er livet, for oss alle. Vi gjør alle små og store feil, men sjansen for at dette skulle gå ut over deg med at du får sparken er ikke noe å tenke på, de har ingen grunn for det. Anonymkode: 1c57c...ffa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #8 Del Skrevet 24. mars Du har bærsjet på leggen, lederen din har driti seg helt ut, Lederen din skal ikke ligge med nyansatte uansett hvor fulle de er. Tipper dette blir forbigått i stillhet, sitt stille i båten og vent, Du har ikke noe å unnskylde egentlig. Anonymkode: 016a7...57a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 24. mars #9 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 11.09): livredd for å få sparken Ekspander Det trenger du ikke være. Jobben din har aldri vært tryggere. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Verbena Skrevet 24. mars #10 Del Skrevet 24. mars Vil tro at han er minst like nervøs som deg. Det er hans jobb som leder som står i fare her hvis du tar dette videre. Men utrolig lite smart av deg uansett. Og kanskje vil han prøve seg igjen neste gang det blir et tilsvarende event. Da bør du være forberedt og holde alkoholinntaket nede, så du ikke fortsetter på noe det blir vanskelig å komme seg ut av. Vær profesjonell. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #11 Del Skrevet 24. mars Meowmere skrev (På 24.3.2025 den 11.34): Det trenger du ikke være. Jobben din har aldri vært tryggere. Ekspander Nettopp. Er lederen som har driti seg loddrett ut her. Anonymkode: 7a362...cdb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #12 Del Skrevet 24. mars Med slike forhold ville jeg på det sterkeste vurdert å melde meg inn i den lokale fagforeningen, og det fort som f... Ledere som ligger med fulle nyansatte? hva i alle dager. Fagforeningen vil hjelpe deg om du skulle komme i problemer for dette! Anonymkode: 016a7...57a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #13 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 11.36): Nettopp. Er lederen som har driti seg loddrett ut her. Anonymkode: 7a362...cdb Ekspander Det kan så være, men det er hun som tredde seg ned på ham. Det er hun som må leve med stempelet. Det er hun som kommer til å bli skviset ut. Kvinner i arbeidslivet altså, noen av dere lærer aldri. Bruker sex for å få fordeler, og klager når det går i dass. Anonymkode: 94c21...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #14 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 11.38): Det kan så være, men det er hun som tredde seg ned på ham. Det er hun som må leve med stempelet. Det er hun som kommer til å bli skviset ut. Kvinner i arbeidslivet altså, noen av dere lærer aldri. Bruker sex for å få fordeler, og klager når det går i dass. Anonymkode: 94c21...a91 Ekspander Det kan vi ikke vite noe om. om denne lederen bare har utvist dårlig selvkontrol, eller det er tvang med i bildet her er ikke godt å vite. men lederen stiller her med dårlige kort. ledere SKAL ikke ligge med fulle nyansatte, ikke under noen omstendighet er det OK. Anonymkode: 016a7...57a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #15 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 11.25): Dette er så uprofesjonelt at det går ikke an.. Drøm videre, trollemor. Anonymkode: 73c24...f0e Ekspander Dette skjer.. been there, done that .. Anonymkode: 5f175...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #16 Del Skrevet 24. mars Da burde du være proff nok til å stå for det i ettertid. Får håpe det ikke blir et barn ut av det. Men jeg lurer, hva får folk til å drikke seg i nærheten av drita med jobben? De første samlingene jeg var med jobb drakk jeg null, og i ettertid har det blitt maks tre glass ila en kveld. Har vi så liten evne til selvkontroll i dette landet? Selvfølgelig har ts og fullstendig bæsja på leggen og vært maks uproff ved FØRSTE anledning. Det vil jo gjenspeile karrieren videre på det stedet, da folk ikke glemmer. Leder har vært enda mer uproff og bør sparkes. Anonymkode: a79e4...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #17 Del Skrevet 24. mars Dere må snakke sammen, og bli enige om å ikke snakke med andre om det. Shit happens... Tipper han er veldig interessert i at dette ikke skal ut. Send ham en melding evt. Anonymkode: 8eb49...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 24. mars #18 Del Skrevet 24. mars Første festen i ny jobb er alltid ilddåpen, de sjenker og tester deg med vilje, noen blir advart på forhånd, det ble tydeligvis ikke du... eller så er det sånt miljø der de høvler over de nye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #19 Del Skrevet 24. mars Du later som ingenting, hils på ham som vanlig og prøv å innbill deg selv at det aldri har skjedd. Du skal ha et profesjonelt forhold til vedkommende fremover, så bare å ta på proff-trynet og kjør max profesjonell overfladiskhet til dere begge har skyvd det under teppet. Det er han som har gjort noe galt her og kan få sparken, ikke du. Og så drikker du ikke mer enn 2 glass neste gang og drar hjem før midnatt. Alltid. Anonymkode: 73ea6...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå