AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars De av dere som har fri i påska og har litt større barn/ungdommer, hva skal dere finne på denne påska? 🐣 Anonymkode: 2a616...89c
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Skrevet 24. mars Spania ☀️ Så siste helgen på høyfjellshotell med klassisk påske, skiturer, bål og basseng. Anonymkode: e3bc7...761
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Skrevet 24. mars Være hjemme! Sønnen er russ😄, men vi skal rake i hagen osv. Jeg kom hjem for to dager siden etter 14 dager på Grand Canaria, og har ikke behov for å dra på hytta, har fått nok av snø for i år! Anonymkode: b1d80...3a2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #6 Skrevet 24. mars Hytte på harestua, ellers så blir det litt drammens påske også 😊 Anonymkode: 99b71...414 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #9 Skrevet 24. mars Først en liten byferie på meg og frøkna. Resten av påsken er vi på hytta Anonymkode: df222...bf8
AnonymBruker Skrevet 24. mars #10 Skrevet 24. mars Første halvdel til fjells, andre halvdel på Sørlandet Anonymkode: 76d8c...37d
AnonymBruker Skrevet 25. mars #11 Skrevet 25. mars Påskeferien er bare ei langhelg så vi er hjemme og på dagstur på fjellet. Anonymkode: 8c5ae...bbe
AnonymBruker Skrevet 25. mars #13 Skrevet 25. mars her blir det som vært år hjemme, arrengere påske aktiviteter, lage påskepynt, male egg, eggjakt osv. Anonymkode: 8931f...2c6
Arkana Skrevet 25. mars #15 Skrevet 25. mars Vi er alltid hjemme i påsken. Vi drar på et par dagsturer eller besøker et museum, ser påskekrim, spiser god mat og spiller masse brettspill. Helt perfekt.
AnonymBruker Skrevet 25. mars #17 Skrevet 25. mars På flyplassen for å hente hjem hun som kommer med fly,ellers er det hjem. Vi reiser ikke på ferie i påska lenger. Hytteturer med utedo ble jeg ferdig med i barndommen. Anonymkode: 7f43c...139
AnonymBruker Skrevet 25. mars #18 Skrevet 25. mars Hjemmepåske som alltid. Har ikke tilgang til hytte og ei heller økonomi til å leie en eller reise bort. Anonymkode: b2014...0f3
AnonymBruker Skrevet 25. mars #19 Skrevet 25. mars Jeg skal «hjem» på påskeferie. Skal besøk familie. Anonymkode: 45491...8f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå