AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:42 #1 Del Skrevet mandag kl 10:42 Mannen er i 40 årene. Gradvis over de siste 15 årene har tiden før utløsning gått betraktelig ned. Nå tar det fort i underkant av 1 min. Rett i overkant av 2min på en god dag. Er det flere som har det sånn? Er det noe en kan gjøre med det? Dette er naturligvis et veldig sårt tema for mannen, så jeg kan ikke snakke med han om at det er en voksende sorg for meg. Anonymkode: 3bb44...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet mandag kl 12:46 #2 Del Skrevet mandag kl 12:46 (endret) Hva om du gir han en utløsning før penetrerende sex? Gi han litt tid med kos og kyssing slik at han blir tent igjen. Er han omskåret? Hvis ikke la han gå med forhuden trukket tilbake en periode. Da går følsomheten ned og han kanskje varer litt lengre. Jeg gjør det og kjæresten kan få 3-4 orgasmer før jeg kommer. Selv om dette er litt sårt for han så anbefaler jeg å snakke om dette. Du behøver jo ikke si at dette er en "voksende sorg for deg", bare at du kunne ønsket at samleiet varte litt lengre. 1-2 minutt med penetrerende sex høres veldig lite ut. Å ha litt oftere sex kan også hjelpe på utholdenheten. Endret mandag kl 12:49 av 911 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:10 #3 Del Skrevet mandag kl 13:10 Har dessverre ingen andre forslag en de som nevnt over. Syntes bare det er veldig interessant hvor forskjellige vi mennesker er. For min del er 2 minutter perfekt. Utover det blir det fort kjedelig, for så å bli sårt. Samleie er mest av alt en hyggelig avslutning på ellers god sex😊 Anonymkode: 324f8...668 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet mandag kl 13:31 #4 Del Skrevet mandag kl 13:31 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mannen er i 40 årene. Gradvis over de siste 15 årene har tiden før utløsning gått betraktelig ned. Nå tar det fort i underkant av 1 min. Rett i overkant av 2min på en god dag. Er det flere som har det sånn? Er det noe en kan gjøre med det? Dette er naturligvis et veldig sårt tema for mannen, så jeg kan ikke snakke med han om at det er en voksende sorg for meg. Anonymkode: 3bb44...2b3 Det er ikke alltid lekke lett å kontrollere når vi får utløsning. For meg så går det ofte bare noen minutter men hender jeg også kan holde på veldig lenge og hender også at jeg holder på så lenge att jeg blir sliten og ikke orker mer selv om jeg er godt trent. når jeg kommer for fort så er det greit å slikke og spesielt fingre til dama kommer. En del ganger kan jeg da holde på så lenge at dame kommer flere ganger. Så vil jeg si en ting til. Hvis han kommer så fort så kan vel det også tyde på at han trives med deg. Jeg ser også at andre har skrevet ting som jeg er enig i, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:36 #5 Del Skrevet mandag kl 13:36 Hva er det med menn og at man ikke kan snakke om noe bare det er sårt for dem? Er menn mentalt 5 år og må vernes? Dere må snakke om dette, og han må oppsøke hjelp. Anonymkode: cd323...092 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:10 #6 Del Skrevet mandag kl 15:10 Ha to utløsninger i løpet av økten, er ikke verre. Anonymkode: a1af1...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:11 #7 Del Skrevet mandag kl 15:11 Eller oftere. Anonymkode: a1af1...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:42 #8 Del Skrevet mandag kl 15:42 Er du samboeren min ? I så tilfelle er grunnen at det virker mest som at du prøver å få det til å gå fortest mulig for meg når vi har sex en sjelden gang. Anonymkode: 47a4e...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet mandag kl 16:15 #9 Del Skrevet mandag kl 16:15 911 skrev (3 timer siden): Hva om du gir han en utløsning før penetrerende sex? Gi han litt tid med kos og kyssing slik at han blir tent igjen. Er han omskåret? Hvis ikke la han gå med forhuden trukket tilbake en periode. Da går følsomheten ned og han kanskje varer litt lengre. Jeg gjør det og kjæresten kan få 3-4 orgasmer før jeg kommer. Selv om dette er litt sårt for han så anbefaler jeg å snakke om dette. Du behøver jo ikke si at dette er en "voksende sorg for deg", bare at du kunne ønsket at samleiet varte litt lengre. 1-2 minutt med penetrerende sex høres veldig lite ut. Å ha litt oftere sex kan også hjelpe på utholdenheten. 👏😃👍Bra tips.. Jeg må ha like lang tid som kvinner i forspill, da blir jeg mere utholdende.. da holder jeg ut i 5 minutter før utblåsing🤭 Men.. PIV blir ofte brukt til avslutninger.. Så før den tid kan hun få så mange orgasmer hun vil, for jeg er svært tålmodig og elsker å høre på masse godlyder🥰 Kondom kan hjelpe, da forsvinner mye av følelsen på tuppen til lisskar`n.. "Pjur-serien" fra kondomeriet senker følsomheten, men ikke nytelsen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet mandag kl 16:29 #10 Del Skrevet mandag kl 16:29 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er det med menn og at man ikke kan snakke om noe bare det er sårt for dem? Er menn mentalt 5 år og må vernes? Dere må snakke om dette, og han må oppsøke hjelp. Anonymkode: cd323...092 Dette fikses jo med samarbeid i samliv og sexliv.. Men ikke alltid like lett å prate om ting, fordi det kan såre den andre.. Men igjen.. partnere bør jo bli enige om samarbeid, og bli enige om å ikke ta ting ille opp.. Så samarbeid i samliv og sexliv, er det eneste som nytter.. "Skal man endre på ting, må endringer skje" TS❣️ Forresten.. dette fikser TS, uten å oppsøke hjelp som koster flæsk.. det er bare å gnikke på litt krem🤭 Endret mandag kl 16:34 av Bamseklemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:39 #11 Del Skrevet mandag kl 16:39 Hvor ofte har dere samleie? Hvor ofte onanerer han? En enkel løsning for ham er å få orgasme tidligere på dagen. Eller så kan dere redusere følsomheten ved å bruke kondom eller bedøvende krem (Kondomeriet). Så er det også mulig å prøve å roe ned ved å enten ta pauser eller at dere fokuserer på deg først. Anonymkode: 033e3...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet mandag kl 16:42 #12 Del Skrevet mandag kl 16:42 Egentlig merkelig at ikke han tar det opp. Hvilken knapper du ikke må trykke på lissom. Dette er ikke greit for noen av dere å ikke helt vanlig at det går den veien når vi blir eldre. For meg er det motsatt. Så vi prøver å finne hvilken knapper en må trykker på😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:48 #13 Del Skrevet mandag kl 16:48 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mannen er i 40 årene. Gradvis over de siste 15 årene har tiden før utløsning gått betraktelig ned. Nå tar det fort i underkant av 1 min. Rett i overkant av 2min på en god dag. Er det flere som har det sånn? Er det noe en kan gjøre med det? Dette er naturligvis et veldig sårt tema for mannen, så jeg kan ikke snakke med han om at det er en voksende sorg for meg. Anonymkode: 3bb44...2b3 Det som hjalp for meg var å smøre en krem på penishode noen minutter før sex som heter xylocain, den fåes på apoteket etter å ha brukt den noen ganger så tenkte man ikke på og holde igjen lengre.👍 Anonymkode: ba8e0...f70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:16 #14 Del Skrevet mandag kl 19:16 Om jeg hadde smørt inn penishode med lokalbedøvende, så forsvinner liksom poenget med samleie. Samme om jeg skulle runka meg til orgasme først. Da er jeg ferdig og gidder ikke ha sex samme dagen. Tror han burde gå den langsomme veien. Tren opp utholdenhet gradvis over tid. Anonymkode: 324f8...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:24 #15 Del Skrevet mandag kl 19:24 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Dette fikses jo med samarbeid i samliv og sexliv.. Men ikke alltid like lett å prate om ting, fordi det kan såre den andre.. Men igjen.. partnere bør jo bli enige om samarbeid, og bli enige om å ikke ta ting ille opp.. Så samarbeid i samliv og sexliv, er det eneste som nytter.. "Skal man endre på ting, må endringer skje" TS❣️ Forresten.. dette fikser TS, uten å oppsøke hjelp som koster flæsk.. det er bare å gnikke på litt krem🤭 Når jeg har hatt diverse utfordringer seksuelt har jeg og min mann snakket om det like naturlig som vi snakker om andre ting i livet. Nødvendig å kunne snakke om også krevende og såre ting i et forhold. Samme omvendt, med største selvfølge. Mannen er nok klar over at han kommer fort. Å ikke snakke om det gjør ofte at problemet vokser mentalt, for det blir elefanten i rommet. Er man voksne nok til å ha forhold og sexliv må man også være voksne nok til å kunne snakke om det. Spesielt det som er problemer. Anonymkode: cd323...092 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:07 #16 Del Skrevet mandag kl 20:07 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Om jeg hadde smørt inn penishode med lokalbedøvende, så forsvinner liksom poenget med samleie. Samme om jeg skulle runka meg til orgasme først. Da er jeg ferdig og gidder ikke ha sex samme dagen. Tror han burde gå den langsomme veien. Tren opp utholdenhet gradvis over tid. Anonymkode: 324f8...668 Trur du bedøvelsen er så sterk?🤪 Anonymkode: ba8e0...f70 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet mandag kl 21:04 #17 Del Skrevet mandag kl 21:04 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): 👏😃👍Bra tips.. Jeg må ha like lang tid som kvinner i forspill, da blir jeg mere utholdende.. da holder jeg ut i 5 minutter før utblåsing🤭 Men.. PIV blir ofte brukt til avslutninger.. Så før den tid kan hun få så mange orgasmer hun vil, for jeg er svært tålmodig og elsker å høre på masse godlyder🥰 Kondom kan hjelpe, da forsvinner mye av følelsen på tuppen til lisskar`n.. "Pjur-serien" fra kondomeriet senker følsomheten, men ikke nytelsen.. Samme erfaring har jeg. Med en langt forspill, kanskje med oralsex og orgasme på henne gjør at jeg også faktisk holder lengre. Jeg vil gjerne ha minst 20 minutter med kos og kyssing. Merker veldig godt når hun er klar for noe mer. Dette har jeg "lært" gjennom et langt liv med mye sex. Godt tips med bedøvelseskrem, men her må man prøve seg fram for å finne hva som virker uten at det går utover nytelsen. Dette må TS og partner snakke sammen om, for det kan fikses. Her er nok begge parter like frustrerte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:08 #18 Del Skrevet mandag kl 21:08 Hvis ikke sameie fungerer for deg bør du prøve borettslag. Anonymkode: 3b52e...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:25 #19 Del Skrevet mandag kl 21:25 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvis ikke sameie fungerer for deg bør du prøve borettslag. Anonymkode: 3b52e...76a 🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 41be3...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet i går, 00:13 #20 Del Skrevet i går, 00:13 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når jeg har hatt diverse utfordringer seksuelt har jeg og min mann snakket om det like naturlig som vi snakker om andre ting i livet. Nødvendig å kunne snakke om også krevende og såre ting i et forhold. Samme omvendt, med største selvfølge. Mannen er nok klar over at han kommer fort. Å ikke snakke om det gjør ofte at problemet vokser mentalt, for det blir elefanten i rommet. Er man voksne nok til å ha forhold og sexliv må man også være voksne nok til å kunne snakke om det. Spesielt det som er problemer. Anonymkode: cd323...092 Du fikk en pokal for denne, for det nyttig for andre å lese hvordan ting løses i samliv og sexliv❣️ Det er ikke det seksuelle problem som er selve problemet, problemet er at partnere ikke samarbeider og kommuniserer🪄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå