AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars Hei! Jeg er ei voksen dame på 33 år. Jeg sliter med dårlige følelser i enhver sosial setting da jeg alltid blir utafor 😞 vi er 3-4 damer som planlegger felles bursdagsfeiring for våre barn. ( felles gruppe på meldinger der alle er med ). Problemet er at de andre nesten ignorerer meg. Jeg deltar / tilbyr å ta med og ordne ting/ svarer på de de andre skriver osv. men jeg får ikke svar eller «likes» på det jeg skriver . Jeg ser jo at jeg er hyggelig og deltakende. Hva kan Være feil? Det blir alltid slik og det gjør at jeg blir usikker og gruer meg til å være med på denne felles feiringen. Redd for at det skal bli slik da også. Anonymkode: 5e65c...636 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Slik har jeg det også. På alle sosiale greier kan man si….. gir mye av meg selv men det er tydeligvis ikke bra nok. Blir sakte men sikkert skvist ut. Har dessverre ingen råd da Anonymkode: 5e65c...636 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars Slik felles feiring hadde jeg endt opp med å melde meg bort fra om de ikke evner å ta deg med i planleggingen. Er det verdt det? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars Leit å lese, og leit at jeg kjenner meg igjen i slik utenforskap. Selv i chatter med min beste veninne blir jeg møtt på en kakd måte i dialogen😏😅Jeg klarer ikke å oppjustere vennligheten mer uten at det blir rart. Har ikke gode forslag utenom å se etter nye bekjentskap-som kanskje kan bli vennskap☺️ Anonymkode: 17a03...d31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Del Skrevet 24. mars Jeg har alltid vært utenfor. Før ble jeg aktiv holdt utenfor. Nå prøver jeg ikke lenger å bli en del en gang og holder meg langt unna folk. Anonymkode: ccbe3...9b7 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 24. mars #6 Del Skrevet 24. mars Jeg har følt meg utenfor hele livet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå