AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Datet en slik type, av og på med alle sine ekser. Av og på meg meg. En dag er jeg det eneste han vil ha, en annen skyver han meg unna. Hvorfor driver de sånn? Anonymkode: fe020...174 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Skrevet 24. mars Viktigere spørsmål er hvorfor du godtar det... Anonymkode: c7e4a...74e 5 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Skrevet 24. mars Umoden og har forpliktelsesvegring. Anonymkode: dd245...36f 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Skrevet 24. mars Dramaqueen (som selvfølgelig hater drama) Anonymkode: c686c...606 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Viktigere spørsmål er hvorfor du godtar det... Anonymkode: c7e4a...74e Dette! Når skal folk lære at de selv har kontroll på situasjonen om de bare velger å ta ansvar for seg selv? Ts, du velger helt selv hva du godtar og ikke, ditt valg. Greit å være klar over neste gang du kommer over en som ikke gjør helt som du selv ønsker Anonymkode: 634b1...929 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #6 Skrevet 24. mars menn liker å ha sex med mange forskjellige kvinner. Kvinner liker å ha sex med gode menn. Monogami var hvordan vi fikset dette før i tiden. Anonymkode: 00939...529 1
Mardina Skrevet 24. mars #7 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Datet en slik type, av og på med alle sine ekser. Av og på meg meg. En dag er jeg det eneste han vil ha, en annen skyver han meg unna. Hvorfor driver de sånn? Anonymkode: fe020...174 Hvorfor gidder du å bli behandlet sånn? Finn en som prioriterer deg mye høyere 😊 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #8 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette! Når skal folk lære at de selv har kontroll på situasjonen om de bare velger å ta ansvar for seg selv? Ts, du velger helt selv hva du godtar og ikke, ditt valg. Greit å være klar over neste gang du kommer over en som ikke gjør helt som du selv ønsker Anonymkode: 634b1...929 Hvorfor er det allt8d slik på KG at folk antar diverse om deg når du stiller et spørsmål. Jeg godtar det ikke, men lurer bare på hva det er som gjør at noen menn er slik. Hadde nettopp et påbegynnes forhold med en mann som godsnakket med og sa han savnet meg så masse ville ha forhold med meg (sa han). Så når vi treffes var han bare kjip begynte å kjefte på meg for ingenting og var avvisende som faen. Så sa jeg det at jeg ikke ønsker forhold når det er slik. Men jeg vet han har hatt av og på forhold før. Jeg ble bare litt sånn hæ, du vil ha forhold og så behandler meg så kjipt du bare kan. Altså jeg setter en strek der. Men lurer på hva i all verden gjør de sånn. Anonymkode: fe020...174 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #9 Skrevet 24. mars Du skrev i starten at det var av og på med deg også, derfor får du de svarene du får. Noen menn er veldig rastløse, drives av spenningen og kjeder seg lett. Anonymkode: a35ee...a27 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #10 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du skrev i starten at det var av og på med deg også, derfor får du de svarene du får. Noen menn er veldig rastløse, drives av spenningen og kjeder seg lett. Anonymkode: a35ee...a27 Jepp, men jeg lurte sånn generelt på det, hvorfor ikke bare svare på spørsmålet som er stilt? Anonymkode: fe020...174
AnonymBruker Skrevet 24. mars #11 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jepp, men jeg lurte sånn generelt på det, hvorfor ikke bare svare på spørsmålet som er stilt? Anonymkode: fe020...174 enten har han litt emosjonelle problemer, eller så bruker han deg bare for sex når han er kåt. Anonymkode: 00939...529 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #12 Skrevet 24. mars Min erfaring er at de er umodne, bortskjemte og mangler empati. Det beste hadde vært om ingen lot de komme tilbake gang på gang. Kanskje hadde de da lært å oppføre seg som de voksen menneskene de egentlig er. Anonymkode: 36a9b...0d9 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #13 Skrevet 24. mars Fearful avoidant, just like me 🥲 Vi har lyst på nærhet men får panikk når noen kommer for nær 😅 Anonymkode: e1e3f...595 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #14 Skrevet 24. mars Emosjonellt avsteng og utilgjengelig. Anonymkode: 8ffa5...c17 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #15 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Fearful avoidant, just like me 🥲 Vi har lyst på nærhet men får panikk når noen kommer for nær 😅 Anonymkode: e1e3f...595 Dette, eventuelt manipulativ og skaper unødig drama for å ha en "unnskyldning" til å gå bak ryggen uten å føle på like dårlig samvittighet. Mange notorisk utro mennesker bruker denne taktikken. Anonymkode: fc3c1...103 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå