AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Er det sånn at varebil og Diesel er dumt om vinteren når man ikke har tilgang til varme? Ikke garasje. Får aldri starta bilen. Anonymkode: 2a9f7...5fe
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Skrevet 24. mars Det burde ikke være noe problem hvis man følger opp med service og vedlikehold som å lade batteriet jevnlig, men hvis bilen brukes i hovedsak til småkjøring så vil jeg heller anbefale bensinbil. Anonymkode: 9481d...a4c 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Skrevet 24. mars Aldri hatt problem med å starte diesel på vinteren. Brukes den mye til småkjøring blir oftest batteriet for dårlig ladet, diesel krever mye strøm for å starte, samt at glødingen tar litt. Har den partikkelfilter så tåler den ikke bare småkjøring. Anonymkode: b4401...437 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Skrevet 24. mars Om bilen blir vedlikeholdt som den skal er ikke dette noe problem. Jeg har kjørt dieselbiler siden jeg fikk førerkort i 1992, og enda ikke opplevd startproblemer pga kulde. Disse har stort sett alltid stått ute siden det er bruksbiler, også har søndagsbilene + konebilen okupert garasjen. Anonymkode: fa784...d0e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå