AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars Hvordan stoppe de fra å stjele klærne mine på vaskerommet? Anonymkode: 322b6...7eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Hvem er de? Og hvem er du i forhold til de? Anonymkode: 53b07...ad5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars Det er lov å bruke flere ord på kg. Anonymkode: 2163b...4a6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars Hvordan stoppe *dem*. Lær deg forskjellen på de og dem. For øvrig aner jeg ikke hvem eller hva du snakker om. Anonymkode: c04ee...953 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #5 Del Skrevet 25. mars Vær der mens du vasker 🤪 Anonymkode: 0a40a...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #6 Del Skrevet 25. mars Er det hundene som stjeler brukte sokker og truser? Lukk døra. Anonymkode: 2bb40...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 25. mars #7 Del Skrevet 25. mars Hvem er "de"? Og hvorfor er de på samme vaskerom som deg? Jeg gjetter at du bor i studentblokk med felles vaskeri? Eller i kollektiv? For noen år siden bode jeg i studentblokk og det var et problem med stjeling fra vaskekjelleren. Det beste var da å følge nøye med på tida for vaskemaskin og tørketrommel, og bruke alarm på mobilen slik at jeg stod klar når vasken var ferdig. Hvis klærne ble liggende, var det større risiko for at noe ble stjålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #8 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 9.20): Hvordan stoppe de fra å stjele klærne mine på vaskerommet? Anonymkode: 322b6...7eb Du skriver tydelig navn og tlf nr inni klærne, helst med en sprittusj eller tekstiltusj slik vi gjør med klærne til barna Anonymkode: 5b16e...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå