Gå til innhold

"nye" grandien

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Den nye grandiosaen var ikke akkurat beste pizzasorten nei. Vanlig grandi med litt kjip kjøttbollefarse!

Hva syns du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke smakt. Er ikke denne dyrere enn de andre versjonene? Og du må i tillegg kjøpe rømme?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har lyst til å stille 2 spørsmål til dere som nå har svart her:

Hadde dere selv syntes det hadde vært OK å vokse opp sammen med to mødre eler to fedre?

Og hvis dere selv var homofil/lesbisk og hadde adoptert barn, hva ville dere da sagt til dem hvis de f.eks. i femårsalderen hadde begynt å spørre etter mor eller far?

Artig å få noen svar på dette også.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hadde dere selv syntes det hadde vært OK å vokse opp sammen med to mødre eler to fedre?

Og hvis dere selv var homofil/lesbisk og hadde adoptert barn, hva ville dere da sagt til dem hvis de f.eks. i femårsalderen hadde begynt å spørre etter mor eller far?

Nå tror jeg du har postet i feil tråd. ;)

Skrevet

Ja, jeg koblet ikke helt sammenhengen her jeg heller...men siden du først spør så svarer jeg NEI. Og det andre spørsmålet klarer jeg ikke å sette meg inn i situasjonen på. ;)

Jeg har heller ikke smakt pizzaen...

For en tråd dette ble.....hihi...

Skrevet

Vel, om mine to fedre eller mødre hadde servert Grandiosa hver lørdag, ville jeg nok vært lite tilfreds med situasjonen. Hadde de derimot variert med taco innimellom hadde de vært en grei familiesammensetning. Spesielt om vi også hadde hatt katt.

Lørdagspizzaen var "helt grei". Med det mener jeg at det er en ok "variant" av Grandiosa á la de andre variantene. Men, en pris på rundt femtilappen kan overhodet ikke forsvares, selv om rømmedressingen var god.

Skrevet

Min sønn lot det være kun 2 stykker igjen av lørdagspizzaen....og rømmedressingen var oppå....Svar nok??

Gjest Gjesta
Skrevet

Synes den er bedre enn vanlig Grandiosa, men den er ikke verdt det den koster.

Gjest gjest1
Skrevet

*overser familieforhold-spørsmålene*

Jeg synes pizzaen var kjempegod, rømmedressingen gjorde susen. Tror det er mange som liker den, for den har vært utsolgt i over en uke på butikken min.

Den er litt dyr, men en sjelden gang går det bra.

Skrevet

Rømmedressingen var nam-nam!!!

Pizzaen var en STOR skuffelse! Kommer ikke til å kjøpe den igjen!!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Trekker opp denne tråden igjen, for nå har jeg også smakt den. Og det er den VERSTE pizzaen jeg noengang har smakt! FORFERDELIG smak og rømmedressingen var heller ikke god.

Kastet den etter å ha smakt 1 stykke.

Gjest Gjest
Skrevet

dressingen var god, pizzaen var ikke verd halvparten av prisen engang.

Skrevet

Jeg ble kjempeskuffa, pizzaen var absolutt ikke god og rømmedressingen var heller ikke noe å skryte av.

Skrevet

Dressingen var forferdelig, pizzaen var ok, men ikke noe jeg vil kjøpe igjen

Gjest LoisLane
Skrevet

Sangen har gått fra vanvittig kul til forferdelig irriterende, og er såvidt jeg skjønner det beste med hele pizzaen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...