Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

M65: Hva er "sleep score"? Hvorfor er det viktig og hvorfor bry seg om det? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snitt på 83. 

AnonymBruker
Skrevet

Klokken min har ikke sleepscore, men ser at jeg i gjennomsnitt får 15% dyp søvn. Er dette ok? Dere som har høy sleepscore, står det hvor mye dyp søvn dere har?

Anonymkode: d68ac...837

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Klokken min har ikke sleepscore, men ser at jeg i gjennomsnitt får 15% dyp søvn. Er dette ok? Dere som har høy sleepscore, står det hvor mye dyp søvn dere har?

I natt hadde jeg 1 time dyp søvn, av 7.5 timer totalt, med en søvnscore på 85.

Anonymkode: fe964...d74

AnonymBruker
Skrevet

Gjennomsnittlig 62 i sleepscore. Har underliggende sykdom som gjør at det er mye urolig søvn, restituerer dårlig. Har siste fem ukene hatt en dag på 80, ligger ellers mest rundt 60. Har hatt flere dårlige dager hvor dårligste score er 39.

1t og 3 min dyp søvn her også i natt, 12%. Søvn score totalt var 72 i dag, mye bedre enn gjennomsnittet.

Anonymkode: 1bb5c...7d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

I natt hadde jeg 15% dyp søvn og med et gjennomsnitt på 14%. På 15% ble det 1 time og 14 min på meg. Sleepscore 85.

Anonymkode: 3914b...a8b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Gjennomsnittlig 62 i sleepscore. Har underliggende sykdom som gjør at det er mye urolig søvn, restituerer dårlig. Har siste fem ukene hatt en dag på 80, ligger ellers mest rundt 60. Har hatt flere dårlige dager hvor dårligste score er 39.

1t og 3 min dyp søvn her også i natt, 12%. Søvn score totalt var 72 i dag, mye bedre enn gjennomsnittet.

Anonymkode: 1bb5c...7d7

Hvilken sykdom er dette?

Anonymkode: 52326...d8d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stort sett rundt 40. Har hatt det siden jeg ble gravid. Er nå en måned unna termin. Ikke mye skjønnhetssøvn som gravid nei😅

Anonymkode: 22eb9...58e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...