AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars I det siste har jeg ligget på rundt 80. Er det godt nok? Anonymkode: 85452...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Jeg har en gjennomsnittlig sleep-score på 80 akkurat nå (variasjon fra 76-83), det er for min del akseptabelt men ikke bra. Anonymkode: 35692...48c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars rundt 80% er supert for min del, jeg er aldri særlig høyere men sover også dårlig. Anonymkode: 2689e...e23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrøkenFrøken Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars Jeg har score på mellom 40-60 de fleste dager...er kanskje oppe i 70-80 1 eller 2 dager i uken om jeg er heldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Del Skrevet 24. mars Tenker du på hva slags sleepscore jeg får på min Garmin Klokke? Eller tenker du på fitbit sin? Forskjellig målinger og forskjellig utgangspunkt...... Anonymkode: 48f4d...bbd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #6 Del Skrevet 24. mars Det svinger veldig mye. Det vanligste er 75-80. Jeg synes det er litt lite. Særlig fordi det ikke er helt uvanlig for meg å få bare 35-40, også. Anonymkode: 991e3...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #7 Del Skrevet 24. mars Gjennomsnittet mitt de fire siste ukene er på 49. Jeg er sliten for tiden! Anonymkode: f4383...f38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #8 Del Skrevet 24. mars Sjelden jeg er under 85, vanligvis ligger jeg godt over. Prioriterer søvn. Legger meg og står opp til samme tid hver dag også i helgen. Anonymkode: 71235...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #9 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sjelden jeg er under 85, vanligvis ligger jeg godt over. Prioriterer søvn. Legger meg og står opp til samme tid hver dag også i helgen. Anonymkode: 71235...305 Drikker heller ikke alkohol. Selv ett glass påvirker søvnen negativt. Anonymkode: 71235...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #10 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sjelden jeg er under 85, vanligvis ligger jeg godt over. Prioriterer søvn. Legger meg og står opp til samme tid hver dag også i helgen. Anonymkode: 71235...305 Det gjør jeg også. Ingen scrolling, fokus på god søvn hygiene og generelt en bra livsstil sånn ellers. Uansett hva jeg gjør så får jeg ikke opp søvnscoren eller body batteriet. Lurer på om det kan være overgangsalderen som gjør det. Anonymkode: f4383...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #11 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det gjør jeg også. Ingen scrolling, fokus på god søvn hygiene og generelt en bra livsstil sånn ellers. Uansett hva jeg gjør så får jeg ikke opp søvnscoren eller body batteriet. Lurer på om det kan være overgangsalderen som gjør det. Anonymkode: f4383...f38 Det er ikke usannsynlig, mange som sliter med søvn når hormonene begynner å tulle. Heldigvis finnes det hjelp å få, så jeg hadde kontaktet lege. Anonymkode: 71235...305 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #12 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenker du på hva slags sleepscore jeg får på min Garmin Klokke? Eller tenker du på fitbit sin? Forskjellig målinger og forskjellig utgangspunkt...... Anonymkode: 48f4d...bbd Tenker på Garmin 😊 Anonymkode: 85452...04d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #13 Del Skrevet 24. mars Får ikke over 70% annet enn i helger og ferier. Stort sett 45-50 i ukedager. Jeg er et ekstremt B-menneske og må opp før 05 for å rekke jobb. Body-battery har jeg fullstendig gitt opp. Anonymkode: 5884a...581 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #14 Del Skrevet 25. mars får som regel rundt 90. noen netter nede i 75 om barna vekker meg Anonymkode: 7c613...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 25. mars #15 Del Skrevet 25. mars Ligger stort sett mellom 80 og 90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #16 Del Skrevet 25. mars Ligger mellom 60-70, men pleier å få 80-90 i helgene. Anonymkode: 1254a...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #17 Del Skrevet 25. mars Siste fire ukene har jeg 84 i gjennomsnitt. Anonymkode: 909bd...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #18 Del Skrevet 26. mars Kan polar svare på slik score? Anonymkode: 1bb5c...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venno Skrevet 26. mars #19 Del Skrevet 26. mars Stortsett mellom 70-80. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 26. mars #20 Del Skrevet 26. mars Hm.. har hørt at førmidnattsøvnen er den beste. Nå er klokken 00.05 så den er nok dårlig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå