AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars Jeg må bytte til ett nytt navn. Både fornavn og etternavn. Hva ville du hete da? Anonymkode: 76361...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Jeg ville valgt trauste, norske fornavn. Sigrunn, Astrid, Marit, Anne eller Ola, Knut, Lars, Håvard Etternavn kan det jo være reguleringer på, men jeg ville valgt noe annet enn -sen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars Skal du ha et navn som er anonymt eller skal det være prangende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars tånegla skrev (2 minutter siden): Skal du ha et navn som er anonymt eller skal det være prangende? Anonymt Anonymkode: 76361...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Del Skrevet 24. mars Beate Nilsen - Veldig anonymt Anonymkode: 890bd...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #6 Del Skrevet 24. mars Dame: Sigrunn, Solveig, Klara, Ylva, Sofie, Rakel. Mann: Brage, Øyvind, Erle/Erlend, Gustav, Henning. Etternavn: om du velger et etternavn som mange har så blir du anonym. Et av de mest vanlige er Olsen/Andersen/Johansen. Anonymkode: c68b1...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gidavmeg Skrevet 24. mars #7 Del Skrevet 24. mars Lise Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #8 Del Skrevet 24. mars tånegla skrev (11 minutter siden): Skal du ha et navn som er anonymt eller skal det være prangende? Kan godt være prangende også Anonymkode: 76361...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 24. mars #9 Del Skrevet 24. mars Elin med etternavn som slutter på -sen, da er du anonym. Frode Hansen er topp om du skal være vanskelig å finne. Sett at du identifiserer deg med hannkjønn vel og merke. Ella/Stella Flo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #10 Del Skrevet 24. mars Et godt norsk navn hvert fall. Villa gått meg en tur på gravplassen og sett på gamle graver. Anonymkode: 70fde...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #11 Del Skrevet 24. mars Jeg ville valgt ett av topp 10-navnene for det året jeg ble født, og kombinert det med et vanlig etternavn. Enten et -sen-etternavn eller Berg, Haug osv. Men anonymt og prangende på en gang er litt krevende å få til, da. Anonymkode: eedcf...54f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #12 Del Skrevet 24. mars Hadde valgt et søtt og sjeldent navn; noe ala Anea, Othilie eller Nova. Nå elsker jeg etternavnet mitt, og ville ikke skiftet. Sjeldne etternavn er dessuten beskyttet. Men hvis det var fritt valg, noe ala Wigaard, Cappelen, Collett eller Winther. Anonymkode: 794fe...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #13 Del Skrevet 24. mars Om poenget var å skjule meg, ville jeg hete noe slikt som Linn Olsen eller Kristin Johansen. Anonymkode: b7723...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #14 Del Skrevet 24. mars Søk mest populære jentenavn det året du ble født og velg blant de, samt et av etternavnene Hansen 53011 Johansen 50088 Olsen 49303 Larsen 37869 Andersen 37025 Pedersen 35145 Nilsen 34734 Kristiansen 23397 Jensen 22879 Karlsen 21234 Johnsen 20650 Pettersen 20101 Eriksen 19136 Berg 18080 Haugen 14346 Hagen 14073 Johannessen 13286 Andreassen 12100 Jacobsen 11906 Dahl 11503 Anonymkode: 58cda...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #15 Del Skrevet 24. mars (Om du skal ha et norsk navn da selvsagt) Anonymkode: 58cda...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #16 Del Skrevet 24. mars Anne Hansen 651 som heter det, siden det skulle være anonymt Anonymkode: c314e...411 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #17 Del Skrevet 24. mars Kommer jo an på hvorfor du skal bytte navn. Er det fordi noen er ute etter det, eller er det enklere å få jobb hvis du bytter navn, liksom? Kjenner noen som endret navn til helt syke ting, det gikk gjennom det og de fikk nye navn. Gifta seg gjorde de også etter hvert. Jeg ville byttet navn til noe enkelt. Ella Nilsen, for eksempel. Anonymkode: 43e7b...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #18 Del Skrevet 24. mars Jeg syns Anne er et fint fornavn, som også er anonymt. Anonymkode: 32e9a...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #19 Del Skrevet 24. mars Dame: Sigrid, Gitte, Unni, Ulla eller Bjørg mann : Sigurd, Snorre, Stig eller Arthur Anonymkode: f2cae...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #20 Del Skrevet 24. mars Maud-Schnappi Høyborgsli Fuglesang Anonymkode: 29b90...fac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå