Hiawata- Skrevet 11. mars 2006 #1 Skrevet 11. mars 2006 Testet NETTOPP positivt på EL test. NÅR bør vi ha sex??????
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #2 Skrevet 11. mars 2006 Det er bare til å hoppe til køys med en gang og kose seg da
Hiawata- Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2006 EL skjer jo ikke før ca 24-48 timer etter positiv test. Bør vi ikke vente til i morgen kveld da, eller er det bare å sette i gang med det samme???
Nominella Skrevet 11. mars 2006 #5 Skrevet 11. mars 2006 Det kommer jo an på om dere vil ha gutt eller jente det da, i følge endel forskere...
Hiawata- Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2006 Hva sier forskerne?? Må innrømme at jeg veldig gjerne vil ha ei jente.... men vil ha gutt også.
Susan Sto Helit Skrevet 11. mars 2006 #7 Skrevet 11. mars 2006 Hva sier forskerne?? Må innrømme at jeg veldig gjerne vil ha ei jente.... men vil ha gutt også. ← "jentespermen" sies å være mer overlevelsesdyktig enn "guttespermen". Men "guttespermen" svømmer fortere. Dette betyr at sex samtidig med EL gir gutt. (raske svømmere kommer først fram) Sex i dagene før EL gir jente.(Da er det bare de mest overlevelsesdyktige igjen.) Noen mener det hjelper hvis han kommer langt ute eller langt inne i henne også, (For å forkorte/forlenge avstanden som må svømmes.) men den synes jeg er søkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå