AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars Visste ikke hvor jeg skulle katogorisere denne. Men Er det helt dødt på leie markedet i Finnmark, prøver å finne en leilighet å leie men de få jeg finner har jo husleie som er skyhøy.. Anonymkode: 7a801...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Da er det jo ikke dødt, tvert i mot. Anonymkode: 5a948...06e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars På mindre steder er det mye som ikke annonserers. Du må skrive i lokale facebookgrupper osv og etterspørre. Anonymkode: a5ce0...506 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars Folk annonserer ikke, for de vil ikke tiltrekke seg uønskede leietakere. Annonserer man og avviser f.eks NAV-klienter, innvandrere og småbarnsfamilier kan man bli beskyldt for diskriminering. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da er det jo ikke dødt, tvert i mot. Anonymkode: 5a948...06e Det er snakk om 2-3 leiligheter enkelte steder. Der jeg må bo er det ingen ute til leie. Da må jeg leie 3 timer unna. Det går jo ikke. Anonymkode: 7a801...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #6 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er snakk om 2-3 leiligheter enkelte steder. Der jeg må bo er det ingen ute til leie. Da må jeg leie 3 timer unna. Det går jo ikke. Anonymkode: 7a801...596 Hadde det vært dødt på leiemarkedet så hadde jo ingen fått leid ut og leieboligene hadde stått tomme. Anonymkode: 5a948...06e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå