Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

er ikke flink med menn og har vært på dater veldig sjeldne ganger. 
jeg lurte på hva en gutt mener når vedkommende sier «Jeg ser deg som en veldig attraktiv person».  Og spør om jeg synes det samme om han. 
han vil at vi skal dra på ferie sammen. Men forsto ikke om det var som venn eller noe mer.
hva er tankene deres her?

takk

Anonymkode: ec128...4c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du drar ikke på ferie med en GUTT der det eneste han har sagt om deg er at du er attraktiv. Du kjenner han jo åpenbart ikke i det hele tatt.

Er det faktisk en gutt eller er dere voksne(over20)? Om noen er attraktive for en så er man jo tiltrukket, men er jo urovekkende at han hopper rett på ferieplanlegging enten han er 16 eller 60.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (6 minutter siden):

Du drar ikke på ferie med en GUTT der det eneste han har sagt om deg er at du er attraktiv. Du kjenner han jo åpenbart ikke i det hele tatt.

Er det faktisk en gutt eller er dere voksne(over20)? Om noen er attraktive for en så er man jo tiltrukket, men er jo urovekkende at han hopper rett på ferieplanlegging enten han er 16 eller 60.

Vi har vært venner lenge, mente å mann. Takk

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi har vært venner lenge, mente å mann. Takk

Du får spørre han rett ut. Dere har jo vært venner lenge😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når han ser på deg som en veldig attraktiv person, så viser jo det noe positivt, at han liker deg veldig godt. Men samtidig er det litt "høytidelig", vet ikke om det innebærer at han er forelsket.

Anonymkode: 215a3...ddd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må lære deg å kommunisere.

Anonymkode: 2258c...8e7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er viktig å vite hvor du har denne person FØR du reiser på en ferie. Neppe kult å sitte på granka med en som nettopp skiftet personlighet etter altfor mye innabords og 10 dager igjen av ferien.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...