AnonymBruker Skrevet 24. mars #21 Del Skrevet 24. mars Maskinfører skrev (15 minutter siden): Gjort det samme selv og resultatet var nedslående Forståelig Anonymkode: 9edcb...ea3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 24. mars #22 Del Skrevet 24. mars Jeg blir alltid litt forundret over svarene i tråder om dette temaet. Åpenbart er mange av typen som sjeldent eller aldri tar initiativ til å ta kontakt. Så er det visst den som etterhvert slutter å ta initiativ til å finne på noe som er en dårlig venn. Mens den som lar vennskapet dø ut uten en tanke fordi det ikke kommer flere invitasjoner er en flott venn å ha? Har jeg en venn som slutter å ta initiativ til å møte meg så sklir jeg fra dem. Spesielt om de flere ganger sier nei til å møtes uten å ta initiativ til å finne et annet tidspunkt. Det klarer jeg ikke å tolke som noe annet enn mangel på interesse. Og har folk så sinnsykt mye på timeplanen i sitt eget liv er det sikkert bare mas å være venn med meg uansett 😛 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 24. mars #23 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Forståelig Anonymkode: 9edcb...ea3 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #24 Del Skrevet 24. mars Anonymbruker*** skrev (4 minutter siden): Jeg blir alltid litt forundret over svarene i tråder om dette temaet. Åpenbart er mange av typen som sjeldent eller aldri tar initiativ til å ta kontakt. Så er det visst den som etterhvert slutter å ta initiativ til å finne på noe som er en dårlig venn. Mens den som lar vennskapet dø ut uten en tanke fordi det ikke kommer flere invitasjoner er en flott venn å ha? Har jeg en venn som slutter å ta initiativ til å møte meg så sklir jeg fra dem. Spesielt om de flere ganger sier nei til å møtes uten å ta initiativ til å finne et annet tidspunkt. Det klarer jeg ikke å tolke som noe annet enn mangel på interesse. Og har folk så sinnsykt mye på timeplanen i sitt eget liv er det sikkert bare mas å være venn med meg uansett 😛 Forundrer meg selv og. Istedenfor å få forståelse for at det er frustrerende å være den som alltid tar initiativ så støttes det dem som ikke tar initativ om jeg skulle ventet å sett om de tok initiativ. Skjønner ikke dette 🤔 Anonymkode: 5cf7b...b13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #25 Del Skrevet 24. mars Maskinfører skrev (26 minutter siden): Gjort det samme selv og resultatet var nedslående Trist å høre. Hva tror du grunnen var? At det ikke var venner? Anonymkode: 5cf7b...b13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 24. mars #26 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trist å høre. Hva tror du grunnen var? At det ikke var venner? Anonymkode: 5cf7b...b13 Nei jeg aner ikke mine foreldre er døde og er som regel jeg som må kontakte familien ikke omvendt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #27 Del Skrevet 24. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei jeg aner ikke mine foreldre er døde og er som regel jeg som må kontakte familien ikke omvendt Kjenner til dette. Man lurer da på hvor mye man betyr. Anonymkode: 5cf7b...b13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #28 Del Skrevet 24. mars Å bli kontaktet betyr mye og aldri bli det og evt ikke om man ikke gjør noe selv er ikke kjekt og sier mye. Da er ikke motparten veldig interessert. Selv om de sier ja av og til. Så om jeg slutter og de aldri ville kontaktet meg igjen sier vel mest om dem? Anonymkode: 5cf7b...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 24. mars #29 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjenner til dette. Man lurer da på hvor mye man betyr. Anonymkode: 5cf7b...b13 Ja man gjør dessverre det ☹️ de sier man betyr mye men de gidder ikke å vise det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #30 Del Skrevet 24. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja man gjør dessverre det ☹️ de sier man betyr mye men de gidder ikke å vise det Tror mer på handlinger enn ord. Vis det. Anonymkode: 5cf7b...b13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #31 Del Skrevet 24. mars Jeg hadde blitt rimelig sur om jeg fant ut at en av vennene mine satte meg på en slik prøve. Det handler om tillit blant annet. Jeg går lange perioder uten kontakt med en her og en der, fordi livet skjer. Hvis det var noe enveis over lang tid, som noen følte på i den grad at de ville gjort et stunt som deg, hadde jeg satt pris på at det ble tatt opp. Da kunne jeg gjort noe med det, forklart at det ikke handlet om deg, eventuelt hvis det handlet om deg gitt deg en forklaring. Etter et slik stunt derimot ville det tatt lang tid før du hadde hørt fra meg igjen. Anonymkode: 65d1d...641 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. mars #32 Del Skrevet 24. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja man gjør dessverre det ☹️ de sier man betyr mye men de gidder ikke å vise det Da er det heller ikke verdt noe. Du klarer deg bedre uten dem @Maskinfører, selv om jeg forstår det kan være tungt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #33 Del Skrevet 24. mars Anonymbruker*** skrev (21 minutter siden): Jeg blir alltid litt forundret over svarene i tråder om dette temaet. Åpenbart er mange av typen som sjeldent eller aldri tar initiativ til å ta kontakt. Så er det visst den som etterhvert slutter å ta initiativ til å finne på noe som er en dårlig venn. Mens den som lar vennskapet dø ut uten en tanke fordi det ikke kommer flere invitasjoner er en flott venn å ha? Har jeg en venn som slutter å ta initiativ til å møte meg så sklir jeg fra dem. Spesielt om de flere ganger sier nei til å møtes uten å ta initiativ til å finne et annet tidspunkt. Det klarer jeg ikke å tolke som noe annet enn mangel på interesse. Og har folk så sinnsykt mye på timeplanen i sitt eget liv er det sikkert bare mas å være venn med meg uansett 😛 I forhold til det jeg skrev selv; jeg fikk aldri invitasjon til noe. Det var alltid 100% jeg som måtte ta kontakt, høre aldri fra dem. Aldri en melding om hvordan det gikk, aldri en telefon bare for å prate. Det var tydelig at de andre vennene snakket sammen på fritiden, men jeg fikk aldri noe. Og det ble jeg lei, at jeg alltid skulle være den som tok initiativ. Det skal være gjensidig kontakt. Ikke 100% fra den ene siden. Det kan selvsagt funke med 70/30%. Men det må gå begge veier. Jeg fikk alltid ja når jeg spurte, men aldri noe tilbake. Anonymkode: a8135...8ba 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #34 Del Skrevet 24. mars Anonymbruker*** skrev (24 minutter siden): Jeg blir alltid litt forundret over svarene i tråder om dette temaet. Åpenbart er mange av typen som sjeldent eller aldri tar initiativ til å ta kontakt. Så er det visst den som etterhvert slutter å ta initiativ til å finne på noe som er en dårlig venn. Mens den som lar vennskapet dø ut uten en tanke fordi det ikke kommer flere invitasjoner er en flott venn å ha? Har jeg en venn som slutter å ta initiativ til å møte meg så sklir jeg fra dem. Spesielt om de flere ganger sier nei til å møtes uten å ta initiativ til å finne et annet tidspunkt. Det klarer jeg ikke å tolke som noe annet enn mangel på interesse. Og har folk så sinnsykt mye på timeplanen i sitt eget liv er det sikkert bare mas å være venn med meg uansett 😛 Jeg er en som ikke tar det så tungt, og jeg er en som tar kontakt ofte. Anonymkode: 28767...d4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #35 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde blitt rimelig sur om jeg fant ut at en av vennene mine satte meg på en slik prøve. Det handler om tillit blant annet. Jeg går lange perioder uten kontakt med en her og en der, fordi livet skjer. Hvis det var noe enveis over lang tid, som noen følte på i den grad at de ville gjort et stunt som deg, hadde jeg satt pris på at det ble tatt opp. Da kunne jeg gjort noe med det, forklart at det ikke handlet om deg, eventuelt hvis det handlet om deg gitt deg en forklaring. Etter et slik stunt derimot ville det tatt lang tid før du hadde hørt fra meg igjen. Anonymkode: 65d1d...641 Om du blir sur så er det ditt problem. Det er grenser for lenge man orker å ta initiativ. Jeg løper ikke etter andre mennesker. Verdsetter meg selv høyere enn som så. Det har ingenting med å sette andre på prøve å gjøre. Det er sunn fornuft. Anonymkode: 0df3b...691 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #36 Del Skrevet 24. mars Jeg trodde jeg hadde verdens beste venner, helt til jeg skjønte at jeg tok veldig mye kontakt. Veldig. Så jeg roet ned kontakten litt, trakk meg litt unna fordi jeg følte selv det hadde blitt en ubalanse i vennskapene. Vel, det endte med at de bare tok kontakt når de trengte noe. Ellers null interesse. Veldig trist. Ikke en gang da moren min døde så fikk jeg noe ekstra omsorg eller omtanke. Og dette er folk jeg hadde gjort alt for, hjulpet med flytting, latt de bo hos meg når de trengte, psykisk og fysisk støtte. Psykologen min sa at jeg hadde vært så opptatt med å gi og bidra, at jeg ikke merket at de hadde ingenting å gi. Anonymkode: 4c9d2...9c0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #37 Del Skrevet 24. mars Maskinfører skrev (14 minutter siden): Nei jeg aner ikke mine foreldre er døde og er som regel jeg som må kontakte familien ikke omvendt Hva bidrar du med som gjør at de skulle ville kontakte deg? Anonymkode: 9edcb...ea3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. mars #38 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Forundrer meg selv og. Istedenfor å få forståelse for at det er frustrerende å være den som alltid tar initiativ så støttes det dem som ikke tar initativ om jeg skulle ventet å sett om de tok initiativ. Skjønner ikke dette 🤔 Anonymkode: 5cf7b...b13 Men hvis jeg er så frustrert over noe i et vennskap at jeg ikke synes det er til å leve med, tar jeg det opp med de(n) det gjelder for å finne ut av det - såpass er vennskapene mine verdt. Hvis du skal gi noen et ultimatum, må du formidle det til dem og gi den en mulighet til å bedre seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #39 Del Skrevet 24. mars Anonymbruker*** skrev (24 minutter siden): Jeg blir alltid litt forundret over svarene i tråder om dette temaet. Åpenbart er mange av typen som sjeldent eller aldri tar initiativ til å ta kontakt. Så er det visst den som etterhvert slutter å ta initiativ til å finne på noe som er en dårlig venn. Mens den som lar vennskapet dø ut uten en tanke fordi det ikke kommer flere invitasjoner er en flott venn å ha? Har jeg en venn som slutter å ta initiativ til å møte meg så sklir jeg fra dem. Spesielt om de flere ganger sier nei til å møtes uten å ta initiativ til å finne et annet tidspunkt. Det klarer jeg ikke å tolke som noe annet enn mangel på interesse. Og har folk så sinnsykt mye på timeplanen i sitt eget liv er det sikkert bare mas å være venn med meg uansett 😛 Nei, den som slutter å ta initiativ er ikke en dårlig venn fordi han slutter å ta initiativ. Men å drive med slike spill som den andre ikke vet at den er med i er kjipt gjort. Den andre kan godt være en dårlig venn og, hvis man lar vennskap dø ut. Men da er det kanskje like greit? Folk har travle liv, og finner tid til de man virkelig ønsker å finne tid til. Hvis de ikke gjør det betyr det ikke at de ikke liker deg, men at du kanskje ikke er på topp-lista. Du blir ikke prioritert. Slik er det. Da kan man ha den relasjonen man har, på det nivået, eller gå videre. Anonymkode: 65d1d...641 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #40 Del Skrevet 24. mars Sånn er det. Bortsett fra nærmeste familie er det kun min psykopatiske eks som kontakter meg noen gang. Ellers hadde ingen merka om jeg plutselig en dag var borte. Det er ikke så mye å gjøre med det, for man ønsker jo ikke å trenge seg på. Anonymkode: 4b6c9...b80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå