Gå til innhold

Noen tanker om en dame jeg dater ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For omtrent et år siden var jeg på en lunsjdate med en dame. Det gikk greit, så jeg spurte henne om en andre date. Hun sa ja med en gang. På andre daten gikk vi ut for å spise middag. Da vi møttes, kysset hun meg på kinnet for å si hei.  

Endret av Midtpånattenmann
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt gift om ikke mannen fant seg i å sende meldinger først. Vi hadde etablert forhold innen jeg ble flink til det. 

Kan ha noe med adhd å gjøre. Jeg har også det, og hadde vi avtale frem i tid var jeg fornøyd med det, og ivrig opptatt av det jeg ellers drev med. Jeg svarte når han meldet/ringte, men med adhd og hyperfokus på det jeg driver med i nuet kom jeg ikke på å sende melding først. Jeg tenkte likevel på ham jevnlig, og gledet meg til å se ham. Skulle liksom melde/ringe også, men skulle bare xxxxx først, og så ble det ikke/han var kjappere. 

Vi med adhd er imidlertid også svært ulike. 

Anonymkode: b4cbb...adb

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde ikke blitt gift om ikke mannen fant seg i å sende meldinger først. Vi hadde etablert forhold innen jeg ble flink til det. 

Kan ha noe med adhd å gjøre. Jeg har også det, og hadde vi avtale frem i tid var jeg fornøyd med det, og ivrig opptatt av det jeg ellers drev med. Jeg svarte når han meldet/ringte, men med adhd og hyperfokus på det jeg driver med i nuet kom jeg ikke på å sende melding først. Jeg tenkte likevel på ham jevnlig, og gledet meg til å se ham. Skulle liksom melde/ringe også, men skulle bare xxxxx først, og så ble det ikke/han var kjappere. 

Vi med adhd er imidlertid også svært ulike. 

Takk for svar . Jeg vil understreke at jeg ikke bryr meg om hun sender meldinger ofte eller ikke . Det er mer det at jeg blir forvirret av tvetydigheten med at hun på ene siden aldri tar initiativ men på andre siden er veldig positiv og glad når jeg sender/spør henne 

Skrevet

Hun prøvde å gi deg en forklaring på avvisningen men du "fulgte ikke med fordi du var så betatt. Dagen etter sitter du der og vil ikke sende melding fordi du ble avvist. I starten av innlegget klaget du på at det var vanskelig å holde på oppmerksomheten hennes?

Slutt å overtenk, og så får vi tro dere begge får nok kjemi til å høre på hverandre.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hun kommer nok til å friendzone deg.

Anonymkode: d77cb...718

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun kommer nok til å friendzone deg.

Anonymkode: d77cb...718

Nja, friendzone er frivillig . Jeg hadde aldri hengt med en dame som har avvist meg  

• Liker 3
Skrevet
Macro skrev (4 minutter siden):

Hun prøvde å gi deg en forklaring på avvisningen men du "fulgte ikke med fordi du var så betatt. Dagen etter sitter du der og vil ikke sende melding fordi du ble avvist. I starten av innlegget klaget du på at det var vanskelig å holde på oppmerksomheten hennes?

Slutt å overtenk, og så får vi tro dere begge får nok kjemi til å høre på hverandre.

Hehe point taken 

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke helt ukjent at en del som har ADHD ikke er i stand til å ta særlig kontakt først. Jeg vet ikke helt mekanismene bak, men det hele løser seg for dere om du kan bli trygg på at hun er oppriktig interessert i deg. Denne tryggheten kommer raskere om du opplever at hun er genuin og ærlig og at det er mulig å spørre henne direkte om de tingene du har behov for å vite.

Skrevet
Sparkling_Pink skrev (3 minutter siden):

Det er ikke helt ukjent at en del som har ADHD ikke er i stand til å ta særlig kontakt først. Jeg vet ikke helt mekanismene bak, men det hele løser seg for dere om du kan bli trygg på at hun er oppriktig interessert i deg. Denne tryggheten kommer raskere om du opplever at hun er genuin og ærlig og at det er mulig å spørre henne direkte om de tingene du har behov for å vite.

Takk for svar 😊

AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk er at dette er en type som flagrer mellom den ene og den andre. Tror neppe at hun er den du bør satse på, uansett hvor pen du synes hun er.

Er et stabilt forhold det du ønsker deg, ville jeg ha funnet meg en annen.

Anonymkode: 12fdc...4e9

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Mitt inntrykk er at dette er en type som flagrer mellom den ene og den andre. Tror neppe at hun er den du bør satse på, uansett hvor pen du synes hun er.

Ja det kan kanskje stemme . Får se neste uke . Heldigvis er det lett å treffe folk med disse appene så det er isåfall bare å gå videre til neste 🤷‍♂️Men joda , hadde jo vært kjekt om det ble noe klaff 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg sitter ikke med innrykket at ADHD tilsier at mennesket ikke er mulig å ha et stabilt forhold til. Traumer og enkelte stemningslidelser gir større utfordringer for stabiliteten.

Jeg er av de som kan oppleves som «flagrende fra den ene til den andre» da jeg er betatt støtt og stadig, flørter ved enhver anledning og med manglende gjensidig interesse er videre raskt. Og i et forhold er jeg helt seksuelt trofast, intenst dedikert og fullstendig bunnsolid stabil.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Sparkling_Pink skrev (2 timer siden):

Jeg sitter ikke med innrykket at ADHD tilsier at mennesket ikke er mulig å ha et stabilt forhold til. Traumer og enkelte stemningslidelser gir større utfordringer for stabiliteten.

Jeg er av de som kan oppleves som «flagrende fra den ene til den andre» da jeg er betatt støtt og stadig, flørter ved enhver anledning og med manglende gjensidig interesse er videre raskt. Og i et forhold er jeg helt seksuelt trofast, intenst dedikert og fullstendig bunnsolid stabil.

Vel, de jeg kjenner til som er typen som blir betatt stadig vekk, og som flørter med alt og alle, de er ikke typen som plutselig endrer personlighet når de blir sammen med noen. Da skjer det likevel at de blir fristet til å flørte, og at de blir betatt av andre. Personligheten endrer seg ikke så totalt, og de er ikke personer jeg ser på som særlig stabile i forhold. De går fort lei.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så du bare gikk fra henne for ett år siden?

Så spør du om dere kan møtes etter å møtt henne tilfeldig på byen og blir fornærmet fordi hun ikke vil kysse deg etter du ghosta henne i fjor.

Så er du kostbar, men sender mld om å møtes en eksakt dag og hun svarer ja.

Og så er du fornærmet fordi HUN ikke skriver meldinger til deg før daten....? 

Hallo? 

Anonymkode: 8b57b...afc

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Så du bare gikk fra henne for ett år siden?

Så spør du om dere kan møtes etter å møtt henne tilfeldig på byen og blir fornærmet fordi hun ikke vil kysse deg etter du ghosta henne i fjor.

Så er du kostbar, men sender mld om å møtes en eksakt dag og hun svarer ja.

Og så er du fornærmet fordi HUN ikke skriver meldinger til deg før daten....? 

Hallo? 

Jeg ghosta henne ikke . Jeg sa ifra at jeg gikk

Skrevet (endret)
Sparkling_Pink skrev (5 timer siden):

Det virker som noen her tolket det som om hun flørtet med andre når vi var på date . Det stemmer ikke . Hun var bare opptatt av absolutt alt og alle i rommet hele tiden . Jeg visste ikke at hun hadde «kraftig ADHD» på dette tidspunktet .

Jeg lurte egentlig mest på om hun virker interessert eller ikke 

Endret av Midtpånattenmann
Skrevet

Møt nå opp på den daten, så finner du ut om hun er interessert eller ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Midtpånattenmann skrev (20 minutter siden):

Jeg ghosta henne ikke . Jeg sa ifra at jeg gikk

Og det er bedre? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vel, de jeg kjenner til som er typen som blir betatt stadig vekk, og som flørter med alt og alle, de er ikke typen som plutselig endrer personlighet når de blir sammen med noen. Da skjer det likevel at de blir fristet til å flørte, og at de blir betatt av andre. Personligheten endrer seg ikke så totalt, og de er ikke personer jeg ser på som særlig stabile i forhold. De går fort lei.

Aldri hørt om, og jeg kommer fra adhd- familie.  I min familie finnes det nesten ikke skilsmisser. 

Jeg ble ikke betatt av mange som singel heller, og min sønn synes det er et visst problem angående å finne partner at han veldig sjelden blir betatt av noen. 

Det som er utfordrende gjelder liksom ikke mennesker. Jeg har til og med beholdt barndomsvenner gjennom årene. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har adhd og menn kan ofte tro jeg ikke er interessert. Og når jeg viser interesse kan det bli for mye 🤭 men jeg er også veldig redd for å bli for mye så er heller for lite på en måte. At hun er positiv til dine meldinger og vil møtes hadde jeg tatt som et godt tegn! 

Anonymkode: e597e...83c

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...