Gå til innhold

Tror jeg er snill, men hva ønsker menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i et forhold, når vi er sammen, lager jeg mat, vasker jeg hus, klær, handler å betaler all mat, spør han om noe, hjelper jeg alltid, om jeg kan. Her om dagen hadde jeg vasket Hannes klær, men alle klærne ble ikke tatt med i kleshaugen, når jeg spurte om han kunne hjelpe meg etter jeg hadde brettet alle klær da han nei, jeg måtte gå å finne klærne. Han behandler meg ofte dårlig.

nå til helgen gleder han seg, for nabodama han snakker om ofte kommer til oss, er spent, vil han enda være slem med meg, eller vil han følge nabodama denne helga, han har kjøpt vin, som han vet jeg ikke liker, å han ber meg aldri, han legger sæ ofte kl 21, så spent om han e Meir oppe.

e vel der han kan velge, han må ikke men kan

Anonymkode: e35dd...c74

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere bor ikke sammen? 

Anonymkode: d7df2...e6d

AnonymBruker
Skrevet

Babe please. Dropp han og lev et liv som gjør deg glad. 

Anonymkode: abd46...71f

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Må jo være utrolig turn-off for han at du er så selvutslettende. 

Du har postet om dette for en stund siden. Vil du ha råd du faktisk kan dra nytte av, eller er det sympati du er ute etter? Du kan med fordel begynne å avklare det før folk bruker enormt med tid på å gi deg utfyllende råd og trøst.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror kvinner som deg ødelegger for seg selv. Helt generelt har ingen mer respekt for deg enn du har selv, og du reduserer deg selv til slave. Hvordan ha respekt for det?

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Drit i hva "menn" vil ha.

Hva vil DU ha?

Jeg vil ha en partner, elsker og bestevenn. En som behandler meg som en Gudinne og viser med alt han er gjennom ord og handling hvor mye han elsker meg. 

Åpen kommunikasjon, ærlighet og at vi begge gir og får like mye som jevnbyrdige partnere.

Anonymkode: a6c8f...585

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

At du ønsker å gjøre noe for en du er glad i er helt topp, men det forutsetter at det går andre veien også.
Hvis ikke så blir du bare utnyttet.

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som gratis hushjelp for ham 

Anonymkode: c13bf...a9b

• Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

I dette forholdet, hva gjør han for deg?

Anonymkode: 0e1ae...32d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Finner du ut hva han vil ha, så pass på å ikke gi han noe av dette. Han høres ut som en drittsekk. Du bør stikke!

Anonymkode: ecd64...781

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...