AnonymBruker Skrevet 23. mars #1 Del Skrevet 23. mars Det har tatt helt av med bakt potet fra Potetbua i Holmestrand, å vi har lenge tenkt at vi måtte prøve de potetene, men tidligere har de bare hatt åpent fredag og lørdag fra kl 19:30-02:30, å kl 19 er det for sent for oss å spise middag. Nå i det siste har de også begynt å ha åpent på søndag fra kl 14:00, så da passet det bra å prøve. Dro med et vennepar idag og kjøpte bakt potet. Hadde så store forventninger til disse potetene, å de var greie nok, men det var ikke noe "WOW", så vi kommer ikke til å kjøpe potet igjen. Synes det var lite smak, og de vi lager hjemme er ikke noe værre enn disse. Men det var vår smak da. Er det flere med erfaring fra Potetbua? Anonymkode: 9ac9f...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Det er en bra bakt potet. De lager kryddersmør selv av meierismør, bruker ekte ost, lager hvitløksdressing selv og sprøsteker baconet. Det er det de færreste potetbakere som gjør. Det kjøpes ferdig. Hvitløksdressingen synes jeg er så god at jeg hadde kjøpt den på flaske hvis det var mulig. Hilsen ei som jobber i en annen bakt potet-vogn og som er over snittet glad i å teste andres bakte poteter. Anonymkode: c33dc...b3b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en bra bakt potet. De lager kryddersmør selv av meierismør, bruker ekte ost, lager hvitløksdressing selv og sprøsteker baconet. Det er det de færreste potetbakere som gjør. Det kjøpes ferdig. Hvitløksdressingen synes jeg er så god at jeg hadde kjøpt den på flaske hvis det var mulig. Hilsen ei som jobber i en annen bakt potet-vogn og som er over snittet glad i å teste andres bakte poteter. Anonymkode: c33dc...b3b Det er jo grunner til at potetene er veldig populære, men vi synes ikke de var noe høydare. Men, det var rause porsjoner, så jeg klarte bare å spise ca halvparten. Anonymkode: 9ac9f...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo grunner til at potetene er veldig populære, men vi synes ikke de var noe høydare. Men, det var rause porsjoner, så jeg klarte bare å spise ca halvparten. Anonymkode: 9ac9f...62c Grunnen er at de har blitt hypet opp etter å ha gått viralt på spesielt TikTok. Etter dette har det vært masse i media. Folk blir nysgjerrige. Potetmannem har drevet med bakt potet i 10 år og det er først nå etter alt på sosiale medier at det har tatt helt av. Jeg unner han det, han bruker ekte råvarer. Anonymkode: c33dc...b3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Grunnen er at de har blitt hypet opp etter å ha gått viralt på spesielt TikTok. Etter dette har det vært masse i media. Folk blir nysgjerrige. Potetmannem har drevet med bakt potet i 10 år og det er først nå etter alt på sosiale medier at det har tatt helt av. Jeg unner han det, han bruker ekte råvarer. Anonymkode: c33dc...b3b Ja, vet at potetbua har holdt på lenge i Holmestrand. Å nå reiser de også rundt til byer i nærheten av H.strand og selger poteter - noe som virker som et veldig populært tiltak. Anonymkode: 9ac9f...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå