Gå til innhold

Far får ikke ha barnet mitt mer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag måtte jeg gi beskjed til barnefar at han ikke får ha samvær mer, enten må han legge frem en psykolograpport som sier han er frisk, eller så må en dommer si at far har krav på samvær. Sier en dommer at far får samvær så kommer jeg til å sette himmel å jord i bevegelse.

i lang tid kjøpte jeg barnet for at hun skulle dra til far, for bv sa at drar ikke barnet kan det oppfattes som samværssabotasje, far satt hjemme å hadde all verdens tid å tenke hvordan han kunne skade meg mest mulig, å kom frem til at det var gjennom barnet.

Han kan ringe barnet, sier han skal komme, snakke om alt de skal gjøre sammen, samtidig sender han meg melding å sier at han ikke vil ha barnet den helgen, å jeg må si at far ikke kunne komme.

far mener han ikke skal ha barnet fast for vi ikke har en gyldig samværsavtale, vi har det, men far finner den ikke, å han tror at en samværsavtale bare varer i 6 mnd. de tre siste årene har vi hatt fast samvær, vært perioder med besøksforbud å da har ikke far hatt barnet, men på et vis har det fungert.

spikeren i kista var i dag barnet var hos far denne helgen, avtalen var at jeg skulle hente barnet kl 18 når jeg kom hjem, jeg var ca 8 timer unna hjemplassen, kl 9 ringte barnet å sa hun var hjemme men døra var låst, far har satt hun av å kjørt, jeg har nøkkel gjemt ute, barnet fikk vite hvor den var å kom seg inn. Min første tanke var å ringe politiet men frykten kom for at jeg kunne ha misforstått noe å sagt at barnet kunne komme hjem.

så ringte naboene, barnet fikk være der til jeg kom hjem.

det var dråpen, far har brukt barnet kynisk i alle år, uten tanke for barnet, han bare vil ha omsorg for at jeg skal betale bidrag da jeg tjener mer enn han.

men er ikke redd for det lengere, for meg er det barnet først, å sender en dommer barnet fast til den faren så kan han være sikker på at jeg vil lese Hannes/hennes master i sømmene for plagiat. Jeg er ikke redd systemet lengere, ikke bryr jeg meg heller, det er mitt barn å selv om hun er glad i far når han er snill, så skader han henne for mye når han ikke er det

Anonymkode: 5c088...4ef

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjemp for barnet ditt❤️

Anonymkode: 2f7a4...645

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...