Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen av dere som bruker tights?

Eller er det gått helt av mote.....

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Thights er vel HELT tilbake på moten, spørs jo selvfølgelig hvordan du bruker de. Under et skjørt i høyhelte sko er et bra tips

Gjest Gjest
Skrevet

Tenker du til trening eller generelt ellers?

Selv er jeg gutt og elsker dette vidunderlige plagg til trening.. :)

Skrevet

Nei jeg bruker ikke tights, i mine øyne er det ingen som ser bra ut i det plagget.

Skrevet

Hehe, motene skifter ja... husker at jeg brukte nylonstrømpebukse og svart sykkelbukse som festantrekk :ler::ler::ler:

På den annen side, alt går jo i sirkler. Nå er det jo blitt på mote med smale buksebein igjen. Så da er det kanskje duket for tights igjen snart?

Skrevet
Hehe, motene skifter ja... husker at jeg brukte nylonstrømpebukse og svart sykkelbukse som festantrekk  :ler:  :ler:  :ler:

På den annen side, alt går jo i sirkler. Nå er det jo blitt på mote med smale buksebein igjen. Så da er det kanskje duket for tights igjen snart?

Hehe, har du ikke sett bildet av Celina Middelfart på fest i sykkelbuksa si? Bare noen måneder gammelt, og visstnok veldig trendy - dog kan jeg ikke si å ha sett sykkelbuksa nevnt i noen kolleksjoner enda.

Men, tykke tights er veldig in - som en mellomting mellom strømpebukse og bukse, tror jeg. Gjerne til en kort skjortekjole med belte i livet, og pumps. Tar du en titt på bildene på ASOS, finner du flere eksempler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...