Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #1 Skrevet 11. mars 2006 Noen av dere som bruker tights? Eller er det gått helt av mote.....
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #2 Skrevet 12. mars 2006 Thights er vel HELT tilbake på moten, spørs jo selvfølgelig hvordan du bruker de. Under et skjørt i høyhelte sko er et bra tips
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #3 Skrevet 12. mars 2006 Tenker du til trening eller generelt ellers? Selv er jeg gutt og elsker dette vidunderlige plagg til trening..
Gjest 2324 Skrevet 12. mars 2006 #4 Skrevet 12. mars 2006 Nei jeg bruker ikke tights, i mine øyne er det ingen som ser bra ut i det plagget.
Plonk Skrevet 12. mars 2006 #5 Skrevet 12. mars 2006 Hehe, motene skifter ja... husker at jeg brukte nylonstrømpebukse og svart sykkelbukse som festantrekk På den annen side, alt går jo i sirkler. Nå er det jo blitt på mote med smale buksebein igjen. Så da er det kanskje duket for tights igjen snart?
Kame Skrevet 13. mars 2006 #6 Skrevet 13. mars 2006 Hehe, motene skifter ja... husker at jeg brukte nylonstrømpebukse og svart sykkelbukse som festantrekk På den annen side, alt går jo i sirkler. Nå er det jo blitt på mote med smale buksebein igjen. Så da er det kanskje duket for tights igjen snart? ← Hehe, har du ikke sett bildet av Celina Middelfart på fest i sykkelbuksa si? Bare noen måneder gammelt, og visstnok veldig trendy - dog kan jeg ikke si å ha sett sykkelbuksa nevnt i noen kolleksjoner enda. Men, tykke tights er veldig in - som en mellomting mellom strømpebukse og bukse, tror jeg. Gjerne til en kort skjortekjole med belte i livet, og pumps. Tar du en titt på bildene på ASOS, finner du flere eksempler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå