AnonymBruker Skrevet 23. mars #1 Skrevet 23. mars Er det tegn som man bør se etter? Anonymkode: 47367...9bc
AnonymBruker Skrevet 23. mars #2 Skrevet 23. mars Pupiller, humørsvingninger (oppstemt/nedstemt, langsom eller hurtig tale), tett i nesen/snufsing, rastløshet, nervøsitet, bruk av solbriller +++ Anonymkode: d1905...21f
AnonymBruker Skrevet 25. mars #3 Skrevet 25. mars Utenlansk, kutt på ryggen osv som ser ut som madrassatriper. Anonymkode: c8db9...86c
AnonymBruker Skrevet 25. mars #4 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Utenlansk, kutt på ryggen osv som ser ut som madrassatriper. Anonymkode: c8db9...86c Mulig jeg er dum, men dette må du forklare. Anonymkode: 452e9...016 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #5 Skrevet 25. mars Stank av alkohol. Ekkel lukt av svetten. Forskjellig stemmeleie om kvelden vs morgenen. Nervøsitet eller oppstemthet etter f.eks dobesøk. Pupillene. Kan være vanskelig å oppnå kontakt hvis du ringer. Snøvling, fnising. Anonymkode: 99cba...ced
AnonymBruker Skrevet 25. mars #6 Skrevet 25. mars Det er forskjellige symptomer for forskjellige stoffer. Tar noen noe som er dempende blir de sløve, tar de noe som vekker dem blir de hypre. Noen stoffer gjør pupillene store andre gjør dem små. Du spør veldig åpent. Kanskje lettere å svare om du forklarer hva det er du ser etter helt spesifikt?? Anonymkode: 40666...d77
AnonymBruker Skrevet 26. mars #7 Skrevet 26. mars 1. De unngår deg periodevis pga misbruket sitt. 2. Spør du dem eller konfronterer dem, så bare spøker de det bort. 3. Stabilitet er fraværende. 4. De klarer ikke å koble seg på emosjonelt. Anonymkode: 50063...d5c
Ins0mniac Skrevet 26. mars #8 Skrevet 26. mars Min erfaring(gjennom et flere år langt forhold) er at det var MYE løgner. Om alt fra viktige ting til bagateller. Glemte mye, mer enn normalt vimsete. Dårlig på å holde avtaler. Slengte mye dritt om mennesker han ikke ville jeg skulle snakke med, folk som kunne avslørt ham. Han hadde også ofte kontanter, ettersom han dealet i perioder. Hadde jobb nesten hele perioden jeg var sammen med ham. Han kunne fint være på verkstedet sitt til midt på natten/tidlig morgen for å unngå meg når han hadde brukt noe. Alltid en halvgjennomtenkt unnskyldning på lur om hvordan han hadde sovnet i en stol eller blitt for opphengt i et eller annet han skrudde på. Han visste alltid hva han skulle si for å gaslighte meg, hadde hjelp av nære slektninger av meg. Flink til å manipulere folk rundt seg generelt.
AnonymBruker Skrevet 26. mars #9 Skrevet 26. mars Ins0mniac skrev (3 minutter siden): Min erfaring(gjennom et flere år langt forhold) er at det var MYE løgner. Om alt fra viktige ting til bagateller. Glemte mye, mer enn normalt vimsete. Dårlig på å holde avtaler. Slengte mye dritt om mennesker han ikke ville jeg skulle snakke med, folk som kunne avslørt ham. Han hadde også ofte kontanter, ettersom han dealet i perioder. Hadde jobb nesten hele perioden jeg var sammen med ham. Han kunne fint være på verkstedet sitt til midt på natten/tidlig morgen for å unngå meg når han hadde brukt noe. Alltid en halvgjennomtenkt unnskyldning på lur om hvordan han hadde sovnet i en stol eller blitt for opphengt i et eller annet han skrudde på. Han visste alltid hva han skulle si for å gaslighte meg, hadde hjelp av nære slektninger av meg. Flink til å manipulere folk rundt seg generelt. Høres ut som min eks. Dårlig på avtaler, løgner, merkelige unnskyldninger som egentlig var lette å gjennomskue, sinne dersom han ble konfrontert med at det ikke hørtes troverdig ut. Enten som han ikke, ellers sov han hele døgnet nærmest. Sov aldri på natten, men på dagen/ettermiddag til sent på kveld. Uren hud, litt sånn glinsete i huden i ansiktet i perioder han brukte. sprengte blodkar i huden. Anonymkode: 3c08f...cee
AnonymBruker Skrevet 26. mars #10 Skrevet 26. mars Røde blodkar som vises godt på det hvite i øynene når man har røyka tjall. Lukta av cannabis/ hasj av klær og hår er også et tegn. Anonymkode: 68f76...f0e
Callisto83 Skrevet 26. mars #11 Skrevet 26. mars Rusmidler kan være så mye forskjellig. Mange lærer også å "fungere" på rusmidler over tid, og da merker man det best når de ikke er på rusmidler..
AnonymBruker Skrevet 26. mars #12 Skrevet 26. mars Erfaring fra familiemedlem hvor vi ikke visste om rusmisbruk: - Sløv og lite engasjert - isolerte seg - tok ikke telefonen eller svarte på meldinger - gav inntrykk av et travelt liv med venner. Var tilsynelatende alltid opptatt (stemte ikke, holdt seg alene hjemme) - kom for sent til avtaler og jobb Anonymkode: 61a8c...bec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå