Gå til innhold

Gutter i g-streng.

trontom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
trontom skrev (17 timer siden):

Jeg er en hetrokar, og har fått et par gstrenger / thongs. av en vennine. Hun synes det er fint på gutter.. Jeg synes det er veldig behagelig å gå med under jeansen. Jeg bærer de ikke over bukselinningen. En gstreng /thong  holder alt på plass, det er godt å føle vinden på skinkene 🙂

Hvorfor har slikt undertøy på gutter et så dårlig rykte??

Holder alt på plass?

Kle deg med det du trives i 🙂

Anonymkode: 10d49...c39

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mange menn har tydeligvis problemer nok med å unngå bremsespor i bokseren om de ikke skal måtte unngå det i en stringtruse som gnikker mot rævhollet. 

Personlig kan jeg ikke forstå at det handler om NOE annet enn utseende å bruke stringtruse hos kvinner, og jeg regner med menn som bruker dette har en slags fetisj. Det er selvsagt mest behagelig for begge kjønn med boxershorts. 

Anonymkode: 48dc3...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trontom skrev (19 minutter siden):

Ja, det er det som er poenget...de er kostruert for å holde pungen på plass, så ingenting henger å dingler .Jeg bruker det fordi det er komfortabelt, og det er faktosk ok å kjenne vinden på skinkene....En som nevnte her at det  det er ekstremt usexy, dersom jeg tar av meg buksene, noe jeg ikke har for vane, bortsett fra da jeg skal legge meg, og dusje osv. Jeg gjør ikke det dersom jeg går i boxere heller.

Takk for svar. Nå ble jeg nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke plass til all rogna mi i en G-streng truse, det var lite komfortabelt også..

TS.. hvis hun venninna di synes det er sexy, da bør du ta den på når hun er på besøk👏
"Å glede andre er alltid en vinner"🤭

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (10 minutter siden):

Takk for svar. Nå ble jeg nysgjerrig.

Løp og kjøp  🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
trontom skrev (41 minutter siden):

Ja, det er det som er poenget...de er kostruert for å holde pungen på plass, så ingenting henger å dingler .Jeg bruker det fordi det er komfortabelt, og det er faktosk ok å kjenne vinden på skinkene....En som nevnte her at det  det er ekstremt usexy, dersom jeg tar av meg buksene, noe jeg ikke har for vane, bortsett fra da jeg skal legge meg, og dusje osv. Jeg gjør ikke det dersom jeg går i boxere heller.

Har aldri sett min samboer så satt ut som når vi stod bak en mann som stod bøyd over en veldig liten hund på hundeutstilling. Der var det definitivt g-streng og vind på skinkene for å si det sånn 🤭

Personlig synes jeg det er usexy og turnoff. Men hva betyr vel det? Ingenting. You do you!

Anonymkode: c99fc...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Snok1 skrev (19 timer siden):

Spør an nysgjerrighet her: Får man thongs som er tilpasset menn foran, altså at det dekker til våre attributter på en god måte?

Jeg har i min uvitenhet tenkt at dette er en crossdresser-greie, men det er ekte funksjonelle plagg?

Selvsagt. Calvin Klein er min favoritt. 

https://www.calvinklein.ie/3-pack-thongs-icon-cotton-stretch-lv00nb4386vqo

Anonymkode: b6a57...11e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er selvsagt mest behagelig for begge kjønn med boxershorts. 

Anonymkode: 48dc3...451

Mest behagelig med undertøy som henger seg opp i buksa og dras hit og dit? Som gir trusekanter og dårlig hold foran? Der er jeg nok klart uenig gitt. Thongs (G-string med bred string) er defintivt det mest behagelige undertøyet jeg har brukt. De sitter perfekt der de skal hele tiden og flytter aldri på seg. Alt holdes på plass som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Har aldri sett min samboer så satt ut som når vi stod bak en mann som stod bøyd over en veldig liten hund på hundeutstilling. Der var det definitivt g-streng og vind på skinkene for å si det sånn 🤭

Personlig synes jeg det er usexy og turnoff. Men hva betyr vel det? Ingenting. You do you!

Anonymkode: c99fc...58a

Skjønner ikke fasinasjonen med bukser med lavt liv selv, uansett type undertøy. Jeg bruker bare bukser med normalt eller noenlunde høyt liv selv (typ. opp til navlen) og da synes aldri verken sprekk eller undertøy når jeg bøyer meg ned. Men jeg ser jo noen går med bukser der 10cm av undertøyet vises over bukselinningen. Det ser veldig lite komfortabelt ut, og heller ikke veldig presentabelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg bruker g-streng truser av og til. Da snakker jeg om gute g-streng som får plass til utstyr og baller :)

Jeg synes at det er veldig spennende og deilig å bruke sexy undertøy. Jeg skjønner ikke hvorfor kvinner maser om hva slags undertøy skal mannfolk ta på seg.

Forresten, nei, jeg viser ikke undertøy til kvinner, for eks. når man bøyer, så kommer truser over buksen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...