trontom Skrevet 23. mars #1 Del Skrevet 23. mars Jeg er en hetrokar, og har fått et par gstrenger / thongs. av en vennine. Hun synes det er fint på gutter.. Jeg synes det er veldig behagelig å gå med under jeansen. Jeg bærer de ikke over bukselinningen. En gstreng /thong holder alt på plass, det er godt å føle vinden på skinkene 🙂 Hvorfor har slikt undertøy på gutter et så dårlig rykte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #2 Del Skrevet 23. mars Fordi venninna di er i klart mindretall...de fleste damer synes IKKE menn i stringtruse er tennende og sexy. Anonymkode: 99ce2...b63 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 23. mars #3 Del Skrevet 23. mars Hvorfor er boxere så lite populært hos kvinner? Kjenner flere damer som utelukkende bruker det. Handler vel om både smak og vane. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 23. mars #4 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi venninna di er i klart mindretall...de fleste damer synes IKKE menn i stringtruse er tennende og sexy. Anonymkode: 99ce2...b63 Tror TS gjør dette for egen trivsel, ikke for å være sexy for deg. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #5 Del Skrevet 23. mars Fordi det er ekstremt usexy dersom du skulle ta av deg buksene. Det er harry og ser ikke bra ut. Men hjemme under fjøsklærne går det sikkert fint. Anonymkode: c1684...b5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trontom Skrevet 24. mars Forfatter #6 Del Skrevet 24. mars Macro skrev (7 timer siden): Tror TS gjør dette for egen trivsel, ikke for å være sexy for deg. Macro skrev (7 timer siden): Tror TS gjør dette for egen trivsel, ikke for å være sexy for deg. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fordi det er ekstremt usexy dersom du skulle ta av deg buksene. Det er harry og ser ikke bra ut. Men hjemme under fjøsklærne går det sikkert fint. Anonymkode: c1684...b5e Lurer litt på hvor jeg skulle tatt av meg buksene........? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 24. mars #7 Del Skrevet 24. mars trontom skrev (6 minutter siden): Lurer litt på hvor jeg skulle tatt av meg buksene........? Sant det, er jo ikke sånn at en kler av seg rundt forbi og flasher undertøyet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Verbena Skrevet 24. mars #8 Del Skrevet 24. mars Jeg tror det dårlige rykte den type undertøy på menn har, er at det rett og slett er ganske feminint. Og kvinner som liker menn i feminint undertøy finnes, men det er veldig få av de. Personlig ville jeg syns det var turn off om jeg kledde av en mann og så han hadde stringtruse på. Men helt generellt hva folk går rundt med under buksene sine bryr jeg meg fint lite om. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #9 Del Skrevet 24. mars trontom skrev (14 timer siden): Jeg er en hetrokar, og har fått et par gstrenger / thongs. av en vennine. Hun synes det er fint på gutter.. Jeg synes det er veldig behagelig å gå med under jeansen. Jeg bærer de ikke over bukselinningen. En gstreng /thong holder alt på plass, det er godt å føle vinden på skinkene 🙂 Hvorfor har slikt undertøy på gutter et så dårlig rykte?? Google "string emil". Der har du svaret ditt. Anonymkode: 27124...29e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 24. mars #10 Del Skrevet 24. mars Jeg hadde fått latterkrampe, noe mer usexy finnes ikke, er på samme nivå som de bade-trusene til menn (speedo) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #11 Del Skrevet 24. mars Det er dritkvalmt! Anonymkode: 1763e...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #12 Del Skrevet 24. mars Jeg bruker det selv, av komfortgrunner. Om en dame jeg dater skulle ha mye imot det er hun nok ikke dama for meg. Selv gir jeg passe blanke i hva slags undertøy dama bruker, det kan hun fint få velge selv. Forventer da å få velge selv for min egen del også. Anonymkode: b6a57...11e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 24. mars #13 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Fordi det er ekstremt usexy dersom du skulle ta av deg buksene. Det er harry og ser ikke bra ut. Anonymkode: c1684...b5e Eeeeeehhhh……. Det er her vi forstår at fashion advice fra deg er uten verdi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 24. mars #14 Del Skrevet 24. mars trontom skrev (16 timer siden): Jeg er en hetrokar, og har fått et par gstrenger / thongs. av en vennine. Hun synes det er fint på gutter.. Spør an nysgjerrighet her: Får man thongs som er tilpasset menn foran, altså at det dekker til våre attributter på en god måte? Jeg har i min uvitenhet tenkt at dette er en crossdresser-greie, men det er ekte funksjonelle plagg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 24. mars #15 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Google "string emil". Der har du svaret ditt. Anonymkode: 27124...29e Dette! Ti tusen ganger! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trontom Skrevet 24. mars Forfatter #16 Del Skrevet 24. mars Snok1 skrev (37 minutter siden): Spør an nysgjerrighet her: Får man thongs som er tilpasset menn foran, altså at det dekker til våre attributter på en god måte? Jeg har i min uvitenhet tenkt at dette er en crossdresser-greie, men det er ekte funksjonelle plagg? Ja, det er det som er poenget...de er kostruert for å holde pungen på plass, så ingenting henger å dingler .Jeg bruker det fordi det er komfortabelt, og det er faktosk ok å kjenne vinden på skinkene....En som nevnte her at det det er ekstremt usexy, dersom jeg tar av meg buksene, noe jeg ikke har for vane, bortsett fra da jeg skal legge meg, og dusje osv. Jeg gjør ikke det dersom jeg går i boxere heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trontom Skrevet 24. mars Forfatter #17 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg bruker det selv, av komfortgrunner. Om en dame jeg dater skulle ha mye imot det er hun nok ikke dama for meg. Selv gir jeg passe blanke i hva slags undertøy dama bruker, det kan hun fint få velge selv. Forventer da å få velge selv for min egen del også. Anonymkode: b6a57...11e Bra svar, jeg tenker det samme selv, og det er kun for at det er komfortabelt... Jeg går ikke å flasher dem, og skal jeg til legen bruker jeg boxer.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trontom Skrevet 24. mars Forfatter #18 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Fordi venninna di er i klart mindretall...de fleste damer synes IKKE menn i stringtruse er tennende og sexy. Anonymkode: 99ce2...b63 Og du er talsperson for flertallet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #19 Del Skrevet 24. mars Det er super gay Anonymkode: 42413...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #20 Del Skrevet 24. mars Aldri sett en mann i tanga før...Bare i tang 😂 Anonymkode: e92eb...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå