AnonymBruker Skrevet 23. mars #1 Del Skrevet 23. mars Rett etter at jeg vasker gulvet på badet blir det litt rart. Ikke sticky akkurat, men lite glatt på en måte. Merker forskjell når jeg går med sokker der. Jeg bruker ørlite vaskemiddel i vannet, så tror ikke det blir film av vaskemiddelet. Flere som har opplevd dette, og vet hva det kan være..? Gulvet har fliser, halvmatte tipper jeg Anonymkode: fd709...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #2 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 21.29): Rett etter at jeg vasker gulvet på badet blir det litt rart. Ikke sticky akkurat, men lite glatt på en måte. Merker forskjell når jeg går med sokker der. Jeg bruker ørlite vaskemiddel i vannet, så tror ikke det blir film av vaskemiddelet. Flere som har opplevd dette, og vet hva det kan være..? Gulvet har fliser, halvmatte tipper jeg Anonymkode: fd709...272 Tipper du bruker feil vaskemiddel. Såperester, hårspray osv havner ofte på gulvet. Sprayer ut i luften og et sted må det lande etterpå. Du må bruke et vaskemiddel som fjerner fett. Det å bruke for lite vaskemiddel(og/eller feil middel) eller kun vann vil ikke fjerne fettet og du drar det bare utover gulvet. Anonymkode: 337fd...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 25. mars #3 Del Skrevet 25. mars Hva slags vaskemiddel bruker du på gulvet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå