AnonymBruker Skrevet 23. mars #1 Del Skrevet 23. mars Har alltid spist enten godteri, is, annen dessert eller salt snacks i helgene. Problemet som voksen er bare at fra å bare spise på lørdager, har det blitt til fredag, lørdag og søndag. Denne helgen var ingen unntak. Fredag spiste jeg litt sjokolade om kvelden. Lørdag og søndag ble det is til dessert. I ett ukesperspektiv er jo dette ikke bra. Sukker i tre dager, kun fire dager til fredag der jeg kan velge å ikke spise sukker. Forstår jeg bør begrense meg til en dag, ikke spre det utover helgen. hva tenker du? Anonymkode: fc0e3...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #2 Del Skrevet 23. mars Samme her. Til tider blir det litt godteri hver dag. Så lenge det er en rute sjokolade hver dag så er det bedre enn å stappe i seg en hel sjokoladeplate på en dag. Anonymkode: a9671...99f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars Ser ikke noe problem her. Ikke sier du noe om mengden, men det høres ut som du bare spiser litt. Har du et bra kosthold ellers er det virkelig ikke så farlig. Eller så får du bare droppe å spise det, da, om det får deg til å føle deg bedre å være streng med deg selv. Men det bør som kjent ikke overdrives det heller. Anonymkode: e75b8...4e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars Har begynt å kjøpe meg popcorn i stedet, bedre enn masse annet. Og for å få noe søtt så kjøper jeg tørket mango. Anonymkode: e7624...21b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Del Skrevet 24. mars Droppet alt for noen år siden. Da er heller ikke suget etter noe der. Spiser middag, og føler meg veldig tilfreds resten av kvelden. Anonymkode: 22857...1ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå