hallllass Skrevet 23. mars #1 Del Skrevet 23. mars Hei. Er det noen på Vy som jobber som konduktør som kan sende meg en privat melding? Jeg har fått tillbud om jobb som konduktør og fikk vite lønna. Men lurer egt på hva lønna blir totalt med alle tillegg? pr mnd første 4 åren? Og hvor mange timer pr uke er du på jobb inkludert pause. Så at en nattevakt varte fra 21-09. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars hallllass skrev (16 timer siden): Hei. Er det noen på Vy som jobber som konduktør som kan sende meg en privat melding? Jeg har fått tillbud om jobb som konduktør og fikk vite lønna. Men lurer egt på hva lønna blir totalt med alle tillegg? pr mnd første 4 åren? Og hvor mange timer pr uke er du på jobb inkludert pause. Så at en nattevakt varte fra 21-09. Jeg vurderer å bli konduktør selv. Hva var tilbudet ditt på lønn? Anonymkode: d4cea...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallllass Skrevet 24. mars Forfatter #3 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vurderer å bli konduktør selv. Hva var tilbudet ditt på lønn? Anonymkode: d4cea...90d Det er ikke noe tilbud uten alle har samme lønn. Du kan leae den i avtalen på njf.no øverenskomst VY 2024-2025. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vurderer å bli konduktør selv. Hva var tilbudet ditt på lønn? Anonymkode: d4cea...90d jeg er lit usikker men flytoget og sj får bonuser for kundeserviceindex. Tror ikke vy får det. Så tror at sj er den med høyest lønn enligt njf sine avtaler. Go ahead vet jeg ikke. Anonymkode: 4a39d...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…