hallllass Skrevet 23. mars #1 Del Skrevet 23. mars Hei. Er det noen på Vy som jobber som konduktør som kan sende meg en privat melding? Jeg har fått tillbud om jobb som konduktør og fikk vite lønna. Men lurer egt på hva lønna blir totalt med alle tillegg? pr mnd første 4 åren? Og hvor mange timer pr uke er du på jobb inkludert pause. Så at en nattevakt varte fra 21-09. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars hallllass skrev (16 timer siden): Hei. Er det noen på Vy som jobber som konduktør som kan sende meg en privat melding? Jeg har fått tillbud om jobb som konduktør og fikk vite lønna. Men lurer egt på hva lønna blir totalt med alle tillegg? pr mnd første 4 åren? Og hvor mange timer pr uke er du på jobb inkludert pause. Så at en nattevakt varte fra 21-09. Jeg vurderer å bli konduktør selv. Hva var tilbudet ditt på lønn? Anonymkode: d4cea...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallllass Skrevet 24. mars Forfatter #3 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vurderer å bli konduktør selv. Hva var tilbudet ditt på lønn? Anonymkode: d4cea...90d Det er ikke noe tilbud uten alle har samme lønn. Du kan leae den i avtalen på njf.no øverenskomst VY 2024-2025. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vurderer å bli konduktør selv. Hva var tilbudet ditt på lønn? Anonymkode: d4cea...90d jeg er lit usikker men flytoget og sj får bonuser for kundeserviceindex. Tror ikke vy får det. Så tror at sj er den med høyest lønn enligt njf sine avtaler. Go ahead vet jeg ikke. Anonymkode: 4a39d...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaston Skrevet 24. mars #5 Del Skrevet 24. mars (endret) Hei! Når hadde du helsesjekken din? Og måtte du godkjenne kredittsjekk eller gjennomførte de bare den? Har selv bestått helsesjekk! Endret 24. mars av gaston Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallllass Skrevet 24. mars Forfatter #6 Del Skrevet 24. mars gaston skrev (1 time siden): Hei! Når hadde du helsesjekken din? Og måtte du godkjenne kredittsjekk eller gjennomførte de bare den? Har selv bestått helsesjekk! det sjekker dem etter helsesjekk, referangser, kreditsjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaston Skrevet 24. mars #7 Del Skrevet 24. mars 12 minutter siden, hallllass said: det sjekker dem etter helsesjekk, referangser, kreditsjekk. Riktig, men fikk du epost hvor du måtte godkjenne kredittsjekken? Og når hadde du helsesjekken din? Jeg hadde min forrige uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallllass Skrevet 25. mars Forfatter #8 Del Skrevet 25. mars gaston skrev (21 timer siden): Riktig, men fikk du epost hvor du måtte godkjenne kredittsjekken? Og når hadde du helsesjekken din? Jeg hadde min forrige uke! Dette får du på sms men også mail om å skrive in referangser og alt etter du er godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaston Skrevet mandag kl 19:10 #9 Del Skrevet mandag kl 19:10 hallllass skrev (På 25.3.2025 den 15.18): Dette får du på sms men også mail om å skrive in referangser og alt etter du er godkjent. Ble du ringt og fikk tilbud om jobben eller fikk du se lønninga på intervjuet? Har enda ikke blitt kontaktet om noe som helst og rundt 2 uker siden helsesjekk, så dette lover vel ikke særlig godt, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallllass Skrevet mandag kl 22:36 Forfatter #10 Del Skrevet mandag kl 22:36 (endret) gaston skrev (15 timer siden): Ble du ringt og fikk tilbud om jobben eller fikk du se lønninga på intervjuet? Har enda ikke blitt kontaktet om noe som helst og rundt 2 uker siden helsesjekk, så dette lover vel ikke særlig godt, hehe.. Lønna fikk jeg vite under intevjuet. Fikk ikke du? Det tar ca 1 uke å få svar på helsegodkjenninga. Jeg vet bare at det tar tid, og at alle burde ha fådd et endelig svar i April. Det sa dem også under intervjuet. Så nei jeg trur ikke håpet er ute, du må bare ha is i magan 😁 Endret tirsdag kl 10:55 av hallllass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallllass Skrevet onsdag kl 09:55 Forfatter #11 Del Skrevet onsdag kl 09:55 gaston skrev (På 31.3.2025 den 21.10): Ble du ringt og fikk tilbud om jobben eller fikk du se lønninga på intervjuet? Har enda ikke blitt kontaktet om noe som helst og rundt 2 uker siden helsesjekk, så dette lover vel ikke særlig godt, hehe.. Har du fått noe svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:30 #12 Del Skrevet onsdag kl 19:30 Jeg har også søkt. Dette er siste meldingen jeg fikk Hei, Tusen takk for din søknad. Vi har fått inn over 700 søkere og er nå godt i gang med å jobbe videre med prosessen, dette er en litt tidkrevende prosess, men jeg takker så mye for tålmodigheten. har gjennomført videointervju. Ikke hørt noe mer. Betyr det at jeg ikke er med videre? Anonymkode: 7fb1b...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallllass Skrevet onsdag kl 20:50 Forfatter #13 Del Skrevet onsdag kl 20:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også søkt. Dette er siste meldingen jeg fikk Hei, Tusen takk for din søknad. Vi har fått inn over 700 søkere og er nå godt i gang med å jobbe videre med prosessen, dette er en litt tidkrevende prosess, men jeg takker så mye for tålmodigheten. har gjennomført videointervju. Ikke hørt noe mer. Betyr det at jeg ikke er med videre? Anonymkode: 7fb1b...2cc Denne fikk jeg for uker siden og har vært på intervjue og helsesjekk. Men har du sendt en melding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmm33221 Skrevet onsdag kl 21:08 #14 Del Skrevet onsdag kl 21:08 hallllass skrev (15 minutter siden): Denne fikk jeg for uker siden og har vært på intervjue og helsesjekk. Men har du sendt en melding? Hvor er det jeg skal sende melding? De har ingen kontakt info. Kan kun sende melding på webcruiter. Sendte en melding i starten av mars, fikk aldri noe svar. Har ikke fått avslag heller så jeg skjønner ikke. Er de ferdig med intervju delen? Og hadde du videointervju i tillegg til vanlig intervju? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallllass Skrevet onsdag kl 21:37 Forfatter #15 Del Skrevet onsdag kl 21:37 (endret) Anonymmm33221 skrev (41 minutter siden): Hvor er det jeg skal sende melding? De har ingen kontakt info. Kan kun sende melding på webcruiter. Sendte en melding i starten av mars, fikk aldri noe svar. Har ikke fått avslag heller så jeg skjønner ikke. Er de ferdig med intervju delen? Og hadde du videointervju i tillegg til vanlig intervju? Jeg vet ikke...kanskje det tar lang tid? Ja du sender melding i wecruiter. Jeg sendte cv og personlig brev, sen gjorde jeg 5 tester, sen videointervjue, sen fikk jeg et fysisk intervjue i Oslo, og etter det en time for helsesjekkk. Endret onsdag kl 21:50 av hallllass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmm33221 Skrevet torsdag kl 10:44 #16 Del Skrevet torsdag kl 10:44 hallllass skrev (13 timer siden): Jeg vet ikke...kanskje det tar lang tid? Ja du sender melding i wecruiter. Jeg sendte cv og personlig brev, sen gjorde jeg 5 tester, sen videointervjue, sen fikk jeg et fysisk intervjue i Oslo, og etter det en time for helsesjekkk. Ohh:/ kan jeg spørre når det var du fikk melding om fysisk intervju? Ble du ringt eller fikk du melding på wecruiter? Hvem av damene var det du hadde intervju med, T, L, A-L? Har nr til en av dem, kanskje jeg skal ta sjansen på å ringe🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallllass Skrevet i går, 12:33 Forfatter #17 Del Skrevet i går, 12:33 Anonymmm33221 skrev (På 3.4.2025 den 12.44): Ohh:/ kan jeg spørre når det var du fikk melding om fysisk intervju? Ble du ringt eller fikk du melding på wecruiter? Hvem av damene var det du hadde intervju med, T, L, A-L? Har nr til en av dem, kanskje jeg skal ta sjansen på å ringe🫣 Jeg ble aldrig ringt uten det skjedde i webcruiter. At man får en tid før intervju som man bekrefter. Når det gjelder tilbud og helsesjekk da fikk jeg en samtale. Hade jeg vært deg hade jeg skrevet en melding i webcruiter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå