AnonymBruker Skrevet 23. mars #1 Del Skrevet 23. mars Hva er avgjørende? Anonymkode: 34157...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #2 Del Skrevet 23. mars Forelskelse selvfølgelig Anonymkode: 7df90...5f2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #3 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er avgjørende? Anonymkode: 34157...5ea Det er en sjelden kombinasjon av ulike egenskaper som må til. Skjer veldig sjelden at jeg tenker «hun må jeg ha». Humor og personlighet må være på plass. Om ikke, så blir hun bare ikke tiltrekkende for meg. Så er det noe med blikket som trigger meg. Blikket/øyekontakten kombinert med et smil som treffer. Noe med ansiktet som gjør at jeg syntes henne er pen å se på. Kroppen kan være mye forskjellig. En stor del av det handler om hennes selvsikkerhet og måten hun «bærer seg på». En dame som føler seg sexy, blir fort sexy også for andre. Så for meg blir det umulig å liste opp helt konkrete ting. Det handler mye om «X-faktor». Men som sagt så skjer det svært sjelden at jeg møter noen jeg virkelig finner attraktive på den måten. Anonymkode: 7bc06...f5e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 23. mars #4 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva er avgjørende? Anonymkode: 34157...5ea Personligheten. Vanskelig å sette fingeren på akkurat hva,men det er en helhet. Personlighet,utstråling og lignende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #5 Del Skrevet 23. mars Hennes erotiske og sensuelle utstråling Anonymkode: f8137...5cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 24. mars #6 Del Skrevet 24. mars Sist gang det skjedde: Det faste blikket og varmen i stemmen. Mest det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #7 Del Skrevet 24. mars Gymfit veltrent og spretten kropp, juicye glutes, perky, faste og velformede pupper, pent symmetrisk ansikt, og ikke kort hår. Anonymkode: bc8b3...ce5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #8 Del Skrevet 24. mars At hun har en karisma og utstråling som gjør henne uimotståelig. Så er hun et godt menneske med gode verdier. Anonymkode: 057f0...5b1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 24. mars #9 Del Skrevet 24. mars Det er sex-appealen i ansiktet hennes som avgjør det.. De har de nydeligste ansiktene🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #10 Del Skrevet 24. mars Utstrålingen! Øynene! Lekenhet og smil! Gjerne former(hofter) Anonymkode: e9367...9b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:52 #11 Del Skrevet tirsdag kl 20:52 AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 17.11): Utstrålingen! Øynene! Lekenhet og smil! Gjerne former(hofter) Anonymkode: e9367...9b1 Jeg har dette, men også litt mage etter svangerskap og lett overvekt. Det er så lett å rette fokuset der, for det finnes en drøss av kvinner med akkurat de samme herlige kvalitetene, men som i tillegg har fast mage og stram hud. Da er jeg bare hun lubne med det søte smilet. Søt. Aldri sexy eller deilig eller hot. Han som i dag er samboeren min har alltid hatt vanskelig for å lyve. Så helt i starten av forholdet vårt, kanskje akkurat den uken vi definerte oss som kjærester, og jeg sa noe sånt som at han var dritdeilig, nydelig person og jeg var blitt skikkelig glad i han, da svarte han at jeg hadde pene øyne og myk hud. Det sier vel alt. Anonymkode: 5758b...4fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:55 #12 Del Skrevet tirsdag kl 20:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har dette, men også litt mage etter svangerskap og lett overvekt. Det er så lett å rette fokuset der, for det finnes en drøss av kvinner med akkurat de samme herlige kvalitetene, men som i tillegg har fast mage og stram hud. Da er jeg bare hun lubne med det søte smilet. Søt. Aldri sexy eller deilig eller hot. Han som i dag er samboeren min har alltid hatt vanskelig for å lyve. Så helt i starten av forholdet vårt, kanskje akkurat den uken vi definerte oss som kjærester, og jeg sa noe sånt som at han var dritdeilig, nydelig person og jeg var blitt skikkelig glad i han, da svarte han at jeg hadde pene øyne og myk hud. Det sier vel alt. Anonymkode: 5758b...4fc Er du ikke litt vel selvkritisk nå? Synes det var en flott tilbakemelding av samboeren din. Hadde en mann sagt det til meg så hadde jeg blitt glad. Anonymkode: 057f0...5b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:38 #13 Del Skrevet tirsdag kl 22:38 Øynene betyr alt, de må være vakre, helst blå eller grønne, flørtende og si "skal vi bli kjent?" Anonymkode: be71d...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå