Gå til innhold

Hva tiltrekkes du av ved en kvinne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenker først og fremst utseende

Anonymkode: 57021...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Blond med blåe øyner. Jeg er av utenlandsk opprinnelse og finner denne kombinasjonen svært attraktivt.

Anonymkode: 2881f...954

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Maskulint utseende! 

Anonymkode: a0ad6...796

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en skriver preferansene sine her, så får en bare masse pepper for det😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kombinasjon av egenskaper som alltid. Noe er fysisk, noe adferd og noe verdier. Fysisk sett syntes jeg et pent ansikt er utrolig tiltrekkende. Eksakt hva som er et pent ansikt vil variere, det er faktisk overraskende vanskelig å beskrive hva det er med et ansikt som gjør det tiltrekkende. Og så foretrekker jeg damer som trener ca like mye som meg og har samme kroppstype som meg (slank eller atletisk). Høyde har lite å si. Jeg har vært sammen med damer damer i ulik høyde. Ei jeg datet en periode var 182 cm (jeg  er 183), ekskonen min er ca 160 og jeg har datet dame som var 153. Hårfarge osv er også ikke avgjørende. Når jeg kjenner etter liker jeg stort set alt. Bring it on! Og når jeg først legger ut om overfladiske fysiske preferanser kan jeg si at pupper er jeg utrolig lite opptatt av.

For at det skal fungere over tid og bli noe mer en en liten fascinasjon eller et ørliten sak, er det verdier og kommunikasjon som er avgjørende. Erfaring er at hun bør ha fysisk nærkontakt og kvalitetstid som sine topp 2 kjærlighetsspråk. Siden jeg liker å tilbringe tid med "min kvinne" er det et stort pluss at hun deler en av hobbyene mine. En felles  er nok, hun må jo ha sine ting også, men det er så fint om hun har samme glede av feks å danse. Jeg er veldig svak for damer som danser. Da har vi det som grunnlag til å skape felles erfaring. Ang kommunikasjon responderer jeg veldig godt på ei som er litt mer direkte enn de fleste damer jeg møter. Ikke siden jeg er på spekteret og sliter med signaler, men jeg elsker at hun velger å kommuniasere sine behov, ønsker og tanker ganske direkte. En liten sak som betyr mye for meg er hvordan (og når) hun rettesetter meg om jeg tar fullstendig feil eller er helt urimelig.

Herre! Når jeg bare tenker høyt er det sykt mye jeg egentlig liker. Samme med små fyiske fakter og kroppsspråk. Ikke- verbal kommunikasjon betyr mye for meg. Noen damer har enkelt og greit et tiltalende og behagelig kroppsspråk.

Får vel avslutte før dette blir alt for langt. Det er jo langt nok allerede.

• Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du snakker om ansiktspen, Helene Spilling! 

Hvis vi skal snakke om kvinnekropp, så er det aller meste pent og tiltrekkende så lenge vi ikke snakker syklig fedme. 

Endret av Gratis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Te- Presten skrev (21 minutter siden):

En kombinasjon av egenskaper som alltid. Noe er fysisk, noe adferd og noe verdier. Fysisk sett syntes jeg et pent ansikt er utrolig tiltrekkende. Eksakt hva som er et pent ansikt vil variere, det er faktisk overraskende vanskelig å beskrive hva det er med et ansikt som gjør det tiltrekkende. Og så foretrekker jeg damer som trener ca like mye som meg og har samme kroppstype som meg (slank eller atletisk). Høyde har lite å si. Jeg har vært sammen med damer damer i ulik høyde. Ei jeg datet en periode var 182 cm (jeg  er 183), ekskonen min er ca 160 og jeg har datet dame som var 153. Hårfarge osv er også ikke avgjørende. Når jeg kjenner etter liker jeg stort set alt. Bring it on! Og når jeg først legger ut om overfladiske fysiske preferanser kan jeg si at pupper er jeg utrolig lite opptatt av.

For at det skal fungere over tid og bli noe mer en en liten fascinasjon eller et ørliten sak, er det verdier og kommunikasjon som er avgjørende. Erfaring er at hun bør ha fysisk nærkontakt og kvalitetstid som sine topp 2 kjærlighetsspråk. Siden jeg liker å tilbringe tid med "min kvinne" er det et stort pluss at hun deler en av hobbyene mine. En felles  er nok, hun må jo ha sine ting også, men det er så fint om hun har samme glede av feks å danse. Jeg er veldig svak for damer som danser. Da har vi det som grunnlag til å skape felles erfaring. Ang kommunikasjon responderer jeg veldig godt på ei som er litt mer direkte enn de fleste damer jeg møter. Ikke siden jeg er på spekteret og sliter med signaler, men jeg elsker at hun velger å kommuniasere sine behov, ønsker og tanker ganske direkte. En liten sak som betyr mye for meg er hvordan (og når) hun rettesetter meg om jeg tar fullstendig feil eller er helt urimelig.

Herre! Når jeg bare tenker høyt er det sykt mye jeg egentlig liker. Samme med små fyiske fakter og kroppsspråk. Ikke- verbal kommunikasjon betyr mye for meg. Noen damer har enkelt og greit et tiltalende og behagelig kroppsspråk.

Får vel avslutte før dette blir alt for langt. Det er jo langt nok allerede.

Imponerende! Skulle ønske jeg hadde samme oversikten over hva en mann burde inneholde💪😊

Anonymkode: e614d...dd6

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ansikt:
Mange ansiktspene kan sminke seg stygg, som f.eks ho guttormsen eller hva hun sex podcast damen heter, hun sminker seg som et troll,

Et pent ansikt ser jeg gjerne 2-3 ganger ekstra på - pen hud som ikke bærer preg av solarium halve livet og 5 kg sminke daglig. Liten nese er fint, smal hake er fint.

Langt pent hår er fint, kortklip sveis er utrolig stygt.

Kropp fedme og overvekt er no go, samme dem som har en ræv som går langt oppover ryggen, såkalt firkant dame kropp er ikke pent. 

En pen kropp er trent, der du kan se dem har pupper (har man ikke det ville jeg tatt minste dose med silikon, alt annet blir for stort). En trent rumpe er veldig attraktivt, vanskelig å holde øynene unna.

Er du dame og trent og vært et pent ansikt kan du velge og vrake blant menn. Eneste minuset er overvekt og fedme, da sliter du (men det kan du gjøre noe med).

Anonymkode: 86107...a2a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flere som vil dele?

Anonymkode: a7407...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ansikt:
Mange ansiktspene kan sminke seg stygg, som f.eks ho guttormsen eller hva hun sex podcast damen heter, hun sminker seg som et troll,

Et pent ansikt ser jeg gjerne 2-3 ganger ekstra på - pen hud som ikke bærer preg av solarium halve livet og 5 kg sminke daglig. Liten nese er fint, smal hake er fint.

Langt pent hår er fint, kortklip sveis er utrolig stygt.

Kropp fedme og overvekt er no go, samme dem som har en ræv som går langt oppover ryggen, såkalt firkant dame kropp er ikke pent. 

En pen kropp er trent, der du kan se dem har pupper (har man ikke det ville jeg tatt minste dose med silikon, alt annet blir for stort). En trent rumpe er veldig attraktivt, vanskelig å holde øynene unna.

Er du dame og trent og vært et pent ansikt kan du velge og vrake blant menn. Eneste minuset er overvekt og fedme, da sliter du (men det kan du gjøre noe med).

Når jeg leser det du skriver så er jeg veldig glad for at jeg har noen ekstra kilo på kroppen, og såkalte frodige og runde former. Da unngår jeg menn av ditt kaliber. Det synes jeg er fantastisk 😍 

Anonymkode: 843c5...bcb

• Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når jeg leser det du skriver så er jeg veldig glad for at jeg har noen ekstra kilo på kroppen, og såkalte frodige og runde former. Da unngår jeg menn av ditt kaliber. Det synes jeg er fantastisk 😍 

Enig!

Vedkommende framstår som skikkelig overfladisk 🤔 En type som jeg ikke tatt i med ildtang engang 😄 

Frodig dame her også og har fått oppmerksomhet av flere menn. Det er i hvert fall ikke det det står på 😄

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mardina skrev (15 minutter siden):

Enig!

Vedkommende framstår som skikkelig overfladisk 🤔 En type som jeg ikke tatt i med ildtang engang 😄 

Frodig dame her også og har fått oppmerksomhet av flere menn. Det er i hvert fall ikke det det står på 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

det viktigste for meg er at hun ikke er overvektig.

Anonymkode: 16e68...4f0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

det viktigste for meg er at hun ikke er overvektig.

Anonymkode: 16e68...4f0

Hva ser du på som overvektig?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mardina skrev (3 timer siden):

Enig!

Så er nok utvalget deres også deretter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Akkurat det har du ikke grunnlag for å si, for det vet du ingenting om! Uansett så lever jeg veldig fint med det. Jeg er ikke desperat. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det vet du ingenting om 🙄 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sier en desperat type som henger på Kvinneguiden...

Jeg kjenner mange damer som har noen kilo ekstra (ikke ekstremt overvektige, men de har former, kanskje 10-15 kg for mye) og de har flotte menn i livet sitt. Det er mange menn som ikke ønsker seg en mager/sylslank dame, og det er faktisk mange som har såpass mellom ørene at de bedømmer et menneske ut fra helheten, og ikke bare det rent overfladiske.

Jeg er slank selv (men ikke tynn), men jeg hadde ikke brydd meg om en mann hadde noen kilo for mye, hvis han var en fin person. Det er mange menn som får litt sånn "pappamage", men de er like flotte for det.

Anonymkode: ba97a...e51

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex-appeal og at hun kan å strikke🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...