AnonymBruker Skrevet 23. mars #1 Del Skrevet 23. mars Katten min blir nå 7 år og forsikringen løper ut snart, og jeg lurer på om det er vits i å fornye den. Jeg leste at hos mange forsikringsselskap får man ikke forsikret når katter er 7 år. Stemmer det? Anonymkode: 6ca41...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Forsikret min katt hos Agria når han var rundt 10-11 år. De reserverer seg for eventuelle sykdommer/skader katten har eller har hatt+du må betale seniortillegg. Jeg er veldig fornøyd med at jeg forsikret han, da jeg har fått bruk for forsikringen. Varer livet ut. Anonymkode: 5aca8...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars Det er dyrere. Ikke la den løpe ut, det er det dummeste du kan gjøre. Det er nå som seniorkatt den antageligvis vil trenge den mest. Anonymkode: f8455...399 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars Det er flere forsikringsselskap som ikke gir nytegning på eldre katter, men de viderefører eksisterende forsikringer. Noen godtar nytegning med krav om helseattest. Så hvis du avslutter forsikringen nå, så risikerer du ikke få tegnet ny senere. Men de avslutter ikke forsikringen fordi pus er voksen... Anonymkode: 6facc...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Del Skrevet 24. mars Ok takk👌 Ts Anonymkode: 6ca41...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå