AnonymBruker Skrevet 25. mars #61 Del Skrevet 25. mars Elysian skrev (10 minutter siden): Bruker ikke skyllemiddel. Syns ikke det lukter godt Så hvorfor svarer du på noe ts ikke spør om? Anonymkode: 72df7...9c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #62 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men jeg snakker ikke om DEG, her. Jeg snakker om alle som er nødt til å lide under at du drar med deg parfymestanken på jobb, legekontor, transport, osv. Men, så lenge du lukter "godt" Bruker forøvrig selv skyllemiddel, og lukter godt selv om jeg ikke stinker kjemikalier. Anonymkode: 56667...b80 Jeg kjenner ikke en eneste person som reagerer sånn på at det lukter skyllemiddel av klærne til folk ute i samfunnet. Har ikke tenkt å innrette mitt liv etter et bittelite flertall mennesker. Forventer virkelig disse menneskene du snakker om at alle skal gå rundt uten en eneste parfymeduft? Ingen deo, ikke noe skyllemiddel, ikke noe hårspray med lukt, ikke noe parfyme.. ikke noe? Fordi de er for fine til å gå med klype på nesa, så skal alle innrette seg etter dem, det lille fåtallet som hevder de blir dårlige av all parfymert lukt? Anonymkode: 121aa...576 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå