AnonymBruker Skrevet 24. mars #41 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg elsker skyllemiddel Bruker softlan blå eller den rosa med jasmine og raspberry er også glad i Milo sin. Kommer aldri til å slutte med skyllemiddel, det er så deilig lukt Anonymkode: e7c72...4ca Jeg elsker også skyllemiddel. Kommer heller aldri til å slutte. Anonymkode: 8366e...66b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. mars #42 Del Skrevet 24. mars Hulderen skrev (14 timer siden): Jeg har ikke brukt skyllemiddel de siste 30 årene. Klærne blir ikke stive. Like viktig er det at håndklær faktisk trekker til seg vann. Å tørke seg med håndklær med skyllemiddel er jo helt håpløst. Vannet blir værende på kroppen. Har sluttet å bruke på det på all 60 vask utenom sengetøy, men det var mest av økonomisk årsaker. Merket ingen forskjell når jeg tørket meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #43 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg elsker også skyllemiddel. Kommer heller aldri til å slutte. Anonymkode: 8366e...66b Jeg bruker også skyllemiddel - uten parfyme. Anonymkode: 56667...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #44 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det går helt fint an å bruke skyllemiddel fullstendig uten å få asma og allergiske reaksjoner. På samme måte som det går fint an å ha hund uten å få pelsdyrallergi. Noen får jo helseangst og en reaksjon bare de leser ordet skyllemiddel, noe denne tråden er et levende bevis på. You do you, men her er vi friske og lukter godt. Anonymkode: e7c72...4ca Jeg snakker om hva du utsetter deg selv for, men hva du utsetter alle andre for. Jeg lukter forøvrig også godt, ganske fjernt at man tror at kjemikalier er det som skal til for å lukte bra. Anonymkode: 56667...b80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 24. mars #45 Del Skrevet 24. mars (endret) Bruker ikke skyllemiddel og liker ikke lukta av folk som lukter skyllemiddel. Noen burde lage en poll på dette her😅 Endret 24. mars av Nåleputa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #46 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg snakker om hva du utsetter deg selv for, men hva du utsetter alle andre for. Jeg lukter forøvrig også godt, ganske fjernt at man tror at kjemikalier er det som skal til for å lukte bra. Anonymkode: 56667...b80 Jada og noen er lyd sensetive og noen er lys sensitive og noen har pollenallergi og noen nyser når de ser en katt og noen uffer seg når noen spiser peanøtter fordi andre har nøtteallergi og noen liker ikke lukten av skyllemiddel. Men vet du hva vi kan ikke tilpasse oss alle mulige allergier vi ikle har! Jeg har blomster hjemme selv om noen andre har pollenallergi, jeg er ikke lys sensitiv så jeg har lys hjemme hos meg selv og jeg reagerer ikke på tøymykner så jeg bruker tøymykner. Spiser forøvrig nøtter og har hund også selv om andre er høy allergisk. Så får alle andre uffe og okke seg så mye at de spyr for min del, jeg kommer alltid til å bruke skyllemiddel og lever godt med det. Elsker det 🥰 Anonymkode: e7c72...4ca 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #47 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jada og noen er lyd sensetive og noen er lys sensitive og noen har pollenallergi og noen nyser når de ser en katt og noen uffer seg når noen spiser peanøtter fordi andre har nøtteallergi og noen liker ikke lukten av skyllemiddel. Men vet du hva vi kan ikke tilpasse oss alle mulige allergier vi ikle har! Jeg har blomster hjemme selv om noen andre har pollenallergi, jeg er ikke lys sensitiv så jeg har lys hjemme hos meg selv og jeg reagerer ikke på tøymykner så jeg bruker tøymykner. Spiser forøvrig nøtter og har hund også selv om andre er høy allergisk. Så får alle andre uffe og okke seg så mye at de spyr for min del, jeg kommer alltid til å bruke skyllemiddel og lever godt med det. Elsker det 🥰 Anonymkode: e7c72...4ca Sammenligner du seriøst lyd og at du har det lyst hjemme hos deg fordi du tåler lys, med allergener og astmafremkallede kjemikalier? Wow! Anonymkode: 56667...b80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #48 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Sammenligner du seriøst lyd og at du har det lyst hjemme hos deg fordi du tåler lys, med allergener og astmafremkallede kjemikalier? Wow! Anonymkode: 56667...b80 Ja jeg sammenligner ulike typer sykdommer og allergier og sier til deg at jeg har ikke de, derfor slipper jeg også å leve som at jeg har de på kommentaren din om hva jeg utsetter andre for. Det er sikkert ubeskrivelig ubehagelig å leve med tinius eller lys sensitivitet men det kan rett og slett ikke jeg tilpasse meg i min hverdag. Det er ikke slik at selv om noen andre har asma eller allergi eller ikke liker en lukt må hele verden ta hensyn til de, lile lite som at hele verden må ta hensyn til lys sensitive, nøtteallergi eller annet. Jeg er ikke hyper sensitiv og lever heller ikke ut ifra hva alle andre har av sykdommer. Jeg lever et friskt liv og har en normal hverdag (det er ikke så uvanlig som du tror skjønner du, de fleste er ikke syke, selv ikke i det diagnose samfunnet vi har lullet oss inn i). Og med det tilpasser jeg meg min hverdag etter mine behov og ønsker. Så får du gjøre det samme uten å å bli så hysterisk på tuppa og kuppe hele tråden når du ikke engang klarer å svare på det ts spør om. Dramaturgien din med wow effekter er nok ikke så imponerende som du selv tror. Jeg bruker skyllemiddel, har fortsatt tenkt å bruke skyllemiddel og skyllemiddel politiet på kg har en veldig liten effekt på mitt valg om hvilke kjemikalier jeg putter i klesvasken min. Og når jeg ser hvor irriterte enkelte kg medlemmer evner å bli av litt skyllemiddel så er det bare en positiv bivirkning i prosessen, snakk om drama😅 Anonymkode: e7c72...4ca 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 24. mars #49 Del Skrevet 24. mars Jeg liker godt den hvite fra Softlan. Bruker en halv topp per vask 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #50 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja jeg sammenligner ulike typer sykdommer og allergier og sier til deg at jeg har ikke de, derfor slipper jeg også å leve som at jeg har de på kommentaren din om hva jeg utsetter andre for. Det er sikkert ubeskrivelig ubehagelig å leve med tinius eller lys sensitivitet men det kan rett og slett ikke jeg tilpasse meg i min hverdag. Det er ikke slik at selv om noen andre har asma eller allergi eller ikke liker en lukt må hele verden ta hensyn til de, lile lite som at hele verden må ta hensyn til lys sensitive, nøtteallergi eller annet. Jeg er ikke hyper sensitiv og lever heller ikke ut ifra hva alle andre har av sykdommer. Jeg lever et friskt liv og har en normal hverdag (det er ikke så uvanlig som du tror skjønner du, de fleste er ikke syke, selv ikke i det diagnose samfunnet vi har lullet oss inn i). Og med det tilpasser jeg meg min hverdag etter mine behov og ønsker. Så får du gjøre det samme uten å å bli så hysterisk på tuppa og kuppe hele tråden når du ikke engang klarer å svare på det ts spør om. Dramaturgien din med wow effekter er nok ikke så imponerende som du selv tror. Jeg bruker skyllemiddel, har fortsatt tenkt å bruke skyllemiddel og skyllemiddel politiet på kg har en veldig liten effekt på mitt valg om hvilke kjemikalier jeg putter i klesvasken min. Og når jeg ser hvor irriterte enkelte kg medlemmer evner å bli av litt skyllemiddel så er det bare en positiv bivirkning i prosessen, snakk om drama😅 Anonymkode: e7c72...4ca Er så enig, og bøyer meg i støvet for velskrevet innlegg. Anonymkode: 72df7...9c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #51 Del Skrevet 24. mars Softlan blå🩵 Anonymkode: 023e3...21e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #52 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sammenligner du seriøst lyd og at du har det lyst hjemme hos deg fordi du tåler lys, med allergener og astmafremkallede kjemikalier? Wow! Anonymkode: 56667...b80 Det er jo de som er sensitive som må tilpasse sin hverdag etter sin sensitivitet/allergi, ikke motsatt. De fleste av oss bruker skyllemiddel, bodylotion og/eller parfyme, hold deg unna nærkontakt med folk om det trigger sykdommen din. Anonymkode: 72df7...9c2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 25. mars #53 Del Skrevet 25. mars Jeg elsker skyllemiddel/tøymykner. Skulle være flink å kutte det ut,men det varte bare noen dager. Helt avhengig. Bruker Rituals på sengetøy og håndklær og andre nydelige dufter på andre klær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #54 Del Skrevet 25. mars Jeg varierer, akkurat nå bruker jeg denne, synes den lukter godt! Anonymkode: f6eb0...d40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. mars #55 Del Skrevet 25. mars Er lilla softlan gått utav produksjon? Ikke sett den på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #56 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja jeg sammenligner ulike typer sykdommer og allergier og sier til deg at jeg har ikke de, derfor slipper jeg også å leve som at jeg har de på kommentaren din om hva jeg utsetter andre for. Det er sikkert ubeskrivelig ubehagelig å leve med tinius eller lys sensitivitet men det kan rett og slett ikke jeg tilpasse meg i min hverdag. Det er ikke slik at selv om noen andre har asma eller allergi eller ikke liker en lukt må hele verden ta hensyn til de, lile lite som at hele verden må ta hensyn til lys sensitive, nøtteallergi eller annet. Jeg er ikke hyper sensitiv og lever heller ikke ut ifra hva alle andre har av sykdommer. Jeg lever et friskt liv og har en normal hverdag (det er ikke så uvanlig som du tror skjønner du, de fleste er ikke syke, selv ikke i det diagnose samfunnet vi har lullet oss inn i). Og med det tilpasser jeg meg min hverdag etter mine behov og ønsker. Så får du gjøre det samme uten å å bli så hysterisk på tuppa og kuppe hele tråden når du ikke engang klarer å svare på det ts spør om. Dramaturgien din med wow effekter er nok ikke så imponerende som du selv tror. Jeg bruker skyllemiddel, har fortsatt tenkt å bruke skyllemiddel og skyllemiddel politiet på kg har en veldig liten effekt på mitt valg om hvilke kjemikalier jeg putter i klesvasken min. Og når jeg ser hvor irriterte enkelte kg medlemmer evner å bli av litt skyllemiddel så er det bare en positiv bivirkning i prosessen, snakk om drama😅 Anonymkode: e7c72...4ca Men jeg snakker ikke om DEG, her. Jeg snakker om alle som er nødt til å lide under at du drar med deg parfymestanken på jobb, legekontor, transport, osv. Men, så lenge du lukter "godt" Bruker forøvrig selv skyllemiddel, og lukter godt selv om jeg ikke stinker kjemikalier. Anonymkode: 56667...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #57 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er jo de som er sensitive som må tilpasse sin hverdag etter sin sensitivitet/allergi, ikke motsatt. De fleste av oss bruker skyllemiddel, bodylotion og/eller parfyme, hold deg unna nærkontakt med folk om det trigger sykdommen din. Anonymkode: 72df7...9c2 Jeg har ikke sagt at jeg er allergisk. Folk flest kan ikke unngå nærkontakt med folk. Anonymkode: 56667...b80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #58 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 19.19): Vel, hjemme hos meg er det meg selv som bestemmer hvordan klesvasken skal gjøres og hvilke produkter jeg skal bruke så får de som ikke liker det heller la være å bruke skyllemiddel når det er de selv som skal vaske. Mange liker ikke fargen grå heller men likevel bestemmer jeg meg for fargen grå på enkelte plagg. Hva alle andre alltid synes hefter ikke hva jeg skal mene, jeg liker skyllemiddel så da bruker jeg det. Anonymkode: e7c72...4ca Jeg har aldri hørt om noen som reagerer allergisk eller blir fysisk dårlig av å se grå klær. Derimot kjenner jeg noen som får hodepine og astmaanfall av å bevege seg ute blant folk som bruker diverse parfymerte produkter. Djungelvrål skrev (På 23.3.2025 den 21.19): Hvis du ikke liker olabukser og bomullsklær som blir som papp etter tørk er skyllemiddel veldig verdt det. Hater stive klær. Jeg brukte skyllemiddel før fordi jeg hadde lært at det var noe man burde for å unngå stive og statiske klær. Jeg har nå sluttet helt med skyllemiddel grunnet at jeg har atopisk eksem som blusser opp av ulike vaskemidler. Fant ut at klærne verken ble stivere eller mer statiske etter at jeg sluttet. Per nå bruker jeg parfymefritt vaskemiddel også, og det fungerer overraskende bra. Jeg var redd for at klærne ikke skulle lukte rent nok, men de gjør merkelig nok det. 😅 AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 22.57): Only on kg Folk blir i harnis, like vittig hver gang dette temaet er oppe til diskusjon. At det kan bidra til så høyt blodtrykk hos enkelte er en gåte men underholdning skal ingen si at disse ikke bringer til bordet 😅 Anonymkode: e7c72...4ca Det finnes medisin mot høyt blodtrykk, men ingen medisin mot folks cocktail av parfymer og duftstoffer Selvsagt kan man ikke holde seg helt unna folk, så man blir jo tvunget til å leve med duftene deres. Anonymkode: e7a7a...673 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #59 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men jeg snakker ikke om DEG, her. Jeg snakker om alle som er nødt til å lide under at du drar med deg parfymestanken på jobb, legekontor, transport, osv. Men, så lenge du lukter "godt" Bruker forøvrig selv skyllemiddel, og lukter godt selv om jeg ikke stinker kjemikalier. Anonymkode: 56667...b80 Og jeg snakker om at jeg lever mitt liv uten å ta hensyn til alle mulige og ikke mulige allergier og whataboutism rundt omkring. Det er alltid noe noen har, hele resten av verden kan ikke ta hensyn til din "noe" nei. Enten det er snakk om skyllemiddel eller å ha katt. En finner alltid noen som er allergisk mot noe og er du allergisk får du skaffe deg medisin mot det og lære deg å leve med den sykdommen men hele resten av befolkningen trenger ikke bli straffet eller ta hensyn til det nei. Begynner ikke den klagingen din å bli litt oppbrukt nå? Jeg vet ikke hvor mange ganger du må høre det (leseforståelse har jeg skjønt ikke er din sterke side) men jeg bruker skyllemiddel med lukt jeg synes er god og kommer til å fortsette med det samme hvor mye du måtte gnåle. Anonymkode: e7c72...4ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 25. mars #60 Del Skrevet 25. mars Bruker ikke skyllemiddel. Syns ikke det lukter godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå