AnonymBruker Skrevet 23. mars #21 Del Skrevet 23. mars Jeg bruker softlan med cherry ett eller annet. Maskinen min doserer rett til mengden klær som er i maskinen Anonymkode: 41f61...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 23. mars #22 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Når spørsmålet er hvilket skyllemiddel folk bruker så skal vel de som ikke bruker skyllemiddel ikke svare på tråden? 🤭 Anonymkode: cce1d...f24 Jeg er i prinsippet enig med deg. Men i denne tråden tenker jeg at det er nyttig at mange forteller at det ikke er nødvendig å bruke skyllemiddel. For det kan virke som om en del tror at man faktisk må bruke skyllemiddel når man vasker klær. Skyllemiddel er helt overflødig. Dessuten fører skyllemiddel til at klær ikke blir helt rene. Skyllemiddel tilsettes i siste skylling. Dermed blir noe av det værende igjen i klærne. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #23 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da håper jeg at du ikke har barn Anonymkode: 3a837...c53 Om jeg har eller ikke har barn er fullstendig uvesentlig for spørsmålet som er stilt i hi. Om du har en dødlig nysgjerrighet for om mennesker som bruker skyllemiddel har eller ikke har barn så kan du kanskje opprette din egen meningsmåling på dette i en annen tråd. Men *ikkkk*😱 jeg har ved flere tilfeller sett mødre med barn på butikken handle tøymykner så jeg tror på ingen måte det er ulovlig for foreldre å kjøpe eller bruke tøymykner, jeg har heller ikke meldt disse foreldrene til bv da det heller virker som en jobb bedre egnet til de mest ekstreme fanatiske rundt omkring. Anonymkode: e7c72...4ca 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. mars #24 Del Skrevet 23. mars Hulderen skrev (2 minutter siden): Jeg er i prinsippet enig med deg. Men i denne tråden tenker jeg at det er nyttig at mange forteller at det ikke er nødvendig å bruke skyllemiddel. For det kan virke som om en del tror at man faktisk må bruke skyllemiddel når man vasker klær. Skyllemiddel er helt overflødig. Dessuten fører skyllemiddel til at klær ikke blir helt rene. Skyllemiddel tilsettes i siste skylling. Dermed blir noe av det værende igjen i klærne. Hvis du ikke liker olabukser og bomullsklær som blir som papp etter tørk er skyllemiddel veldig verdt det. Hater stive klær. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #25 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Da håper jeg at du ikke har barn Anonymkode: 3a837...c53 Jeg brukte masse skyllemiddel i klærne til barnet mitt, elsket at de luktet så godt og rent av klærne hans. Anonymkode: 42e78...20e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 23. mars #26 Del Skrevet 23. mars Djungelvrål skrev (5 minutter siden): Hvis du ikke liker olabukser og bomullsklær som blir som papp etter tørk er skyllemiddel veldig verdt det. Hater stive klær. Jeg har ikke brukt skyllemiddel de siste 30 årene. Klærne blir ikke stive. Like viktig er det at håndklær faktisk trekker til seg vann. Å tørke seg med håndklær med skyllemiddel er jo helt håpløst. Vannet blir værende på kroppen. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #27 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vel, hjemme hos meg er det meg selv som bestemmer hvordan klesvasken skal gjøres og hvilke produkter jeg skal bruke så får de som ikke liker det heller la være å bruke skyllemiddel når det er de selv som skal vaske. Mange liker ikke fargen grå heller men likevel bestemmer jeg meg for fargen grå på enkelte plagg. Hva alle andre alltid synes hefter ikke hva jeg skal mene, jeg liker skyllemiddel så da bruker jeg det. Anonymkode: e7c72...4ca Forskjellen er at grå vegger gir ikke allergiske reaksjoner og astma hos folk. Anonymkode: 56667...b80 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #28 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg brukte masse skyllemiddel i klærne til barnet mitt, elsket at de luktet så godt og rent av klærne hans. Anonymkode: 42e78...20e Huff. Anonymkode: 56667...b80 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #29 Del Skrevet 23. mars Oh, antiskyllemiddelmafiaen kom raskt på banen her, ja! Som om jeg skulle gått inn i en tråd om sport og skreket om hvor elitistisk og teit det var 🙄 Drit i dem, bruk skyllemiddel om du vil, det er et lovlig produkt som brukes av folk flest. Jeg bruker Rituals, nydelig duft og du trenger bare en liten mengde. Anonymkode: 72df7...9c2 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #30 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Forskjellen er at grå vegger gir ikke allergiske reaksjoner og astma hos folk. Anonymkode: 56667...b80 Det går helt fint an å bruke skyllemiddel fullstendig uten å få asma og allergiske reaksjoner. På samme måte som det går fint an å ha hund uten å få pelsdyrallergi. Noen får jo helseangst og en reaksjon bare de leser ordet skyllemiddel, noe denne tråden er et levende bevis på. You do you, men her er vi friske og lukter godt. Anonymkode: e7c72...4ca 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #31 Del Skrevet 23. mars Tusen takk for gode tips og underholdende lesing. Shit... Hvem hadde trodd...? Et eget skyllemiddel politi 😂🫢 Anonymkode: 307d8...f3d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #32 Del Skrevet 23. mars Hulderen skrev (1 time siden): Jeg er i prinsippet enig med deg. Men i denne tråden tenker jeg at det er nyttig at mange forteller at det ikke er nødvendig å bruke skyllemiddel. For det kan virke som om en del tror at man faktisk må bruke skyllemiddel når man vasker klær. Skyllemiddel er helt overflødig. Dessuten fører skyllemiddel til at klær ikke blir helt rene. Skyllemiddel tilsettes i siste skylling. Dermed blir noe av det værende igjen i klærne. Tror de fleste vet at skyllemiddel ikke er nødvendig, men at de liker lukten. Anonymkode: 64309...e4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #33 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tusen takk for gode tips og underholdende lesing. Shit... Hvem hadde trodd...? Et eget skyllemiddel politi 😂🫢 Anonymkode: 307d8...f3d Only on kg Folk blir i harnis, like vittig hver gang dette temaet er oppe til diskusjon. At det kan bidra til så høyt blodtrykk hos enkelte er en gåte men underholdning skal ingen si at disse ikke bringer til bordet 😅 Anonymkode: e7c72...4ca 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #34 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Only on kg Folk blir i harnis, like vittig hver gang dette temaet er oppe til diskusjon. At det kan bidra til så høyt blodtrykk hos enkelte er en gåte men underholdning skal ingen si at disse ikke bringer til bordet 😅 Anonymkode: e7c72...4ca Ja tenk 😅 Tar og fyller opp litt ekstra skyllemiddel i kveld bare fordi 🫢😂 Anonymkode: 307d8...f3d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #35 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja tenk 😅 Tar og fyller opp litt ekstra skyllemiddel i kveld bare fordi 🫢😂 Anonymkode: 307d8...f3d Støttes 💯 😂 Anonymkode: e7c72...4ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #36 Del Skrevet 24. mars Bruker vanlig hvit eddik som skyllemiddel. Anonymkode: 78887...7ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #37 Del Skrevet 24. mars Bruker skyllemiddel fra Rituals. Dyrt i innkjøp, men drøy i bruk. Anonymkode: d8912...91c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #38 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja tenk 😅 Tar og fyller opp litt ekstra skyllemiddel i kveld bare fordi 🫢😂 Anonymkode: 307d8...f3d Haha, av og til når jeg vasker klær tenker jeg på skyllemiddelhaterne på KG og har i en ekstra liten dæsj til ære for dem - det er ikke tull engang! 😅 Anonymkode: 38309...ee7 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 24. mars #39 Del Skrevet 24. mars Jeg sluttet å bruke skyllemiddel for noen år siden, egentlig mer eller mindre ved en tilfeldiget - jeg gikk tom, og oppdaget at jeg syntes håndklær og sengetøy duftet friskere og renere uten. Skyllemiddel på klær har jeg forøvrig aldri brukt, da jeg bruker parfyme daglig og ikke ønsker at duftene skal kræsje. Så for min del handler det om duftpreferanser, ikke noe annet. Er heller ikke plaget med at f.eks. jeans blir stive og harde. Sengetøy og håndklær tørketromles, og blir myke og gode 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #40 Del Skrevet 24. mars Dette er min favoritt: https://meny.no/varer/hus-hjem/klesvask/toymykner/noora-toymykner-8435495820079/ Får den hos Meny, Kiwi, Rusta, Europris. Anonymkode: 8d13b...d98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå