AnonymBruker Skrevet 23. mars #1 Del Skrevet 23. mars Noen har tøy som lukter godt av skyllemiddel men syntes det aldri lukter her. Hva bruker du og hvor mye? Anonymkode: 307d8...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #2 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen har tøy som lukter godt av skyllemiddel men syntes det aldri lukter her. Hva bruker du og hvor mye? Anonymkode: 307d8...f3d Hvorfor skal det lukte skyllemiddel? (Mange synes å mene at det best om det lukter "rent". Gjelder både klær og ellers i huset. Men det betyr ikke at det ER rent. Kanskje heller tvert imot.)) For meg betyr lukten at vaskemiddel/skyllemiddel ikke er skylt ordentlig ut av klærne. Og at man går med det på kroppen/det kan trekke seg inn i kroppen. Skyllemiddel er en unødvendig ting dessuten, selv bruker jeg det aldri. Anonymkode: 3a837...c53 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #3 Del Skrevet 23. mars Hvorfor kjøper du ikke heller vaskemidler med parfyme? Rituals har mange. Kombinasjonen vaskemiddel med parfyme OG skyllemiddel er mitt mareritt. Anonymkode: d0b0a...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 23. mars #4 Del Skrevet 23. mars Jeg bruker aldri skyllemiddel. De som bruker det er ofte de samme som bruker parfyme og den blandingen av lukter er virkelig forferdelig! 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkeblomst_85 Skrevet 23. mars #5 Del Skrevet 23. mars Bruker ikke skyllemiddel... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #6 Del Skrevet 23. mars Kanskje du ikke syns det lukter fordi du ikke har luktesans igjen etter å ha brukt skyllemiddel i alle år. Men andre som har luktesans kjenner den forferdelige lukta, og selv tåler jeg det ikke en gang. Jeg kan bare glemme å sove i sengetøy som har vært vasket med dette skyllemiddelet, med en ukjent mengde og sammensetning av giftige kjemikalier de bruker til å lage slik kjemisk lukt. Det er ikke blomster de bruker for å si det sånn. Anonymkode: 0679d...c94 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #7 Del Skrevet 23. mars Jeg elsker skyllemiddel Bruker softlan blå eller den rosa med jasmine og raspberry er også glad i Milo sin. Kommer aldri til å slutte med skyllemiddel, det er så deilig lukt Anonymkode: e7c72...4ca 6 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #8 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg elsker skyllemiddel Bruker softlan blå eller den rosa med jasmine og raspberry er også glad i Milo sin. Kommer aldri til å slutte med skyllemiddel, det er så deilig lukt Anonymkode: e7c72...4ca De aller fleste rundt deg synes ikke det. Anonymkode: 2b22b...e53 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #9 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De aller fleste rundt deg synes ikke det. Anonymkode: 2b22b...e53 De aller fleste var vel å ta litt vel hardt i? Anonymkode: 31d0e...b68 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 23. mars #10 Del Skrevet 23. mars Jeg bruker skyllemiddel uten parfyme, og for sensitiv hud. Har inntrykk av at skyllemiddel med parfyme er og blir for mye lukt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #11 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De aller fleste rundt deg synes ikke det. Anonymkode: 2b22b...e53 Støtter dette. Parfymert skyllemiddel i sengetøy og klær er helt grusomt. Barn burde i hvert fall få slippe å tvinges til å få dette i trynet hver dag, veldig allergifremkallende. Anonymkode: 56667...b80 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #12 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De aller fleste rundt deg synes ikke det. Anonymkode: 2b22b...e53 Vel, hjemme hos meg er det meg selv som bestemmer hvordan klesvasken skal gjøres og hvilke produkter jeg skal bruke så får de som ikke liker det heller la være å bruke skyllemiddel når det er de selv som skal vaske. Mange liker ikke fargen grå heller men likevel bestemmer jeg meg for fargen grå på enkelte plagg. Hva alle andre alltid synes hefter ikke hva jeg skal mene, jeg liker skyllemiddel så da bruker jeg det. Anonymkode: e7c72...4ca 2 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #13 Del Skrevet 23. mars Når spørsmålet er hvilket skyllemiddel folk bruker så skal vel de som ikke bruker skyllemiddel ikke svare på tråden? 🤭 Anonymkode: cce1d...f24 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #14 Del Skrevet 23. mars Hulderen skrev (23 minutter siden): Jeg bruker aldri skyllemiddel. De som bruker det er ofte de samme som bruker parfyme og den blandingen av lukter er virkelig forferdelig! I tillegg har de gjerne sjampo med parfymelukt, ansintskrem med sterk parfynelukt og bodylotion med sterk parfymelukt. Det er et virvar av lukter som konkurerer mot hverandre, og om oppmerksomheten til alle i 4 meters avstand. Anonymkode: 31f26...4e0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #15 Del Skrevet 23. mars Jeg bruker skyllemiddel, men kun sensitive varianten, altså parfymefritt. Det lukter for mye av vaskepulver og skyllemiddel med lukt, så begge deler her er parfymefrie. Vil man ha parfymert lukt, får man heller ta på seg litt ordentlig parfyme på halsen, og ikke den syntetiske fruktfat-greia som er lukten på skyllemidler. Anonymkode: 121aa...576 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #16 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når spørsmålet er hvilket skyllemiddel folk bruker så skal vel de som ikke bruker skyllemiddel ikke svare på tråden? 🤭 Anonymkode: cce1d...f24 Sterk luktesans har de kanskje, men noe leseforståelse er det langt verre med. De bare må svare selv om de overhode ikke svarer på spørsmålet som er stillt. Rare greier. Anonymkode: 7a0c8...3fa 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #17 Del Skrevet 23. mars Bruker comfort med kløver og agurk, og ikke mye heller pr vask.Syns det er en mild og god lukt, andre har også kommentert at de syns det er en god lukt av klærne mine. Det er kun hvis de er veldig nært meg at de kjenner det, er sensitiv på lukt selv og klarer ikke sterke lukter av vaskemiddel. Den der comfort sommerduft er drepen syns jeg😳 Anonymkode: bf3f8...c01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #18 Del Skrevet 23. mars De som ikke liker skyllemiddel, er nok i fåtall 😉. Selges jo masse av det. Jeg bestiller fra Dollarstore. Syns de har mange gode. Kjøper også fra Rituals. Det bruker jeg på sengetøy. Anonymkode: 60417...3d8 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #19 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, hjemme hos meg er det meg selv som bestemmer hvordan klesvasken skal gjøres og hvilke produkter jeg skal bruke så får de som ikke liker det heller la være å bruke skyllemiddel når det er de selv som skal vaske. Mange liker ikke fargen grå heller men likevel bestemmer jeg meg for fargen grå på enkelte plagg. Hva alle andre alltid synes hefter ikke hva jeg skal mene, jeg liker skyllemiddel så da bruker jeg det. Anonymkode: e7c72...4ca Da håper jeg at du ikke har barn Anonymkode: 3a837...c53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. mars #20 Del Skrevet 23. mars Jeg elsker lilla eller blå softlan. Bruker det bare i sengetøy og på 40 vask da. MÅ ha det i sengetøy. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå