Gå til innhold

Kunne dere kvinner satset på en mann i 40-årene med flere forhold bak seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er ganske normal, men har altså beviselig mislykkes med å være i forhold opptil flere ganger?

Er dette et rødt flagg for dere damer?

Eller har en sjanse fremdeles?

Anonymkode: 426ac...7a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så kopi av den andre tråden?

Anonymkode: 1a444...3a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så kopi av den andre tråden?

Anonymkode: 1a444...3a3

Nei, denne tar jo opp et helt annet spørsmål.

Skrevet

Kommer jo helt an på.

Alltid korte forhold? Sier han at alle eksene hans er gale? Seriemonogam? Redd for å være alene? Hva er årsaken til at han har blitt singel? Er han utro? Er det snakk om 5 eller 20 forhold?

At man har noen forhold bak seg når man er singel er jo helt normalt. Ville vært mer skeptisk om det var en i 40 åra som aldri har vært i et forhold for å si det sånn.

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Frøken Sofia skrev (25 minutter siden):

Ville vært mer skeptisk om det var en i 40 åra som aldri har vært i et forhold for å si det sånn.

Hvorfor?

Kanskje det er en mann som er veldig hyggelig, men har stor respekt for damer. Kanskje han har hørt at damer misliker sterkt å bli sjekket opp, og at han derfor har vært forsiktig med å ta kontakt med damer for å være hensynsfull?

Kanskje han har lest at damer stort sett aldri ønsker at fremmede menn tar kontakt på offentlige steder?

Kanske han er redd for metoo og "ville bare snakke litt"?

AnonymBruker
Skrevet

Hva legger du i "flere forhold"?

De aller fleste som er single i førtiårene har jo flere forhold bak seg. Kjæresten min har vel... fire, om man ikke teller fjortiskjæresterier. Jeg tenker ikke på det som særlig uvanlig, og det inkluderer et femten års ekteskap. 

Anonymkode: 7887a...d92

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor?

Kanskje det er en mann som er veldig hyggelig, men har stor respekt for damer. Kanskje han har hørt at damer misliker sterkt å bli sjekket opp, og at han derfor har vært forsiktig med å ta kontakt med damer for å være hensynsfull?

Kanskje han har lest at damer stort sett aldri ønsker at fremmede menn tar kontakt på offentlige steder?

Kanske han er redd for metoo og "ville bare snakke litt"?

Er du en mann i 40 åra som ikke har vært i et forhold? Ikke meninga å tråkke på noen tør her. Men det er nå min mening

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er ganske normal, men har altså beviselig mislykkes med å være i forhold opptil flere ganger?

Er dette et rødt flagg for dere damer?

Eller har en sjanse fremdeles?

Det kommer an på hvor reflektert han er i forhold til det. Jeg hadde vært villig til å lytte. 

Anonymkode: d4816...40a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste single i 40-årene har jo ofte flere forhold bak seg, så i utgangspunktet er ikke antall forhold et tema, men det kommer jo an på andre faktorer. 

Anonymkode: 2e097...73e

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt avhengig av hvor lange forholdene har vært, om han har barn med flere kvinner (det  hadde absolutt vært negativt), hvordan han i tilfelle forholder seg til dette, hvordan han snakker om forholdene, hva han selv sier om hvorfor han har vært i mange forhold m.m. Tenker vel ellers at det er litt bedre med en som faktisk har hatt noen forhold enn de som bare har ligget rundt og ikke har hatt noen varige forhold i det heletatt.

Anonymkode: e95db...cc9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det snakk om mer en ett giftemål før 40 vil jeg tenke det er passe uaktuelt. 

Anonymkode: 0b181...389

Skrevet

Det er ikke et rødt flagg i seg selv, men barn med flere ulike barnemødte gjorde meg skeptisk. (Også til at det da blir mange ekser inne i bildet). 
Det største røde flagget for meg er menn som har barn uten å ha særlig samvær med dem. 

• Nyttig 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

At en mann i 40 åra har mange forhold bak seg vil jeg tenke er helt normalt, det motsatte hadde vært mer snodig. 

Det jeg kan være skeptisk til er om han har barn med flere ulike mødre, har lite samvær etc. 

Eller om han er nysingel. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er over 40, og har flere havarerte forhold bak seg. Ingen barn. Lengste forhold varte 8 år. Har ingen betenkeligheter med å satse på han. Omstendigheter i livet skjer. Og man lærer av feil som er blitt gjort. 

Anonymkode: 652c4...9dd

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...