lady90 Skrevet 23. mars #1 Del Skrevet 23. mars Skjønner ikke størrelsene på Ralph Lauren Polo klær. Har en sønn på 15 som er 158 cm (liten av vekst). Er det str 170 i barnestørrelse han skal ha? Hvor langt går barnestørrelsene? Og de er vel også små i størrelsen? Virker som noen av størrelsene er type L, XL osv mens andre feks 170? Datteren min på 11 har en i XL for barn (14-16) og den er akkurat passe til henne, nesten på kanten til liten. Synes det er umulig å forstå meg på størrelsene deres og hvilken størrelse han burde ha. I vanlige norske klær bruker han 158-164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Ralph Lauren er litt liten i str, så vipp opp. Hadde kjøpt 170 til han, eller S i herre. Anonymkode: e4c17...057 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady90 Skrevet 24. mars Forfatter #3 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ralph Lauren er litt liten i str, så vipp opp. Hadde kjøpt 170 til han, eller S i herre. Anonymkode: e4c17...057 Er det noe som heter 170? Mener jeg har sett det, men ble usikker? Trodde XL var størst for barn og så gikk det rett på xsmall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars Xs herre. De er ganske små i str Anonymkode: 84944...8fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå