AnonymBruker Skrevet 23. mars #1 Del Skrevet 23. mars Eller bare fantaserer? Anonymkode: 93a2f...f13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #2 Del Skrevet 23. mars Aldri gjort det nei. Anonymkode: 8d3cb...d88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #3 Del Skrevet 23. mars Nei. Ikke fantaserer jeg om personer heller. Anonymkode: f1185...4e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #4 Del Skrevet 23. mars Nei. Gjorde det da jeg var typ 16-17 år. Anonymkode: ddba7...d59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #5 Del Skrevet 23. mars Nei, men i mørket kan nå alle være hvem som helst. Anonymkode: e0573...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #6 Del Skrevet 23. mars Fantaserer for det meste. Anonymkode: 9643d...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #7 Del Skrevet 23. mars Har gjort det ja Anonymkode: 5b682...aea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #8 Del Skrevet 23. mars Ja, en sjelden gang. Da fra fortiden fordi det har vært en god relasjon. Kan for eksempel ikke finne på å onanere til et bilde av en nåværende kollega. Det blir litt rart for akkurat meg. Anonymkode: a7719...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 23. mars #9 Del Skrevet 23. mars Nei.. vanligvis trenger jeg lyd og en mye vennlighet.. Men jeg gjør også unntak med cumtribute, for det er så deilig at hun tenner på det og viser takknemlighet👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #10 Del Skrevet 23. mars Nei. Bruker heller fantasien. M Anonymkode: c5c4c...c7a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #11 Del Skrevet 23. mars Oi trodde det var normalt. Jeg gjør det🤭onanerer til profilbilde hans på Facebook. Der ser han rett inn i kamera og han har verdens fineste øyne.. Bare et crush da, aldri datet han Anonymkode: cb888...593 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #12 Del Skrevet 23. mars Nei. Ikke nødvendig. Bilder jeg lager i hodet er bedre. Synes det er litt rart at de fleste menn virker å trenge bilder/video. Menn har da også fantasi. Anonymkode: f8de4...413 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #13 Del Skrevet 23. mars En gang iblant ja. Anonymkode: 14faf...7e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #14 Del Skrevet 23. mars Nei. Fantasien er bedre. Anonymkode: b7483...2fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #15 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 19.49): Synes det er litt rart at de fleste menn virker å trenge bilder/video. Menn har da også fantasi. Anonymkode: f8de4...413 Ekspander Video gir både lyd og visuell stimuli som er vesentlig mer pirrende enn stillbilder. Video og enklere enn fantasien, men fantasien er mer fleksibel og alltid tilgjengelig. Anonymkode: c5c4c...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 23. mars #16 Del Skrevet 23. mars Fantaserer- ja Onanerer- nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #17 Del Skrevet 23. mars Har hendt, men fantaserer oftest. Anonymkode: 0fd1f...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #18 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 19.37): Oi trodde det var normalt. Jeg gjør det🤭onanerer til profilbilde hans på Facebook. Der ser han rett inn i kamera og han har verdens fineste øyne.. Bare et crush da, aldri datet han Anonymkode: cb888...593 Ekspander Ikke noe galt i det! Synes det høres litt...søtt ut, faktisk. Hehe. Jeg tror crushet ditt ville likt det om han fant det ut, hvis han er en mann med "normale" drifter. Anonymkode: 68b47...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 24. mars #19 Del Skrevet 24. mars Det har skjedd at jeg har sendt cumtributes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #20 Del Skrevet 24. mars Såklart. Anonymkode: c450a...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå