AnonymBruker Skrevet 23. mars #1 Del Skrevet 23. mars ser det blir gjort begge deler, hva liker du best? Anonymkode: c764f...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #2 Del Skrevet 23. mars I ovn, med folie ellers føler jeg den blir tørr. I airfryer uten. Anonymkode: e5375...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #3 Del Skrevet 23. mars Jeg liker å spise skallet også, så smører poteten inn med olje og salt og baker den i ovnen uten folie. Da bli skallet crispy og godt ☺️ Anonymkode: 8f5a1...8b3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #4 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg liker å spise skallet også, så smører poteten inn med olje og salt og baker den i ovnen uten folie. Da bli skallet crispy og godt ☺️ Anonymkode: 8f5a1...8b3 Hvor varmt bruker du å ha det? Anonymkode: e5375...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #5 Del Skrevet 23. mars Uten folie,for da blir skallet sprøtt og godt! Anonymkode: ad71f...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 23. mars #6 Del Skrevet 23. mars Uten folie. Det beste med bakt potet er jo det sprøstekte skallet, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 23. mars #7 Del Skrevet 23. mars uten folie i air fryer, synes den blir mye bedre enn i ovn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. mars #8 Del Skrevet 23. mars Bruker ikke folie, men vasker den/tørker med tørkepapir og smører inn hele poteten med olivenolje Ca 200g midt i ovnen til den er ferdig (stikk en pinne igjennom for å kjenne etter om den er gjennomstekt eller fortsatt hard i midten) Bruker å ta ca 1 time, av og til 1,5 time hvis poteten er stor (har lest at man kan prikke igjennom med en gaffel her og der rundt poteten for at steketiden skal gå kjappere, men har personlig ikke testet det ut) (mye billigere å lete rundt blant poteter i løs vekt og finne noen store der enn å kjøpe de som allerede er pakket inn i folie ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #9 Del Skrevet 23. mars Ikke! Anonymkode: 6022b...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #10 Del Skrevet 23. mars Aldri folie. Anonymkode: 4ed28...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #11 Del Skrevet 23. mars Ikke folie. Med folie blir den kokt, ikke bakt. Anonymkode: b3b41...25b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #12 Del Skrevet 24. mars Kommer an på hvor jeg lager den. Uten folie i ovn, med folie i vedovn. Anonymkode: d8394...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå