AnonymBruker Skrevet 23. mars #21 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ts her. Må bare få presisere at jeg har jobbet med dette (med psykolog) i etterkant av det som skjedde. Det skjedde ikke i forrige uke, liksom. Det har gått noe tid. Anonymkode: 79c94...60b Hvor lang tid? Anonymkode: b604d...0bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #22 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvor lang tid? Anonymkode: b604d...0bf Ts her. Har gått til psykolog i 3 måneder. Har aldri hatt noen problemer i forhold før forholdet til min ex. Hos psykologen har vi jobba mye med mitt selvverd. At det ikke var meg som gjorde noe galt eller «feil» i det forholdet. Og at jeg fortjener så mye bedre enn å bli behandlet som jeg ble. Det gikk på emosjonell mishandling. Da føler man til slutt at man ikke er verdt noe som helst og tar til takke med hva som helst. Det gjør jeg ikke nå. For jeg vet at denne mannen er en fin fyr. Har lyst til å sende han en melding for å si at jeg tenker på han og er veldig lei for at ting ble som de ble… Anonymkode: 79c94...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #23 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ts her. Har gått til psykolog i 3 måneder. Har aldri hatt noen problemer i forhold før forholdet til min ex. Hos psykologen har vi jobba mye med mitt selvverd. At det ikke var meg som gjorde noe galt eller «feil» i det forholdet. Og at jeg fortjener så mye bedre enn å bli behandlet som jeg ble. Det gikk på emosjonell mishandling. Da føler man til slutt at man ikke er verdt noe som helst og tar til takke med hva som helst. Det gjør jeg ikke nå. For jeg vet at denne mannen er en fin fyr. Har lyst til å sende han en melding for å si at jeg tenker på han og er veldig lei for at ting ble som de ble… Anonymkode: 79c94...60b Du har jo allerede sagt ditt og sendt ballen til hans hjørne. Hvis du har respekt for denne fyren, så lar du selvsagt vær å sende den meldingen.. Anonymkode: b604d...0bf 5 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #24 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har jo allerede sagt ditt og sendt ballen til hans hjørne. Hvis du har respekt for denne fyren, så lar du selvsagt vær å sende den meldingen.. Anonymkode: b604d...0bf Ja, må vel det…… Anonymkode: 79c94...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #25 Del Skrevet 23. mars Jeg hadde aldri tatt noen tilbake hvis de hadde kalt meg stygge ting. Folk som ikke klarer å krangle pent vil aldri fungere i et forhold. Alle er snille og greie i godvær. Hvordan man oppfører seg i dårlig vær sier mye om en person Anonymkode: d37d4...3fc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #26 Del Skrevet 23. mars Hvis han virkelig hadde likt deg, så hadde han ikke ditchet deg for å gå tilbake til eks'en. Nå har du allerede lagt deg langflat, så da er det ikke noe annet å gjøre enn å vente på at han evt kontakter deg. Hvis du trygler og ber enda mer nå så fremstår du som totalt uten ryggrad. Kan nok hende at du drømmer ham inn i noe han ikke er slik at han blir en sånn klassisk "the one that got away". Men trøst deg med at han VET at du ønsker å prøve igjen og at du er lei deg for reaksjonen din. Anonymkode: 5eb2d...a1b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #27 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde aldri tatt noen tilbake hvis de hadde kalt meg stygge ting. Folk som ikke klarer å krangle pent vil aldri fungere i et forhold. Alle er snille og greie i godvær. Hvordan man oppfører seg i dårlig vær sier mye om en person Anonymkode: d37d4...3fc Jeg kalte han ikke stygge ting. Jeg reagerte på at han flere ganger sa han ville bli bedre kjent men så gikk han til sin ex. Jeg mente han da ikke burde ha gitt meg forhåpninger. Jeg skjelte han ikke ut, og kalte han ikke stygge ting. Jeg sa noe som at han såret meg og at han ikke var til å stole på (siden han sa noe han ikke holdt). Men jeg burde jo bare sagt ok og lykke til… Anonymkode: 79c94...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #28 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg kalte han ikke stygge ting. Jeg reagerte på at han flere ganger sa han ville bli bedre kjent men så gikk han til sin ex. Jeg mente han da ikke burde ha gitt meg forhåpninger. Jeg skjelte han ikke ut, og kalte han ikke stygge ting. Jeg sa noe som at han såret meg og at han ikke var til å stole på (siden han sa noe han ikke holdt). Men jeg burde jo bare sagt ok og lykke til… Anonymkode: 79c94...60b Det er ingen grunn til å tro at han løy da han sa at han ønsket å bli bedre kjent med deg og ville møte deg igjen. Han snakket nok sant. Men så møtte han på/kom i kontakt med eksen, og bestemte seg for at han var mer interessert i å undersøke mulighetene der. Han var ærlig med deg og sa ifra. Man har ikke forpliktet seg til en person man bare har møtt én gang. Din reaksjon var veldig kraftig med tanke på det. Om dere hadde datet i noen måneder og var enige om å være eksklusive, hadde jeg skjønt reaksjonen din om han da plutselig gikk tilbake til eksen, for da har han hatt kontakt med eksen han tydeligvis holder en fakkel for mens dere var eksklusive. Ett møte gir deg dog ikke rett til å skjelle ham ut for å trekke seg. Neste gang du kjenner at blodet bruser med sinne eller andre sterke følelser, så er det lurt å ta et steg tilbake og la følelsene legge seg før du reagerer. Sterke følelser har en tendens til å dytte logikk til siden, og man vil helst reagere på logikk, ikke sterke, kaotiske følelser 🙂 Anonymkode: bad2f...087 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #29 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg kalte han ikke stygge ting. Jeg reagerte på at han flere ganger sa han ville bli bedre kjent men så gikk han til sin ex. Jeg mente han da ikke burde ha gitt meg forhåpninger. Jeg skjelte han ikke ut, og kalte han ikke stygge ting. Jeg sa noe som at han såret meg og at han ikke var til å stole på (siden han sa noe han ikke holdt). Men jeg burde jo bare sagt ok og lykke til… Anonymkode: 79c94...60b Såret deg, forhåpninger,og ikke til å stole på? Du har møtt fyren en gang, han skylder deg faktisk ingenting. Anonymkode: 9de27...972 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #30 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kalte han ikke stygge ting. Jeg reagerte på at han flere ganger sa han ville bli bedre kjent men så gikk han til sin ex. Jeg mente han da ikke burde ha gitt meg forhåpninger. Jeg skjelte han ikke ut, og kalte han ikke stygge ting. Jeg sa noe som at han såret meg og at han ikke var til å stole på (siden han sa noe han ikke holdt). Men jeg burde jo bare sagt ok og lykke til… Anonymkode: 79c94...60b Har du hørt noe fra han Ts? Synes ikke dette var så ille jeg. Du lot det gå en kule varmt, unnskyldt deg for det og nå ligger ballen hos han. Dette er en klassisk vente å se sak Anonymkode: e27e3...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neix4 Skrevet 23. mars #31 Del Skrevet 23. mars Det er det dårlige selvbildet ditt som gjør at du i det hele tatt ønsker å være med denne mannen. Skaff deg terapi og bli ferdig med dette. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #32 Del Skrevet 23. mars Neix4 skrev (43 minutter siden): Det er det dårlige selvbildet ditt som gjør at du i det hele tatt ønsker å være med denne mannen. Skaff deg terapi og bli ferdig med dette. Ts her. Jeg ønsker å bli bedre kjent med han selv om han «valgte» ex’en. Og det er fordi han jo ikke kjenner meg så godt. Hadde han gjort det hadde han kanskje valgt annerledes. Jeg har datet en del og vet at «markedet» er fullt av useriøse som kun er ute etter et ligg. Han er ikke sånn. Han er faktisk en veldig fin fyr som jeg har mye til felles med. Jeg er for å gi folk en 2. sjanse, ihvertfall i dette tilfellet og jeg kan jo bare håpe at han også er det. Anonymkode: 79c94...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #33 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Jeg ønsker å bli bedre kjent med han selv om han «valgte» ex’en. Og det er fordi han jo ikke kjenner meg så godt. Hadde han gjort det hadde han kanskje valgt annerledes. Jeg har datet en del og vet at «markedet» er fullt av useriøse som kun er ute etter et ligg. Han er ikke sånn. Han er faktisk en veldig fin fyr som jeg har mye til felles med. Jeg er for å gi folk en 2. sjanse, ihvertfall i dette tilfellet og jeg kan jo bare håpe at han også er det. Anonymkode: 79c94...60b Hva sier han om sin egen eks? Dere har vell snakket om eksene deres sammen? Anonymkode: b46d1...b77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #34 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ts her. Jeg ønsker å bli bedre kjent med han selv om han «valgte» ex’en. Og det er fordi han jo ikke kjenner meg så godt. Hadde han gjort det hadde han kanskje valgt annerledes. Jeg har datet en del og vet at «markedet» er fullt av useriøse som kun er ute etter et ligg. Han er ikke sånn. Han er faktisk en veldig fin fyr som jeg har mye til felles med. Jeg er for å gi folk en 2. sjanse, ihvertfall i dette tilfellet og jeg kan jo bare håpe at han også er det. Anonymkode: 79c94...60b Jeg syns ikke det endrer noe. Å bruke energi på noen som er opphengt i en eks vitner om at du tenker din energi ikke er verdt mye. Anonymkode: 1e3dc...8ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #35 Del Skrevet 24. mars Ta opp denne casen med psykolog, du. Det er tydelig at du trenger lengre tid i behandling før du er klar for dating og forhold. Anonymkode: c5c12...b18 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #36 Del Skrevet 24. mars Spørsmålet er hva du gjør neste gang du møter på motstand av ulik grad? Greier du å takle det på en fornuftig og rolig måte ? Det er vel det daten din tenker på , og jeg tror de fleste andre vil være skeptisk til å gå videre med noen som takler utfordringer og litt motstand dårlig . Du trenger mere tid og en lengre periode med terapi. 3 mndr er kort tid innen terapi Anonymkode: bc2c8...051 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #37 Del Skrevet 24. mars Det er naturlig å få en reaksjon. At du går inn i deg selv og ser at reaksjonen var for sterk, er jo kjempebra. Da har du lært av det, og gjør forhåpentligvis ikke det samme neste gang. Dette handler ikke om hvorvidt du er klar for forhold eller ikke. Du opplevde en skuffelse, og sa det du mente om situasjonen. Det er ikke verdens undergang. Anonymkode: c01f3...448 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå