Sicktrip Skrevet 1. april #141 Del Skrevet 1. april (endret) . Endret 1. april av Sicktrip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #142 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 3.31): Det syke var jo da joikakakene forsvant, og den kule samen på boksa! Den skjønte jeg ikke, n* ordet forstår jeg godt ikke brukes. Anonymkode: dd500...0d5 Ekspander Ja, hva var greia der, hvem ble krenket av joikakakene? Anonymkode: 7c9bc...a21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #143 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 4.05): Ja, hva var greia der, hvem ble krenket av joikakakene? Anonymkode: 7c9bc...a21 Ekspander Ikke du, i alle fall! Og jeg antar at nesten ingen ikke-samiske nordmenn ble krenka. Kan være det oppleves annerledes om man er feks samisk, og oppleves å fremstilles som en stereotyp alle plasser, men hva vet vel jeg. Anonymkode: a31bb...2e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå