Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 
I den ene boden vår (inne) har det de siste ukene vært skikkelig ulukt. Det lukter rett og slett kloakk, og jeg syns lukta siver litt ut i huset..

Det er et sluk i gulvet der, og jeg vil tro det er der lukten kommer fra. Vi heller jevnlig på vann i sluket for å slippe sånn lukt, men nå funker ikke det. Har prøvd å rense det, ha litt olje i vannet (etter tips fra byggmester) osv. Ingenting hjelper og lukta forblir. 
Noen tips?? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, øverst i mange sluk sitter det en propp. Under risten, men over vannflaten, liksom. Det hender den proppen faller av og da er det åpent til kloakken.

Jeg strevde med det samme på et bad, og fant ut at den proppen som skulle stenge hadde falt av. Kjøpte ny hos rørlegger og problemet er løst. 

Anonymkode: 0cb3d...e3a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, øverst i mange sluk sitter det en propp. Under risten, men over vannflaten, liksom. Det hender den proppen faller av og da er det åpent til kloakken.

Jeg strevde med det samme på et bad, og fant ut at den proppen som skulle stenge hadde falt av. Kjøpte ny hos rørlegger og problemet er løst. 

Anonymkode: 0cb3d...e3a

Åh! Det skal sjekkes! Takk 🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...