Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #1 Skrevet 11. mars 2006 Jeg har en sånn stikkende smerte på venstre siden av magen (rett ovenfor navlen på venstre siden.) som jeg kun merker når jeg beveger meg, ikke ellers. Jeg har ingen andre plager utenom at jeg kaldsvetter litt..hva kan dette være for noe rart? Gidder ikke dra på legevakta for der er det som regel lite hjelp å få...(ihvertfall den som er her).
Gjest gjest1 Skrevet 11. mars 2006 #2 Skrevet 11. mars 2006 Er du kanskje forstoppet? Hvis smertene blir verre, flytter seg, kommer i hvile, du får feber etc, så hadde jeg ringt legevakten likevel.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #4 Skrevet 11. mars 2006 Trådstarter her. Det er ikke luft ihvertfall (kjenner igjen de smertene for dem har jeg hatt en ukes tid nå...endelig gir det seg, så kommer disse smertene istedet ) Forstoppet? Hmm...kanskje. Jeg får se det ann. Har ikke feber ihvertfall.
Amanlis Skrevet 12. mars 2006 #5 Skrevet 12. mars 2006 Hvis du ikke har vært på do på noen dager hadde jeg drukket masse i håp om å få løst det opp. Hvis det ikke hjelper kan du kjøpe lakserede tabletter på apoteket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå