Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært spikeren på kista for min del. Hadde kasta typen på dør om han gjorde noe slikt 

Anonymkode: a7133...81d

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke vært ok, og forholdet hadde vært over. 

Anonymkode: 3ed35...c0b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg stoler i utgangspunktet på mannen min, men har de siste månedene fått en noe guffen følelse. I dag kikket jeg på meldingene hans (noe jeg ikke pleier å gjøre…), og oppdaget at flere meldinger han har sendt til en kollega har helt klar seksuell undertone. Han spør om hun jobber på et aktuelt tidspunkt, hun spør om han vil ha en date, han bekrefter, og hun sier at hun skal noe annet, og at han nok må klare seg selv da. Det ble også sendt en del hjerte-emojier. Er dette innafor? Jeg kjenner jeg er litt i tvil…

Anonymkode: 89ba0...0a1

Er du virkelig i tvil eller vil du ikke innse at mannen din er på vei til å være, hvis han ikke allerede har vært, utro? Hjelpes

Anonymkode: 61f4a...e19

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun mannlige kollegaer og noen prater jeg en del med. Både i arbeidstid og utenom. Jeg kunne ved en avtale om en møte sagt - its a date! Med maase latter emojier. Eller f.ex. -Vi har fått godkjent forslaget vårt av sjefen. - jeg kunne svart med et hjerte. Men det betyr jo liksom ikke kjærlighet hjerte men at jeg elsker det du sier! Og vårt jobbmøte er slettes en date, mer en sladdersessjon.

Anonymkode: f2388...0b8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har kun mannlige kollegaer og noen prater jeg en del med. Både i arbeidstid og utenom. Jeg kunne ved en avtale om en møte sagt - its a date! Med maase latter emojier. Eller f.ex. -Vi har fått godkjent forslaget vårt av sjefen. - jeg kunne svart med et hjerte. Men det betyr jo liksom ikke kjærlighet hjerte men at jeg elsker det du sier! Og vårt jobbmøte er slettes en date, mer en sladdersessjon.

Det du skisserer her er jo ikke i nærheten av det ts har lest

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det du skriver her er ikke i nærheten av hva mannen til ts driver med

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det du skriver her er ikke i nærheten av hva mannen til ts driver med

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det du skisserer her er jo ikke i nærheten av det ts har lest

Vi spør også hverandre om hvem skal på kontor hvilken dag og jeg orker ofte ikke hvis ikke han skal 😅

Han er gay da og jeg er gift med barn. Vi er jobb besties.

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...