Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stoler i utgangspunktet på mannen min, men har de siste månedene fått en noe guffen følelse. I dag kikket jeg på meldingene hans (noe jeg ikke pleier å gjøre…), og oppdaget at flere meldinger han har sendt til en kollega har helt klar seksuell undertone. Han spør om hun jobber på et aktuelt tidspunkt, hun spør om han vil ha en date, han bekrefter, og hun sier at hun skal noe annet, og at han nok må klare seg selv da. Det ble også sendt en del hjerte-emojier. Er dette innafor? Jeg kjenner jeg er litt i tvil…

Anonymkode: 89ba0...0a1

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At du må stille dette spørsmålet får meg til å lure på om du har noen egne meninger i hele tatt. 

Anonymkode: 66fba...912

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet

Du må konfrontere mannen din. Du kan jo ikke gå rundt og kjenne på dette. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Om det føles helt greit ut for deg så er det ko helt greit 

Anonymkode: 9662a...cd9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Umulig å ta spørsmålet seriøst. Ingen voksen oppegående kvinne er noesinne i tvil om dette er innenfor eller ikke .

Anonymkode: dd145...8b6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er du seriøs nå? 

Anonymkode: 9b063...e90

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det ikke greit. En ting er utroskap, men også flauheten over at dette garantert plukkes opp av de andre kollegene. Ydmykende ville det vært. 

Anonymkode: 5b426...cc3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Føles det greit for deg? Det er det du skal fokusere på. Hva føler du? Du tviler, skriver du. Da tar du det opp med mannen din, og forteller at dette føles ukomfortabelt og merkelig for deg. Hvorfor har han en slik type kommunikasjon med en på jobben? Kanskje han har en forklaring som du føler deg komfortabel med. Jeg hadde reagert om min mann kommuniserte med en annen på denne måten.

Anonymkode: 9afe8...98c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg stoler i utgangspunktet på mannen min, men har de siste månedene fått en noe guffen følelse. I dag kikket jeg på meldingene hans (noe jeg ikke pleier å gjøre…), og oppdaget at flere meldinger han har sendt til en kollega har helt klar seksuell undertone. Han spør om hun jobber på et aktuelt tidspunkt, hun spør om han vil ha en date, han bekrefter, og hun sier at hun skal noe annet, og at han nok må klare seg selv da. Det ble også sendt en del hjerte-emojier. Er dette innafor? Jeg kjenner jeg er litt i tvil…

Hvordan i all verden kan du i det hele lure på om dette er ok?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det innenfor for deg at han har et seksuelt forhold til sin kollega, Ts?

De har åpenbart et seksuelt forhold.

Er det ok for deg?

Jeg blir egentlig litt bekymret for deg, for du virker så usikker på deg selv, som om du ikke har noen rett til å ta plass i eget forhold, som om du føler du ikke kan forvente respekt og trofasthet fra hans side. Dette er ikke kritikk av deg. Men det viser at det er mye med dette forholdet som ikke er bra for deg.

Anonymkode: 0206a...54a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Overhodet ikke akseptabelt i et forhold jeg er i. 

Hadde ikke forklart noe som helst, bare gjort det slutt. Selv etter 15 års ekteskap hadde dette vært kroken på døra for meg. 

Anonymkode: 5a273...ce5

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Var litt redd for ar jeg muligens overreagerte, at slik sjargong kan være mer vanlig enn jeg tror. Jeg ville aldri selv snakket slik med en kollega, men man godtar jo så mye nå for tida. Hadde behov for flere syn på saken, og ser at mange er heller i den retningen jeg selv tenker. Så igjen; takk til dere som har svart meg!

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Merkelig at du i dere hele tatt spør om dette er innafor!? Selvfølgelig er det ikke det. Ville fulgt med . Enten har han vært utro eller så har han lyst. 

Anonymkode: d5daa...1ce

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er veldig merkelig at du må spørre om dette er greit.  Har du ingen selvrespekt?

AnonymBruker
Skrevet

Det er flørt, men kan være fleip. Slik jeg kjenner min partner, hadde jeg ikke brydd meg, men det er umulig for utenforstående å vite.

Anonymkode: 6bb7c...df9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er flørt, men kan være fleip. Slik jeg kjenner min partner, hadde jeg ikke brydd meg, men det er umulig for utenforstående å vite.

I vårt forhold sørger vi for å ikke flørte med andre, det kan fort bli noe annet enn en uskyldig flørt. 

Så merker en av oss at vi møter et menneske det kjennes fristende ut å flørte med, stopper vi øyeblikkelig. 

Anonymkode: 5a273...ce5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere et åpent forhold hvor det er greit å date andre? Hvis ikke så er det selvsagt ikke greit.

Det er selvsagt ikke greit å snike på andres meldinger heller. Men det betyr ikke at han da kan slippe unna med å gå over streken med andre kvinner. Du bestemmer hvor streken går for deg. Om du ikke synes slik flørting er greit, så er det ikke greit. Om han klager på at du har sneket på meldinger så får han slå opp da. Om du ikke har dumpet han først!

Anonymkode: 24901...4ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Om det er fleip, så er det ikke mange som ler av sånt. Enkelte ting fleiper man bare ikke om når man er i et i forhold, spesielt ikke med en kollega! Hvordan du kjenner din partner, er heller ikke hvordan ts kjenner sin partner... 

Anonymkode: 5c9e8...1ef

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er opp til deg å bestemme. Jeg hadde ikke syntes det var greit. 

Anonymkode: 70bea...211

AnonymBruker
Skrevet

Høres 100% ut som om noe allerede er i gang der.

Har du truffet denne kollegaen?

Anonymkode: 18f4b...b14

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...